döneklik...

35 7 8
                                    

jisung: ben minik değilim ki!

seungmin: ne söyleniyosun yine noldu

felix: lan şu çocuğu salın ya

jisung: şu mu şimdi böyle mi olduk lix?

felix: tek sorun bu mu yani.

jeongin: ya bi susun da konuşsun

jisung: ya minho işte yine saçma şeyler söylüyo.

seungmin: bunu genelde jeong derdi ama acıktım kantine gidelim hadi.

hepsi kafa sallayıp onaylamıştı. kantine doğru giderlerken karşılarına jay çıkmıştı. jay bi süre jisung'a baktı sonra kolundan sertçe çekti. jisung ne olduğunu düşünüyordu. ama bi anlam verememişti. jay jisung'u bi dolabın önüne getirdi ve jisung'un kolunu bıraktı.

etrafta kimse yoktu. belkide jay özellikle seçtiği içindir.

jay: sung sana bi şey söylemem gerek. normalde iznim yoktu fakat çok önemli. sen minhodan hoşlanıyomuşsun.

jisung: ne kim söyledi bunu öyle bi şey yok hayatta bakmiycağım tek kişi lee minho.

jay: nasıl... sen duymadın mı. tüm okul şuan sizi konuşuyo

jisung: NE NEDEN NOLMUŞ NE YAPTIM.

jay: ilk önce sakin ol. o seni kazadan kurtardiktan sonda soobin çekmişti ya. işte soobin sizi konuşurkende çekmiş vd okul grubuna atmış.

jisung: n-ne

jay: o olaydan sonra bende seninle konuştuğum için okulda 2. çocuk olarak biliyorum. jisung hemen olayi duzeltmen lazim zaten minho bi tane hikaye atmış ondan tüm okul biliyo.

jisung: ne atmış ki?

lino hikaye paylaştı...

kabul et sende istiyosun küçük sincap

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kabul et sende istiyosun küçük sincap....

user273: lan jisung'dan mi bahsediyo

user127: oo iyi dedikodu

user:387: jisungdan beklemezdim

puppy: böyle bi şey yok uydurmayin

user127: nerden bilion hem çok geç okul grubunda da var.

jisung tüm okula ciddi olarak rezil olmuştu. jay'in yanından bir anda ayrıldı. utancından yerin dibine girmişti herkes ona bakıyordu ve jisung sadece yere bakarak yürüyordu. arkadaşları niye ona söylememişti?

jisung bunları düşünürken karşısına minho çıktı. minho onu görünce gülmeye başladı.

minho: dünkü hikayem nasıldı sincap?

jisung: senden nefret ediyorum. beni herkese rezil ettin ve göz yuma yuma kendini de rezil ettin.

minho: ne benden hoşlanmıyo musun?

jisung: asıl sen benden hoşlanıyosun benim senle işim falan yok

minho: hayır senle işim olm-

minho tam cümlesini bitircekken yüzüne sert bi tokat yemişti. tam o sirada ona bakmaya gelen jay geri çekilmişti. jisung bir eline bir de minho'nun suratına bakıyordu.

jisung yaptığı aptallığı anlayıp kaçmaya başladı. minho da onun peşinden koştu. çok sürmeden yakalamıştı. minho jisung'u belinden tutup duvara yasladı. jisung etrafına bakındı ama kaçcak yer bulamadı.

minho: bi kez daha vursana şimdi:D

jisung: minho bırak beni biri görcek.

minho: yeterince rezil olduk biraz daha olalım.

minho jisung'un yüzüne yaklaştı. jisung çırpınmaya başladı ama işe yaramadı. minho tam jisung'u öpcekken seungmin ve chan "jisung" diye bağırıyordu. jisung minho'yu itip kurtulmuştu.

minho: bu sefer kaçtın ama bi dahakine bu kadar şanslı olmiycaksin.

★★★★★★★★★★

biraz hızlandım eheheh

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


biraz hızlandım eheheh.

like my cat~ [minsung✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin