истината

13 17 0
                                    

Луси- Принцеса ли е?

Морана- Ангел е.

Себастиан/ Скот/ Луси- Какво? - възкликнаха в един глас.

Скот- От двайсет години ангелите не съществуват.

Себастиан- Как всъщност разбра, че е ангел?

Луси- Всъщност то е видимо, как не се сетихме сами? Погледнете я, тя е толкова красива, а кожата ѝ се едно блести. Такава красота е присъща на ангелите.

Дафни- Преди не беше така- каза, след като погледна ръцете си, които имаха лек блясък се едно бяха обсипани със звезден прах.

Морана- Защото си живяла в " долният свят". Там магията не работи. Останеш ли тук, не само в кожата си ще видиш промяна. Ангелите имат свръхестествени способности.

Дафни- Като например?

Морана- Всъщност всеки ангел е различен и какви са твоите сили сама ще трябва да разбереш. Има едно нещо, което го притежава всеки ангел. Не може да лъже.

Скот- Нима? Не съм съгласен. Все пак досега изрече куп лъжи.

Дафни- Всичко, което казах е истина.

Морана- Разкажи ни отново как попадна в Академията, а докато го прави я гледайте в очите.

Дафни- Стоях пред сладкарницата на леля ми, когато изведнъж задуха силен вятър и отвя листите ми. Докато ги събирах в краката ми попадна брошура на новооткрит магазин и реших да отида. Щом влязох в него се оказа, че не е магазин а въпросната ви Академия.

Луси- Не отделих погледа си от очите ѝ, но не разбрах какво точно трябваше да гледаме.

Морана- Очите на Дафни са тюркоазени на цвят. Докато разказваше техният цвят остана същия, защото каза истината. Ако беше излъгала, цветът им щеше да стане огнено червен, като косата ѝ. Хайде Дафни, кажи някоя лъжа!

Дафни- Щастлива съм, че съм тук- каза, а очите ѝ мигновено промениха цвета си.

Луси- Казвала е истината през цялото време.

Себастиан- Ангелите са били избити преди двайсет години, тогава как така тя е жива и къде е била досега?

Дафни- Избити? Какво означава това? Майка ми, убили ли са я?

Морана- За съжаление, да. Преди двайсет години черните вещите нападнаха ангелите и запалиха земите и къщите ми. Всички загинаха в пожара, защото бяха омагьосани. Не знам как си оцеляла. Даяна беше Пазител, но всички мислеха, че е загинала в пожара, защото мечът ѝ беше открит там. Какво се е случило само тя може да ти каже.

Последният ангел Where stories live. Discover now