Дафни беше заспала на креслото, докато чакаше демона Хазел да се свърже с нея чрез кристала. Отвори очите си внезапно, след като усети допир на рамото си.
Скот- Уморена си, отивай да поспиш, аз ще остана тук.
Дафни- Не, ще остана.
Скот- Добре, ще се взираме в кристала заедно. -отвърна и седна на съседното кресло.
Дафни- Този кристал от къде е? В смисъл как се е появил?
Скот- Дар от боговете е. Преди много години, тук церяло мир и хармония, но след като демоните и черните вещици разпръснали злото, Пазителите взели важна роля в този свят. Боговете им помогнали като им дали специален кристал, от който да направят оръжията си. В Академията има специална зала, където чрез химични реакции се стимулира образуването на нови кристали. С времето, успяхме да вкараме част от него в часовниците, който носим, разбира се с помощта на Морана и нейната магия. Освен кристал за оръжия, бил даден и втори-тоест този. Тъй като черните вещици имали способността да правят магии върху Пазителите и да контролират умовете и действията им, кристалът помагал да се открие истината. Всеки път щом Пазител се връщал в Академия, бил длъжен да докосва камъка и да отговаря на определи въпроси, които само истински Пазител можел да отговори. Ако е обладан, няма как да отговори правилно. Затова ти бяхме казали, че се ползва като детектор на лъжата.
Дафни- Явно има и други предназначения, след като щом го докосна се свързвам с демона.
Скот- Може би е свързано само с теб. Много Пазители са го докосвали, но никога не се е случвало нещо подобно.
Дафни- Де да знаех какви са способностите ми, за да мога да ги използвам. Ами ако нямам такива? Живяла съм толкова време на Долния свят, може би заради това способностите ми не са се развили.
Скот- Кръвта ти ме излекува. Също така, ти съживи гората. Това нищо ли е? Знам, че бях много груб с теб, притисках те, исках възможно най-скоро да разберем какво умееш да правиш, но осъзнах, че не беше правилно. Ти не си виновна, че не си отраснала тук.
Дафни- Засягах се от думите ти, но знаех причината за отношението ти към мен, затова не те съдех. Като ангел съм много емоционална и чувствителна, но и състрадателна и съпричастна.
Скот- Какво имаш предвид под причината за отношението ми?
Дафни- Себастиан ми спомена за годеницата ти, която е била нападната от хибрид. Ако бях тук тогава, щях да я спася. Много съжалявам за случилото се с нея.
YOU ARE READING
Последният ангел
FantasyГодини наред Дафни живееше без да знае истината за себе си. Един ветровит пролетен ден целият ѝ живот се преобърна. Запозна се с нови хора, нови Не хора, нов свят и с истинското си Аз. От този ден започна и новият си живот, на ново място, на непозна...