Yuxumda Elmir. Yuxumda elmir qatil idi. Çox pis qorxmuşdum. Ürəyim əsirdi. Niyə mi çünki gördüyüm yuxular düz çıxırdı. Ya Elmir qatilsə? Yuxudan durmuşdum. Gedib səhər yemeyini hazırlayıb stola oturmuşdum. Yemeyimi yediyim yerdə Elmir gəldi. Elmiri görəndə özümdən asılı olmayaraq əllərim əsməyə başlamışdı. Elmirin bunu görməməyi üçün əlimi aşağı salmışdım. Elmir sabahın xeyir deyib stula oturmuşdu. Elmire baxmağa başlamışdım. Onun belə bir şey edeceyinə inanmağ isdəmirdim, heç istəmirdim. Bəlkədə o deyil idi? Ağlım çox qarışığ idi? Nəysə əllərimin əsməsini bir təhər dayandırıb yemeyimi yedim. Ve gedib paltarımı geyindim. Elmirlə yola çıxmışdığ.
Maşında Elmirin çox düşüncəli olduğunu görmüşdüm. "Niyə bu qədər düşüncəlisən? Başın qarışığdı?". Elmir mənə çönmüşdü. "Başım sənə qarşı daha çox qarışığdı Qumral qız." demişdi. Bu nə demek idiki? Nə demek isteyirdi? "Bu nə deməkdiki?". "Heç bir şey Qumral qız.". Nə demek istediyini başa düşməmişdim. Başı mənə qarşı nə üçün qarışığ idiki? Çox qəribəydi. "Sənin sevgilin var Elmir?". "Bu sual birden bire ağlına hardan əsdi Qumral qız?". "Heç elə belə soruşuram.". "Mən sevgiyə inanmıram Qumral qız.". Bir ıssız adam vakası daha. Sevgiyə niyə inanmırdıki? Görəsən əvvəlki sevgilisi ona xəyanət etmişdi yada platonik olduğu qız onu redd eləmişdi? Özündən soruşmağ istəyirəm ama çox uzadsam esebleşecek. Bu düşünceleri qırağa qoyub yola baxmağa dəvam elədim.
Gəlib çatmışdığ. Kafeye girdik. Müəllim və Vüqarın sifətindəki o qorxu nə idi elə? Tez yanlarına geddik. Salamlaşıb oturduq. Müəllim danışmağa başladı. "Uşağlar Aliyənin anasının qəlb hissəsində yarığ olduğunu gördük. Və qəlbini parçalayıblar. Qəlbin içində Aliyənin hal hazırda olduğu vəziyyətdəki şəkli var. Bir baxın buna." (şəkildə Aliyənin qanlar içində kravatda uzandırılması). Görər görməz şok olmuşdum. Bu nəydi belə. Psixliğin son həddi idi artıq bu. Qəlb yarmağ nədir? Qəlbi yarıb içinə qızının şəklini qoymaq nədir? Şəkilin arxasında yazı olduğunu gördüm, ama şəkil qanlı olduğu üçün yazı çox bilinmirdi. Bir təhər oxumağa çalışdım. Notda "Bunlar Aliyənin yaxşı günləridir. Biraz tələsində uşağlar, oyunun belə marağı olmur axı?"
Gözlərim kəlləmə çıxmışdı. Doğurdanda bu nə idi belə? Anası ölmüşdü. Qızınıda öldürməyə hazırlaşırdılar. Və biz heç bir zibil edemmirdik. Aliyənin həyatı bizim əlimizdədi ama biz heçnə tapa bilmirik olmur. Çox pisdi bu çox pisdi.
Aradan bir gün keçmişdi. Telefonuma birden mesaj gəlmişdi. Gizli nömrədən bir konum idi. Altda isə "Tez gəlin böyük əyləncə var uşağlar.)". Tez Elmirə görsədmişdim. Və yola düşmüşdük. Axı bu yenə həminki yer idi. Elmir birinci içəri girdi. Və Elmirin qışqırığı ilə içəri qaça qaça girmişdim. Nə? Yerdə müəllimin ölü bədəni var idi. Müəllim ölmüşdü. Müəllimi öldürmüşdülər. Elmirin ağladığını görmüşdüm. Elmir ağlayırdı. Məndə ağlamağa başlamışdım. Ən sevdiyim müəllimim, atam kimi gördüyüm müəllimim ölmüşdü. Bədəni param parça idi.
Tez polislərə, təcili yardıma zeng vurmuşduğ. Bir not falan heçnə yox idi. Çox pis idim. Həddindən artıq pis idim. Yaxınımı itirmişdim. Elmir ağlayırdı hələdə lakin mənə bildirmirdi. Əlimi Elmirin çiyninə atmışdım. Təsəlli vermək üçün. "Bu gördüklərini yadından çıxart." demişdi.
Müəllimin telefonun axırıncı dəfə gizli nömrədən həminki yerin konumu gəlmişdi. Bu kim idisə əvvəlcədən bunu planlamışdı. Yuxumda gördüyüm qara üzlü adamın aranızdan biri qurban gedecek demişdi. O müəllimiydi. Başdan təxmin elemeliydik. Bəlkə onda belə bir şey olmuyacağ idi.
Müəllimin ailəsinə xəbər vermişdik. Sabah dəfn edəcəkdik. Elmirlə evə qayıtmışdığ. Qapının ağzında bir qutu var idi. Bu qutunu açanda şok olmuşduq..
6.cı bölüm sonu🎀🎀
ümid ediremki beyenmişsinizdirr
YOU ARE READING
cinayətə bir addım qala
Mystery / Thrillerhekayə hüquq fakultesini bitirmiş qızın müəllimi tərəfindən gizli bir görevə daxil edilməsi ilə başlayır..