minho: bu sefer kaçtın ama bir dahakine bu kadar şanslı olmiycaksin.
jisung kaçıp chan ile seungmin'i aramaya başladı. bir yandan koşarken diğer yandan arkasından minho geliyo mu diye bakıyordu. jisung hayatının şokunu yaşamıştı o ve minho çok farklıydı. ya bir oyunsa ya sevmiyorsa diye düşündü.
jisung: |içinden| ben niye bunlari düşünüyorum ki ben minho'yu sevmiyorum.
jisung kendi ile çelişirken birine çarpmıştı. özür dilerken onun jay olduğunu gördü. bir anda çok mutlu olmuştu. aniden jay' e sarıldı ve jay'de bu isteği geri çevirmedi.
jay: noldu iyi değil gibisin?
jisung: bir şey olmadı boşver
instagram'dan bir yeni mesaj*
jisung: NE
jay: noldu jisung?
jisung jay'e okul grubuna atılan fotoğrafı gösterdi. birisi onları az önce sarılırken çekmişti.
jisung ve jay etrafına bakınırken yanlarına gelen chan ve seungmin'i gördüler. seungmin jisung'u gördüğü için çok mutlu olmuştu ve sarılmıştı. jisung fotoğrafı onlara da göstermişti
jisung: daha çok rezil oluyoruz...
okul bitmişti. herkes çıkarken jisung jeongin'i eve birlikte gitmek için arıyordu. gözleri etrafı ararken gözü minho'ya gitmişti. tam kaçmaya çalışacaktı ki onu görmediğini fark edince rahatladı ve jeongin'i aramaya devam etti.
jeongin ile jisung evlerine doğru yürüyordu ve jisung yine bi şeyler anlatıp gülüyordu. jeongin'in evine gelince ona sarılıp evine doğru gitmeye devam etmişti.
eve geldiğinde babası ve annesi yoktu ondan rahat bi şekilde üstünü değiştirip mutfakta yemek yedi. jisung telefonu eline aldığında bilinmeyen bi numaradan ona mesaj gelmişti. jisung bu numarayi daha önce görmemişti.
bilinmeyen numara: selam jisung beni tanıdın mı ya da tanımadan da olur. seni sevmeye başladım ;)
jisung tarafından engellendi*
jisung'un siniri bozulmuştu ama yemeğini yemeğe devam etmişti.
yemekten sonra jisung telefonu eline aldığında instagram'dan bi mesaj görmüştü
okul grubu~~
han jisung lee minho'dan hoşlanıyo ~~
user125: jisung yavas gel olm
user789: han jisung sen saka mısın
jeonginiee: bu shop gerçek değil!!
lixiee: gerçek olmayan şeyleri gündem yapmayın!!
jisung artık bu olaydan çok bıkmıştı. minho'nun numarasina bakmak icin gruba girdi ve şok oldu çünkü az önce mesaj yazan numaraydı bu. jisung anlam verememişti.
jisung: bu çocuk bana taktı ama niye...
jisung engeli kaldırıp minhoya mesaj attı
dönek lee: engelim kalkmış :D
küçük sincap: isteyerek değil bak bu okul grubuna artıkların hiç hoş değil!
dönek lee: ne atmışım ki?
küçük sincap: shoplu mesajlar
dönek minho: iyi fikirmis ama ben yapmadım.
küçük sincap: nasıl ya o zaman kim yaptı?
dönek lee: bilmiyorum ama gerçek olmasın mı :3
küçük sincap: olmasın Allah korusun.
dönek lee: hm öyle mi?
küçük sincap: MİNHO SEN BURDA NAPİYOSUN NERDEN BULDUN NASİL GELDİN.
dönek lee: istediğim sorudan basliyabiliyo muyum?
küçük sincap: pf iyi içeri gel dışarısı soğuk burda istediğin sorudan başlarsın
jisung kapıyı açtı ve minho içeri girmişti. minho içeri girdiğinde hemen büyük koltuğa yayılmıştı.
jisung: hey düzgün otur da bizde oturalım lan.
minho: istersen başka bi yere o-
jisung: minho sus
minho gülmeye başlamıştı ama jisung tam tersine sinir olmuştu.
jisung: sen adresimi nerden biliyorsun?
minho: tek bildiğim adresin değil sincap çocuk :)
★★★★★★★★★★★★
emek dolu bir bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
like my cat~ [minsung✓]
Humorkesinlikle dakik olan jisung'un bağırması ve minho'nun ona sataşması ona zorbalık yapması peki jisung karşılık verecek mi yoksa olay büyüyecek mi?