Дафни- Кои сте вие? - попита, а те не отговориха. Хванаха Дафни здраво в областта на бицепсите и я задърпаха към портала. Щом преминаха през него, тя се озова на непознато за нея място, но лицето, което застана пред нея ѝ беше познато. - Вие? Какво означава това? Защо ме доведохте тук?
Г-жа Девъроу- Ти не ми остави друг избор. От 20 години съм Президент на Съвета, аз отговарям за този свят. Когато разбрах за теб, за твоето съществуване, много се зарадвах. Казах си: " бъдещето на този свят е предопределено. Имаме си ангел, който може да излекува всяка рана с лечебната си кръв. Ще помага на Пазителите сега, а в бъдеще нейните деца, техните деца и така нататък ". Днес на вечерята осъзнах, че това може и да не се случи. Ти отказа да родиш от мъж с благородническа кръв. Беше категорична и се досещам за причината. Видях те в компанията на Себастиан. Първоначално си помислих, че сте завързали приятелство покрай престоя ти в Академията, но погледът ти. Аз съм възрастна жена, познавах ангели и знам, че когато са влюбени, не могат да го скрият. Както не можеш да скриеш лъжа, така не можеш да скриеш и любовта. Когато гледаш любимия, в очите ти има блясък.
Дафни- Доведохте ме тук на сила, за да ми кажете, че съм влюбена в Себастиан?
Г-жа Девъроу- За да ти предложа сделка. Или се съгласяваш да се омъжиш за някой принц СЕГА, или ще стоиш затворена тук, докато не склониш. Ако се съгласиш ще бъдеш свободна, ще можеш да виждаш Морана, но откажеш ли оставаш тук, докато не размислиш.
Дафни- Няма да бъда с някого насила!
Г-жа Девъроу- Както кажеш- отвърна и даде знак на двамата мъже, които отново хванаха Дафни.
Дафни- Пуснете ме! -извика и започна да се бунтува, но те бяха твърде силни. Внезапно дойде и трети мъж, който носеше в ръцете си огромни гривни, които приличаха на окови. Той застана срещу Дафни, свали нейната гривна, след което постави тези, които донесе, при което тя изпищя силно.
Г-жа Девъроу- Боли, нали? Използваме гривните за затворниците, за да не могат да използват свръхестествените си сили. Тъй като не знам какви са твоите, реших да взема предпазни мерки, а и по този начин може по-бързо да размислиш. Чувала съм, че болката е ужасна.
Дафни- Морана ще ме открие, ако не тя, то Себастиан ще го направи, а вие ще си платите за болката, която изпитвам.
YOU ARE READING
Последният ангел
FantasyГодини наред Дафни живееше без да знае истината за себе си. Един ветровит пролетен ден целият ѝ живот се преобърна. Запозна се с нови хора, нови Не хора, нов свят и с истинското си Аз. От този ден започна и новият си живот, на ново място, на непозна...