Di New Mexico
****************
"Tonight we will search in this area"- kata jay yang memberi arahan kepada anak buahnya dan kepada mereka berempat tersebut...Capitan, New Mexico , Amerika
********************************
"The signal from Mr. Rafael is strong from this area..."-kata X kepada
tuan tiger.."Sekejap biar saya cakap dengan tuan jay sana..."
"Jay we have received a signal near this area, we think Rafael is in this area."- kata tiger kepada Sir Jay.
"Well let's search in this area"-jawab tuan jay.
Dalam jam 0820 mereka mencari di dalam hutan.... beberapa jam kemudian dalam 1159 nak dekat jam pagi mereka masih mencari dimana Rafael berada.
salah seorang anggota daripada jay yang membawa pengesan anjing sekali dan anjing itu tersebut bau dan pergi ke satu tempat sembunyian di dalam hutan
tersebutnya..."Sir!"- kata salah seorang anak buah jay.
Mereka semua pun pergi ke arah tempat itu..
Mereka masuk sahaja dan melihat Rafael sudah terbaring di lantai itu dan banyak keluar darah di badannya.
"Tuan!!!!"- kata mereka berempat.
"Call an ambulance once to come to this place."- kata jay yang berpesan kepada salah seorang nak buahnya.
Zero check nadi di leher tuan Rafael dan dia mengesahkan masih bernafas lagi tetapi keadaan masih kritikal baginya...
"We will take him to the hospital to check how he is doing. If in those few days he has realized a little if he wants to go home, we will allow him to go back to your country."
"We will take him to the hospital to check how he is doing. If in those few days he has realized a little if he wants to go home, we will allow him to go back to your country"- kata Tiger kepada tuan Jay.
KE ESOKKAN HARINYA
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Selepas malan itu rafael operation dia di letak wad ICU untuk di pantau
24 jam seharian.Salah seorang mereka melawatnya dari 1 jam ke 1 jam seterusnya...
"Tuan? tuan ingat saya tak?"- kata ezyan
Raya hanya angguk kepala sahaja...
DI MELAKA, MALAYSIA
"Abang dekat mana kenapa , abang tipu sayang kata sekejap sahaja abang pergi ini dah lama sangat"- kata rara dengan dirinya dia tidak sanggup dengan semua ini tanpa di sisi suaminya...
"Abang tengok lah akak Rara itu, abang tak nak tolong gembirakan akak ke? adik kesian tengok akak sedih je setiap hari..."- kata adik Ray
"Abang pun tak tahu lah , abang pun tak tahu nak pujuk kakak kamu itu abang pun rasa kasihan kepada rara”
Rusdi nya pun pergi ke rara yang berada di pondok itu.
"Sayang abang rusdi ini kenapa termenung sorang di sini?"
"Abang kenapa suami rara tipu rara?"
"Amsyar dia tipu apa sayang?"
"Dia kata sekejap je dia pergi ini nak masuk 4 bulan dia tak de.Perut rara ini sudah besar nak tunggu masa je:)"
"Tak sayang , abang tahu amsyar tak kan buat kan deat lilte abang ini , dia akan balik dengan segera.Amsyar ada
pesan dengan abang supaya rara jaga diri dengan baik , jaga makan minum
dan jaga baby kamu itu baik2..."Rara hanya mendiamkan diam sahaja murung lama suaminya tiada
di sisi isterinya.."Sayang abang rusdi ini , boleh abang nak dengar anak buah abang itu?"
Rara pun memberi senyuman dan membenarkan abangnya untuk mendengar anak buahnya sedang buat apa di dalam perut itu.
Sebulan kemudian
********************
Tengahari itu Rara melihat ada satu kereta proton s70 proton berwarna hitam yang masuk ke halaman rumahnya dan dia melihat ada seorang yang turun daripada
kereta tersebut.Dia melihat dapati suaminya yang turun daripada kereta tersebut....
*BERSAMBUNG*
YOU ARE READING
Tuan Inspektor or Bodyguard Special Personal (Completed)
Action"Aku dengan kau hanya sementara faham"- Raya "pegang kata² ini dalam dunia ini hanya sementara bukan selamanya."- raya Raya adalah nama singkatan dan nama betul ialah Mohd Rafael Amsyar Yazid Amir. Dan dia dibesarkan oleh datuk dan neneknya di kamp...