İyi okumalarr...
"Aselitom kendini üzme. Sen üzülünce bende üzülüyorum"
Yatağımda oturmuş, Yiğit ile konuşuyordum. Saat gece 01.00'di ve ikimizi de uyku tutmamış olacak ki aynı anda birbirimizi aramıştık
"Valla benim üzüldüğüm şey şikayet etmesi değil. Müdürün ona inanması, ayrıca sicilime de işleyecek"
"Ay valla bak erkek olmasam gel beraber dövelim diyeceğim de, erkek olduğum için kadına el kaldıramam"
Gülüp konuştum
"Valla Elisa ile ben döveceğiz. İstersen senin yerine de iki şaplak atabiliriz"
Elisa Diyince gözlerini kaçırdı. Fırsattan istifade ederek sordum
"Eee, Elisa'yla nasıl aranız bakalım?"
"Aramız derken? Biz onunla sadece arkadaşız"
Atma recep donun düşecek
"Ay Yiğidim ya, bak aramızda. Zaten birbirinizden hoşlandığınız çok belli"
Yanakları kızarmaya başlamıştı bile, ay ben bunu yerim
"Ya gerçekten birşey yok"
Gözlerimi devirdim. Yav neden kabul etmiyorlardı birbirlerini sevdiklerini, biraz beni örnek alsınlar. Ben nasılda ikisine Kayra'yı sevdiğimi söylemiştim ama
Yazar: Yav He he. Bıraksalar tahtalı köye gidene kadar söylemezdin sen
Asel: Ama yine de söyledim
Yazar: Benim sayemde oldu canım hıh
"Yiğidim, sen beni salak mı zannediyorsun? Bak vallahi aramızda kalacak ya"
Oflayıp bıkkın gözlerle bana baktı
I win guys
"Yani biraz hoşlanıyor olabilirim. Ama yani küçük bir hoşlantı"
"Aha biliyordum. Gercekten biliyordum"
"Ay aselitom ya, hem Kayra ile aran nasıl? Anlat bakayım"
"Valla aynı yiğidim ya, pek değişen birşey yok. Elisa'ya anlattığımda 'o da sana karşı boş değil' demişti"
"Vallahi çok doğru demiş. Bencede boş değil. Hem Kayra yarın yola çıkıyor, nasıl hissediyorsun?"
"Yani, heyecanlıyım. Çok heyecanlıyım. Ama okulda üstüne atlayamayacağım için üzgünüm"
Son dediğime büyük bir kahkaha patlattı, ne ya. Yalan birşey söylememiştim ki ben
"Ay kız üstüne iyilik sağlık, hiç gülesim yoktu"
"Ya Yiğit. Ben bu konuda gayet ciddiyim bi kere, hem benim uzaklaştırma aldığımı Kayra biliyor mu?"
Kafasını olumlu anlamda salladı
"Evet biliyor, söyledim ona sabah. İlk dediğimde morali bozuldu, sesi falan bozulmuş gibi geliyordu."
"Of ya, uzaklaştırma cezasında en çok üzüldüğüm şeylerden biri"
"Sıkma canını, Kayra seninle bir şekil görüşür"
Aklıma gelen ani soru ile Yiğit'e döndüm
"Yiğit, Kayra tahminince hangi derste okulda olur"
Biraz düşünüp, yanıtladı
"Valla şöyle hesaplayalım. Saat 09.00'da maçları başlıyor, maçlar ortalama iki buçuk saat oluyor, 11.30 gibi maç biter. Zaten canlı yapacakları için maç biter bitmez çıkarlar. 1 saat Ankara-İstanbuk desek, 12.30, yani öğlen arası okula varmış olurlar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF AŞK ||Texting
Novela JuvenilHikaye okula yeni gelen Asel'in bir çocuğa çarpması ile başlıyor. Ama tesadüf mü? Orası bilinmez