8."GÜVEN"

7.7K 464 130
                                    

Bayram falan derken bu aralar baya işlerim vardı bu yüzden bölüm atamadım.

İyi okumalar 💖
~

Birinin beni dürtmesi ile gözlerimi açtım.

"Açelya uyan hadi." Uraz başımda aynı şeyi söyleyip duruyordu.

"Ya bir git be." Dedim kafamı yastığa bastırırken.

Bu hareketimle acıyla bağırdım ve kafamı yastıktan kaldırdım.

Kaşımı unutmuştum.

"Dikkat etsene biraz! Dikişlerine bir şey olacak."

Sızlayan karnım da bu acıya katılırken iyiyce sinirleniyordum.

"Pansuman yapmam gerek. Sonra da yemek yemeğe gideceğiz."

"Gider misin ya? Lütfen bak para bile veririm."

Gülmeye başladı.

"Para mı? Bana rüşvet mi teklif ediyorsun sen?"

"He he ondan."

"Ne kadar vereceksin?"

"Nakitim yok kart var." (Just kar var just kart💃)

"Hadi hadi kalk."

"Sen in ben geleceğim."

"Açelya."

Yatakta dikleştim ve ayaklarımı yataktan sarkıttım.

"Hadi yap ne yapıyorsan."

Yüzüme eğildi ve bantı çıkardı. Elindeki şeyleri yatağımın üstüne bıraktı.

"Günün nasıldı?" Dedi elindeki pamuğa bir şeyler dökerken.

"Güzeldi."

Dayak yemek mi?

He aynen.

"Neredeydin?"

"Arkadaşımla parka gittik."

"Emin misin?"

Bu beni niye sorguya çekiyordu?

"Eminim."

"Bizden bir şey saklamana gerek yok bunu biliyorsun değil mi?"

"Sizden bir şey saklamıyorum. Nereden çıkarıyorsun bunları?" Dedim gerginlikle.

"Bilmem. Belki bir şeyler biliyorumdur."

"N-neyi biliyorsun?"

"Aşağıda kıyamet kopuyor. Babamlar da biliyor bugün olanları."

Tepki veremedim.

"Niye bize anlatmadın?"

Sargı bezini yapıştırdıktan sonra yanıma oturdu.

"Müdür kamera kayıtlarında görmüş sonra da babamı aramış. Ortalığı ayağa kaldırdı babam. Her yerde o şerefsizi arıyorlar. Ben duyunca ne yapacağımı bilemedim. Sana yüklenmek istemiyorum. Evet söyleyememiş olabilirsin. Korktun büyük ihtimalle, haklısın da bunun için sana kızmıyorum. Ama bundan sonra bir şey olacak olursa ki hiç zannetmiyorum, anında bana söyleyeceksin ben gerekeni yaparım. Senin için ne kadar endişelendik haberin var mı? Hele yaman abim. Evde değil, o şerefsizi aramaya gitti babamla biliyor musun? Asrın bile sinirli. Nasıl böyle bir şey yaparlar diye bağırıyor iki saattir. Giray ise kendini suçluyor nasıl olurda göremedim fark edemedim diye. Ilgaz saatlerdir annemi teselli ediyor. Biz senin için gerçekten endişelendik açelya. Büyük ihtimalle onların seni umursamadığını düşünüyordun. Ama onlar seni umursuyorlar ama belli edemiyorlar. Yaman abim çok katıdır duygularını kimseye kolay kolay belli etmez sevse de göstermez. Eğer yaman abim senin için endişeleniyorsa bil ki onun için önemlisin. Ben zaten seni en başından beri sevmiştim." Gülümsedi ve devam etti.

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin