3° 30' 0" N, 47° 30' 0" E

29 3 2
                                    

Ağlaya ağlaya qapını açmışdım. Hammısı tez evə girmişdi. Müəllim "Hər şeyi mənə başdan danış zəhmət olmasa və ağlama." demişdi. Bunu dedikden sonra olanları danışmışdım. Amma heç cürə ağlamağımı dayandıra bilməmişdim. Danışdığdan sonra Elmir mənə çönüb danışmağa başladı. "Hələdə ağlayırsan? Biz bu iş boyu sənin uşaq kimi ağlamağına qulaq asacayıq? 21 yaşında bir qadınsan sən. Düzü diyəsən olgunlaşmamısan." Anlığ əsəblə Elmirə çönüb "Üzürlü saye mən həyatımda ilk dəfədi qopmuş insan barmağı görrəm gələn səfər daha sakit olaram. Gicsən sən? Bu səncə normaldı ama sən diyəsən bütün gün qopmuş insan barmağı görürsən diyəsən." "Qopmuş insan barmağından daha çoxunu görmüşəm mən. 3 ildi bu işlə məşğulam. Və yenə deyirem sənin bu duyğusal tavırlarına dözəcək bir konumda deyilik ciddi bir iş aparırıq." Müəllim ayağa qalxıb qışqırmışdı "Səsivizi kəsin. Mən başda ikivizədə sözümü demişdim, ama siz bu işdən çox birbirinizi yeməklə məşğulsunuz. Onda gəlin hamımız birbirimizi qırağ bu itkinliyi ataq qırağa hə nə deyirsiz? Sizə axırıncı deyişimdi birdə dava elediyinizi görsəm yaxşı olmayacaq." Bu dediyinə qarşı göz yaşlarımı silib başımı sallamışdım.

Müəllim bir az keçenden sonra danışmağa başladı. "Durun hazırlaşın polis şöbəsinə gedirik. Barmağı buzlu qaba qoy Nərgiz." müəllimin dediklərini etmişdim. Və yola düşmüşdük. Polis şöbəsinə çatmışdıq, və barmağı adliyəyə yollamışdıq. Oturub kargonun üstündəki göndərilən konuma baxdıq. Bura bir club idi. Həmdə gecə clubu, ağlı yerində olan biri nə üçün gecə clubundan kargo yollayardıki. Tək istəyi bizi çaşdırmaq idi. Elmir danışmağa başladı "Sabah bu konuma gedək, ammaki normal paltarlar ilə diqqət çəkməməliyik." müəllim bu dediyinə qarşı baş sallamışdı. Evimə gələn kargodan sonra müəllim bir müddət Elmir gildə qalmağım üçün məni məcbur etmişdi, heç istəməsəmdə qəbul etmişdim. Vüqarın üzünə baxanda bu vəziyyətin onun üçün xoş olmadığını anlamışdım. Ama nə üçün onu başa düşmemişdim.

Yolda gedərkən. Çox düşünmüşdüm. Pis olurdum, niyə mi? Elmirin mənə belə davrandığı üçün. Təzə tanıdığım biri idi, amma bu davranışları mənə çox pis təsir edirdi. Anlığ gələn bir cəsarətlə Elmirdən soruşmuşdum. "Mənə nə üçün belə davranırsan? Sənə nə etmişəm axı mən?". Elmir bu dediyimə qarşı mənə dönmüşdü. "Sənə pis davranmıram. Aramıza lazım olan məsafəni qoyuram Qumral qız.". Bu dediyinə qarşılıq başımı sallayıb yola baxmağa dəvam etmişdim. Elmirin evinə gəlib çatmışdığ. Ev bina evi idi 4 otağ, gözəl bir ev idi ama çox sadə bir ev idi sanki 40 yaşlı adamın evi idi. Evi dolaşarkən gözüm bir otağa dəydi. Otağı kitabxana kimi etmişdi. Otağa çox fikir vermedim çünki yuxum var idi gedib mənim üçün hazırladığı otağda yatmışdım.

Sabah olmuşdu. Yeməy yemişdik. Birlikdə yenədə bu işi araşdırmağa başlamışdıq. Aradan vaxt keçmişdi və artıq o cluba getmek vaxtı gəlmişdi. Gedib ilk növbədə makyaj etmişdim. Və daha sonra don və qara kablok geyinmişdim.

Hər şeyim tam hazır şəkildə otaqdan çıxmışdım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hər şeyim tam hazır şəkildə otaqdan çıxmışdım. Divanda oturub Elmirin gəlməyini gözləmişdim. Elmir otaqdan çıxmışdım. Doğurdanda zövqlü biri idi.

Sadə olsada çox qəşəy görünürdü

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sadə olsada çox qəşəy görünürdü. Elmir qısa bir baxış atmışdı və "Hazırsansa çıxaq" demişdi. Maşında mindik və konumdaki yerin qabağına gəldik. Müəllimlə, Vüqarda orda idiler. Onlarda çox yaraşığlı görünürdülər. Müəllim gülə gülə mənə baxıb "Qoluma gir görək" demişdi. Vüqar çönüb "Müəllim bizdə Elmirnən qol qola girək?".  Elmir onun bu dediyinə qarşı başını ona tərəf çöndərib "Sən ruçnoysan Vüqar?" demişdi. Aralarındaki atışmaya gülmüşdüm. Cluba girmişdik. Çox şüphə çəkməmək üçün keçib bir qırağa oturmuşdu. Müəllim içki zakaz vermişdi. Elə diyəsən müəllimində ürəyinnəniydiye cluba gelmek. Nəysə içkilər gəlmişdi. Elmir mənə çönüb "Qumral qız sən çox içmə mən səni burdan evə daşımağa halım yoxdu." demişdi. Bu dediyinə qarşı göz süzdürmüşdüm.

İçkimi qaldıranda içkimin altında bir not olduğunu gördüm. Tez müəllim gilə dedim. Notda yazılmışdı "Gözəl gəlməyinizə sevindim. Bura qədər gəlmişkən istəyirsiniz 102 nömrəli otağa gəlin. Ama tək Nərgiz gəlsədə olar onun kimi gözəl xanımla otaqda tək qalmağ isdəyərəm düzü." Bunu səsli oxuyandan sonra Elmirin qaşları çatılmışdı. "Bu nə danışır? Gedirem mən otağa." Müəllim Elmiri güclə dayandırmışdı. Müəllim Elmirə "Elmir diyan bizi qışqırtmaq üçün edir birazdan hamımız gedəciyik demişdi." Elmir niyə bu qədər böyük reaksiya vermişdiki?

10 dəqiqə sonra notda deyilen otağa getdik və gördüklərimiz qarşısında heyrətə qapıldığ. Otağda kiməsə aid dəri var idi. Və dərinin üsdündə "Biraz tez olun deyərəm, çünki mənim əlim qaşınır nəsə etmeden dayana bilmirem." yazılmışdı.

                       3. cü bölüm sonu
         ümid ediremki beyenersinizzz🎀

cinayətə bir addım qalaWhere stories live. Discover now