назови името ми

6 10 0
                                    

Дафни си взе душ, преоблече се, след което си събра нещата и остави чантата върху леглото си. Преди да си тръгне искаше да се види с Кейлъб. Тъкмо щеше да излезе от стаята, когато Кристин влезе.

Кристин- Виждам, че вече си по-добре, дори прекрасно, все пак Себастиан те спаси. На кое се зарадва повече, на това, че се измъкна от онова място или, че Себастиан дойде да те спаси?

Дафни- Не знам какво намекваш,но и не ме интересува. Колкото и да се преструваш пред другите, аз знам, че не ме харесваш, но не знам причината. Знам, че не аз изгорих ръката ти, но не знам защо ти беше да лъжеш и да ме клеветиш. Какво спечели от това?

Кристин- Ти се махна от тук, това беше победа за мен. На рождения ти ден, когато Себастиан разбра за него, остави всичко и всички за да бъде с теб. Това ме вбеси, но когато видях, как сутринта излиза от стаята ти, мисълта, че цялата вечер е бил с теб, това беше края. Чудех се какво да направя за да го скарам с теб, но за мой късмет нещата сами се наредиха. Ти се съгласи на дуела с мен, и още в самото начало бях планирала края му, тоест лъжата, че си ме наранила. Познавам Себастиан от много години, знаех, че щом разбере за случилото се ще те съмри, но това не беше достатъчно. Когато разбрах за подаръка, който си му направила, тоест бързината и ловкостта, и че със Скот са се скарали заради това, поговорих със Скот насаме и го провокирах да направи нещо, за да докаже, че е по-силният брат. Знаех, че тази негова мания за величие ще му навлече неприятности, така ѝ стана. Той пострада, а докато ти го лекуваше, аз настройвах Себастиан срещу теб. Чух когато ти се развика и каза да стоиш далеч от него, но честно не вярвах, че ще напуснеш Академията.

Дафни- Радвай се на воля, не смятам да се връщам, но не заради теб. Даже ти благодаря, защото благодарение на теб осъзнах, че тук не е моето място. Жалко за Луси, Себастиан и Скот. Те мислят, че си тяхна приятелка, а ти си готова да им навредиш само и само да постигнеш целите си. Скот винаги се е държал грубо с мен, но въпреки това, никога не бих направила нещо, което да застраши живота му. Вие сте приятели от деца, а ти дори не си се поколебала. Всъщност защо беше всичко?

Себастиан- Аз също искам да знам- каза, след като се присъедини към тях. Тъй като вратата беше открехната, Себастиан беше чул целия разговор.

Кристин- Себастиан? Ти...

Себастиан- Чух всичко. Добре, може да не харесваш Дафни, затова да си направила всичко това, но ние? Приятели сме от деца. Ти си подтикнала Скот да се изправи сам срещу демоните, заради теб беше ранен от хибрид и щеше да загуби живота си. Защо?

Последният ангел Where stories live. Discover now