5° 30' 0" N, 47° 30' 0" E

26 4 0
                                    

"Bəzən yuxularda real olar :)". Şoka düşmüşdüm. Buda nə idi belə? Yuxumu necə bilirdi?? Elmir çönüb "Necə yəni? Bu necə ola bilir? Qızın yuxularını necə bilir?" demişdi. "Bilmirem uşaqlar, heçnə bilmirem. Hər şey daha qarışığ olmağa başlayıb." demişdi müəllim. Yuxumda olanları təkrar yadıma saldım. "Aranızdan biri qurban olacaq." nə? bunu heç düşünmemişdim. Qorxurdum, çox qorxurdum. 4 gün qalmışdı həftənin bitməyinə. Ya Aliyenin bir bədən üzvü daha getsəydi? O qız orda zülm çəkirdi, biz isə heç bir şey ede bilmirdik. Bu mənim ürəyimi çox ağrıdırdı.

Aradan 2 gün keçmişdi. Bu 2 gün boyunca ancağ araşdırma etmişdik. Elmirnen heç danışmamışdım. Elmirin yanına getmişdim. "Niyə gəlmisən?" demişdi Elmir. Klassik Elmir nə gözləyirdinizki? "Söhbət etməyə gəlmişəmm.". "Ya mən söhbət etmek istemiremse qumral qız." "Hm onda məndə gedib Vüqarla söhbət etdə." "Getdə, sənə yaltaqlıqdan başqa heçneye yaramır onsuz.". "Niyə elə deyirsən? Sənin əksivə çox səmimi uşağdı." "Onda get onunla söhbət elə Qumral qız." deyə fısıldamışdı qulağıma. Showduye bununda ancaq işi. Nəysə yatmağa getdim. Gözümü yuman kimi yuxuya getmişdim.

Yuxumda birinin bu yaxnlardaki gölün yanında ölü olduğunu görmüşdüm. Yenə o. Yenə qara üzlü adam. Yuxumdan dik atılmışdım. Tez müəllim, Elmir və Vüqarın yanına gedib onlara olanları danışmışdım. Tez yola düşmüşdük müəllim Vüqar ilə məndə Elmir ilə gedirdim. Müəllimnən biz fakiriye diyəsən Elmirin maşını rr dı Vüqarınki bmw of. Nəysə gedib ora çatmışdığ. Maşından Elmirlə düşdük. Elmir mənnən qabağ getmişdi. Və mənə dönüb "Ora baxma." Demişdi ama təsadüfən gözüm sürüşmüşdü yerdə ölü yatan Aliyənin anası idi. Başı bədənindən ayrılmışdı. Və yanında bənövşəyi balta var idi..? Polisə zəng vurub gəlməsini gözlədik. Hər şeyi götürüb aparmışdılar.

Doğurdanda şokda idim. Elmirlə bunu müzakirə edirdik. Birdən müəllimdən zəng gəlmişdi. "Salam Nərgiz necəsən? Bu işlər bizi çox yorubdu bilirəm. Ona görə bəlkə özümüzə 2 saatlıq istirahət verək? Elmiri götürüb axşam saat 9 da ***** burda olun." demişdi. Mənimdə belə bir şeyə ehtiyacım olduğu üçün inkar etməmişdim. Elmirə demişdim. Hazırlaşmışdığ. Bordo bir don geyinmişdim.

Elmir isə həmişəki kimi klassik geyinmişdi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elmir isə həmişəki kimi klassik geyinmişdi.

Elmir isə həmişəki kimi klassik geyinmişdi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zövqü qəşəng idi ona bir söz olammazdı. Maşına minmişdik. Donum qısa olduğu üçün narahat idim. Elmir penceyini götürüb ayağıma atmışdı. " Sənin ayağına baxacaq qədər şərəfsiz olduğumu düşünürsən qumral qız? Həm bilmirdin bu qədər qısa geyinende belə olacaq?". Heçne dememişdim. Gəlib çatmışdıq. Maşınnan düşdük müəllimi və Vüqarı gördük. Vüqarda klassik geyinmişdi.

 Vüqarda klassik geyinmişdi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Müəllim reski çönüb. "Uşağlar yan yana durun şəkliviz çəkimdəə." demişdi. "Müəllim nə əlaqəki indii?" demişdi Elmir. Vüqar çönüb Elmire "Bir şeydende narazı olma Elmir." demişdi. "Vüqar səni remeninnen tutuv fırlatmağımı istemirsense sus." demişdi. Üçümüz yan yana durmuşduq. Ortalarında durmuşdum. Və əlimi reski ikisininde qoluna keçirdim. Elmirin qulaqlarının qızardığını görmüşdüm.

Oturub söhbət etmişdik. Birdən vals mahnısı çalmaya başlamışdı. Vüqar mənə vals oynamağı təklif etmişdi. Məndə qəbul etmişdim. Vals oynayanda Elmirin bizə baxdığını gördüm. Əlindəki stəkanı elə sıxırdıki  stəkan qırılacaq idi adəta. İçindəki duyğuları gözlərinin alovundan başa düşmek olurdu. Ona baxanda gözlərini çəkmirdi daycada çox baxırdı. Gözlərimi ondan qaçırddım. Vüqar "Doğurdanda çox gözəlsən. Bunu yaxından daha yaxşı başa düşdüm." demişdi.  Çox sağol demişdim.

Artıq getmək vaxtı idi. Sağollaşıb Elmir ilə maşına getmişdik. Yolda gedende dayana bilmeyib Elmirsən soruşdum. "Mən Vüqarla rəqs edendə mənə niyə elə baxdın?". "Sənə baxa bilmərəm?". "Baxa bilərsəne sadəcə soruşdum.". "Birdə soruşma." demişdi daha çox uzatmayıb susmuşdum.

Eve çatmışdıq paltarlarımı dəyişib özümü kravata atmışdım. Və yuxuda getmişdim. Ama yuxuda gördüyüm şey ilə yuxumdan dik atılmışdım. Yuxumda Elmir...

                       5.ci bölüm sonuu
            ümid ediremki beyenersinizz🎀

cinayətə bir addım qalaWhere stories live. Discover now