blast from the past

12 0 0
                                    

"Iғ ʏᴏᴜ sᴀʏ ᴏɴᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴛʜɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ sᴛᴜᴘɪᴅ ᴄᴀʀᴛᴇʀ ʜᴏᴘᴘᴇʀ, I'ᴍ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʙᴇᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴜᴘ ᴀɴᴅ sᴛᴇᴀʟ ʏᴏᴜʀ ʟᴜɴᴄʜ ᴍᴏɴᴇʏ" Eʟᴇɴᴀ sᴀɪᴅ ʟᴀʏɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍɪᴅᴅʟᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ғᴏᴏᴛ ʙᴀʟʟ ғɪᴇʟᴅ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ʙᴇsᴛ ғʀɪᴇɴᴅ. Eʟʟɪsᴇ. Eʟᴇɴᴀ ʜᴀᴅ ʙʟᴜᴇ ᴇʏᴇs ᴀɴᴅ ɢᴏʀɢᴇᴏᴜs ʙʀᴏᴡɴ ᴡᴀᴠʏ ʜᴀɪʀ. Sʜᴇ ᴡᴏʀᴇ ᴀ ʙʟᴜᴇ sʜᴏʀᴛ sʟᴇᴇᴠᴇ ᴅʀᴇss. Hᴇʀ ʜᴀɪʀ ғᴀɴɴᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ ᴛᴀɴɢʟᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴇʟʟɪsᴇs ᴏɴ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜɴᴅ. Eʟʟɪsᴇ ᴡᴏʀᴇ ᴀ sᴀɢᴇ ɢʀᴇᴇɴ ᴅʀᴇss ᴡɪᴛʜ sʜᴏʀᴛ sʟᴇᴇᴠᴇs ᴀs ᴡᴇʟʟ.

Sʜᴇ ʀᴇᴀᴄʜᴇs ғᴏʀ ʜᴇʀ ʙᴀɢ ᴀɴᴅ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ɪɴ ɪᴛ ᴀɴᴅ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ʜᴇʀ ʟᴜɴᴄʜ ᴍᴏɴᴇʏ ᴀɴᴅ ʜᴀɴᴅᴇᴅ ɪᴛ ᴛᴏ Eʟᴇɴᴀ ʙᴇғᴏʀᴇ sʜᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇᴅ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ Cᴀʀᴛᴇʀ ʜᴏᴘᴘᴇʀ. Tʜᴇ ʙᴏʏ sʜᴇ's ʟɪᴋᴇs sɪɴᴄᴇ ɢʀᴀᴅᴇ sᴄʜᴏᴏʟ. Eʟᴇɴᴀ ɢʀᴏᴀɴᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ʜᴇʀ ᴇᴀʀs.

"Yᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴜɴʙᴇᴀʀᴀʙʟᴇ sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs" Eʟᴇɴᴀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ Eʟʟɪsᴇ ʀᴏʟʟᴇᴅ ʜᴇʀ ᴇʏᴇs.

"Yᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ʏᴏᴜ ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ" sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ Eʟᴇɴᴀ sʜᴏᴏᴋ ʜᴇʀ ʜᴇᴀᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ sᴍɪʀᴋ ᴏɴ ʜᴇʀ ʟɪᴘs. Tʜᴇ ᴛᴡᴏ ᴡᴇʀᴇ sᴋɪᴘᴘɪɴɢ ᴄʟᴀss. Tʜᴇ ᴛᴡᴏ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ ғʀɪᴇɴᴅs sɪɴᴄᴇ ᴛʜᴇ ʙᴇɢɪɴɴɪɴɢ ᴏғ ʜɪɢʜ sᴄʜᴏᴏʟ. Nᴏᴡ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ɪɴ ᴛʜᴇɪʀ sᴇɴɪᴏʀ ʏᴇᴀʀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ. "Aɴᴅ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴏ ɪ ʟᴏᴠᴇ?" Sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ Eʟᴇɴᴀ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ʜᴇʀ ᴇᴀʀs ᴀɴᴅ ɢʀᴏᴀɴᴇᴅ ᴡʜɪʟᴇ sɪᴛᴛɪɴɢ ᴜᴘ.

"Jᴜsᴛ sᴛᴏᴘ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ" sʜᴇ ᴄᴏᴍᴘʟᴀɪɴᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴇʟʟɪsᴇ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ ᴀɴᴅ sʜᴏᴏᴋ ʜᴇʀ ʜᴇᴀᴅ.

"Cᴏᴍᴇ ᴏɴ. Dᴏɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ʟɪᴋᴇ ᴀɴʏᴏɴᴇ?" Eʟʟɪsᴇ ᴀsᴋᴇᴅ. Eʟᴇɴᴀ sʜᴏᴏᴋ ʜᴇʀ ʜᴇᴀᴅ.

"Nᴏᴘᴇ. Nᴏᴛ ᴏɴᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ. I'ᴍ ɴᴏᴛ ᴀ sᴀᴘᴘʏ ғᴇᴇʟʏ ᴘᴇʀsᴏɴ" sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ᴇʟʟɪsᴇ ʀᴏʟʟᴇᴅ ʜᴇʀ ᴇʏᴇs.

"Yᴏᴜ'ʀᴇ sᴏ ʟᴀᴍᴇ!" Sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴘʟᴀʏғᴜʟʟʏ. Eʟᴇɴᴀ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ ʜᴇʀ ᴡʜɪʟᴇ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ.

"Fɪɴᴇ! Gᴏ ᴛᴀʟᴋ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ᴏᴛʜᴇʀ ғʀɪᴇɴᴅs ᴀʙᴏᴜᴛ ᴘʀɪɴᴄᴇ ᴄʜᴀʀᴍɪɴɢ. OH ᴡᴀɪᴛ! I'ᴍ ʏᴏᴜʀ ᴏɴʟʏ ғʀɪᴇɴᴅ!"sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴡʜɪʟᴇ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ. ᴇʟʟɪsᴇ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ᴛᴏᴏ. ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ ғᴏʀ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ ᴜɴᴛɪʟ ᴛʜᴇʏ ʜᴇᴀʀᴅ ᴛʜᴇ sʜʀɪᴇᴋɪɴɢ ᴠᴏɪᴄᴇ ᴏғ ᴛʜᴇɪʀ ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟ. ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ɢɪʀʟs ʜᴜʀʀɪᴅʟʏ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ᴛʜᴇɪʀ sᴛᴜғғ ᴀɴᴅ ʀᴀɴ.

"ᴛʜᴇsᴇ sᴛᴜᴘɪᴅ sᴋɪʀᴛs!" ᴇʟᴇɴᴀ sᴀɪᴅ ᴀs ᴛʜᴇʏ ʀᴀɴ.

"ᴛʜᴇ sᴋɪʀᴛs ᴅɪᴅ ɴᴏᴛʜɪɴɢ!" ᴇʟʟɪsᴇ sᴀɪs ᴀs ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ʀᴀɴ ғᴏʀ ᴛʜᴇɪʀ ʜɪɢʜsᴄʜᴏᴏʟ ʟɪᴠᴇs.

《Captivated by Hatred》(Vance hopper)Where stories live. Discover now