4° 30' 0" N, 47° 30' 0" E

26 3 1
                                    

Dərini görən kimi bütün bədənim tir tir əsməyə başladı. Elmir bunu görmüş olacaq ki müəllimə "Mən Nərgizi çıxardıram çölə sizdə onu nəyinsə içinə qoyub gətirin." demişdi. Elmir məni qolumdan tutub çölə çıxarmışdı. "Səni başa düşürəm qorxursan, ama bundan pis şeylərədə rast gələ bilərik dözə bilmirsensen indiden çıx bu işin içinden.". Dediklerinə çox pis olmuşdum. Bir baxımdan düz idi dözməli idim. Elmirnən clubun müdürünün yanına getmişdik vəziyyəti izzah edik kamera görüntülürini götürmüşdük. Polis şöbəsinə gedib flaşkartı komputerə taxmışdıq lakin 102 ci otağın qabağndaki kameraya berk bir şey atılmışdı ve kamera qırılmışdı. "Zibil kimdisə ağıllıdı işini bilir, kameranı qırıb görməyək deyə." demişdi əsəblə müəllim.

Kefim pozulmuşdu. Heçne bacara bilmirdim Elmirində dediyi kimi sadəcə onlara mane olurdum. Oturub bunları düşünerken yanıma Vüqar gəlmişdi. "Nərgiz nolub kefin yoxdu elə bil? Niyə bu qədər düşüncəlisən, səni bu qədər düşündürən şey nədir?" deyə soruşmuşdu. "Doğurdan mən sizə mane oluram?" deyə soruşmuşdum gözümün yaşlarını saxlayamayaraq. "Əlbəttəki yox, onu hardan çıxardın?". "Heçnə, boşver.". Sonra ikimiz müəllimlə Elmirin yanına getmişdik. Elmirin mənə baxdığını hiss eledim ona baxanda o Vüqar kimi gözlərini qaçırmamışdı. Daycada gözlərini zilləmişdi gözümə amma bu sefer gözünü qaçırdan mən olmuşdum.

Oturub araşdırmağa başlamışdığ. Notlara baxırdıq. Bir məsələ var idi. Notlardaki bütün yazılar bənövşə rəng idi. Hətta sizə gülməli gələ bilər ama qopan barmağın dırnağında bənövşə lak var idi. Dərinin üstündəki yazı bənövşə ilə yazılmışdı. Bunu müəllimə dedim. Oda qəribə tapmışdı bunu nə əlaqəysə axı? 1 həftənin tamam olmağına 5 gün qalmışdı bu beş gün içində onları tapa bilməsək Aliyənin bir bədən üzvü daha gedəcəkdi. Bu əsla olmamalı idi. Nəysə bunları araşdırdığdan sonra eve getmişdik.

Çox yorğun idim ona görə başımı qoyub yatmışdım. Uzun vaxtdır yuxu görmürdüm ama bugün bir yuxu gördüm. Yuxuda Aliyenin bir barmağının daha kəsildiyini gördüm və qışqırığlarını. Qara üzlü bir adam bıçağ ilə Aliyənin barmağını kəsirdi. Məndə ağacın arxasında onları izləyirdim. Və yuxumda gördüyüm yer yaxınlardaki meşənin içindəki balaca sığınacaq idi. Ondan sonra qaraüzlü bir adam mənə doğru yaxınlaşıb "Aranızdan biri qurban olacağ Nərgiz" demişdi. Yuxumdan qışqırarağ oyanmışdım. Tər qan içindəydim. Elmir yanıma gəlmişdi. Gedib mənə su gətirdi. "Sakitləş, yuxu idi sadəcə burdayam qorxma." demişdi. Elmir mənim yatdığım otağda yerdə yatmışdı mən qorxmayım deyə.

Sabah olmuşdu. Yuxumu Elmire danışmışdım və oda məni götürüb məllim gilə aparmışdı. Yuxumu müəllimə danışmışdım. "Bu necə ola bilər axı bu iş getdikcə qarma qarışığ bir hal alır. Hazırlaşın Nərgizin yuxuda gördüyü yerə gedəcəyik." demişdi.

Yola düşmüşdük. Onlara yolu göstərmişdim. Və sığınacağa gəlib çatmışdığ. Sığınacağa girmək istəyəndə Vüqar qolumu tutmuşdu. Elmirin Vüqarın qolumu tutan əlinə baxdığını gördüm. Vüqar "Gözlə burda Nərgiz." demişdi. Birinci müəllimlə Elmir girmişdi. Sadəcə içəridən müəllimin nə deyə qışqırdığını eşitmişdim. Və içəri girəndə şok olmuşdum bir barmağ daha və bənövşə rəng bıçağlar, sopalar və silahlar. Buranın şəklini çəkmişdim. Və barmağı götürmüşdük.

Qayıtmağ üçün meşədən çıxmaq istəyəndə meşədən qəribə səslər gəlməyə başlamışdı. Sanki kimsə baltanı bərk bərk ağaca vururdu. Biraz durub bu sese qulağ asdığ. Və bir anda silah partlama səsi gəlmişdi. Tez qaçıb maşına girmişdik. Yolda qayıdarken maşının patpresine benövşə rəng bıçağ və not atılmışdı.
Notu açanda şoka düşdük...

                       4.cü bölüm sonu
            ümid ediremki beyenersinizz🎀

cinayətə bir addım qalaWhere stories live. Discover now