Себастиан- Ето, че пак се срещаме. Два пъти за един ден.Случайност или съдба? Всъщност, ти какво правиш тук?
Скот- И ние това се питаме, но отговор така и не получихме. Вие познавате ли се? -попита след като двамата с Люси се присъединиха към тях.
Себастиан- Преди час се блъснах в нея навън, близо до нашия бар. Доколкото виждам няма символ на врата, значи не е Пазител.
Скот- Не е Пазител, но и не казва коя е. Измисли си някаква безсмислена история за идването ѝ тук. Ръси лъжи след лъжи.
Дафни- Всичко, което казах е истина. За какво ми е да ви лъжа? Не съм искала да идвам тук. Искам да си тръгна и никога повече да не виждам това място, както и вас, най-вече теб. Не съм срещала по-груб и невъзпитан човек от теб.
Скот- И аз не изгарям от желание да стоя тук и да слушам измислиците ти. Кажи истината и може и да те пуснем да си тръгнеш.
Дафни- За пореден път казвам, че не съм ви лъгала и колкото и пъти да ме попиташ, отговорът ще е този.
Себастиан- Добре, ясно е, че няма да стигнем до разбирателство, така че нека решим въпроса в библиотеката. Ще докосне кристала и ще разберем дали лъже.
Дафни- Смисъл?
Себастиан- В библиотеката има кристал, който работи един вид като детектор на лъжата. Ти ще го докоснеш, ние ще ти задаваме въпроси и когато отговаряш ще разбираме дали казваш истината.
Дафни- А откъде ще бъда сигурна, че не ме мамите? Може кристала да е си най-обикновен и нищо да не показва. Или да променя цвета си при допир. Или...
Себастиан- Ще го тестваме. Ти ще ме попиташ нещо и аз ще ти отговоря първо грешно, а после правилно. Съгласна ли си?
Дафни- Добре, да вървим- отвърна и заедно отидоха до библиотеката. Щом влязоха Дафни веднага забеляза кристала, защото беше доста голям и стоеше на пилон в средата на стаята. Себастиан застана близо до него и сложи ръката си.
Себастиан- Тъй като не се познаваме, може да ме попиташ за срещата ни днес. Помниш ли какво ти казах когото се блъснах в теб?
Дафни- Разбира се. Тогава ще те попитам,а ти ме излъжи. Всъщност какво ще стане ако ме излъжеш?
Себастиан- Ако излъжа кристалът ще потъмнее, а ако кажа истината ще си остане такъв какъвто е сега.
YOU ARE READING
Последният ангел
FantasyГодини наред Дафни живееше без да знае истината за себе си. Един ветровит пролетен ден целият ѝ живот се преобърна. Запозна се с нови хора, нови Не хора, нов свят и с истинското си Аз. От този ден започна и новият си живот, на ново място, на непозна...