"Ya Aney!"deyip hevesle ellerini çırptı Aybüke"Çok güzel oldu!" Sidre kızının o güzel saçlarını örmüştü ve Aybüke nasıl olduğunu merak ettiği için hemen aynanın karşısına geçip kendine bakmıştı.
"Olur tabi. Ne yakışmaz benim kızıma?"dedi Sidre övünen bir ses tonuyla Aybüke daha da şımarıp güldüğünde yine ellerini çırptı. Sevimliliği karşısında tebessüm etti.Ama beklenmedik bir cevap aldı Aybüke den.
"Keşke babam da görseydi..."
Tebessümü yavaşça soldu. Bir aydır herhangi bir görev olmadığı için karargaha o kadar çok sık gitmiyordu. Uzun süredir onu görmemişti.
Kendini bozuntuya vermeden konuştu Sidre"Baban zaten görüyor güzelim. Şimdilik sadece biz onu görmüyoruz ama o yakında görecek bizi"
"Neden?"diye hızla bir soru ekledi Aybüke.
"Çünkü herkesin görünmesi için bazılarının görünmez olması gerekir"
Aybüke annesinin ne dediğini anlamadı ama pek de umursamadı. Hızla odadan banyoya doğru koşmaya başladı. Oradaki kremlerin hepsini alıp gelecekti.
Sidre arkasından bakarken telefonuna gelen bildirimle kaşları çatıldı. Neydi bu?
0535******: Selamün aleyküm.
Kimdi bu şimdi? Bununla mı uğraşacaktı birde Sidre.
Sidre:Nereden buldun numaramı? Kimsin? İkinci defa sormaya cağım o yüzden şimdi cevap ver.
0535******:Ben Batu Ali.
Sidre önce bir kaç saniye ekran ile bakıştı sonra ise ateşe dokunuyormuş gibi hızla telefonu uzağa doğru attı. Neden yazmıştı şimdi o?
Cevap verse miydi vermese miydi? Verse ne diyecekti? Vermese ne diyecekti.
Cevap vermemek olmazdı elbet karargahta birbirlerine denk gelecektiler. En iyisi cevap vermekti.
Sidre:Buyrun komutanım.
Sidreye göre gayet yerinde bir cevap olmuştu. Cevap yazdığı gibi görüldü olması da Sidreyi şaşırtan ayrı bir nokta idi.
0535******kişisini Komutan olarak kaydettiniz-
Komutan:Gece gece rahatsız ediyorum ama kusura bakma.
Sidre:Ne kusur komutanım? Buyrun dinliyorum.
Açıkçası Sidre çokça merak etmişti.
Komutan: Yarın uzun zaman sonra bir operasyona çıkacağız. Bizim çocuklarda seninle olan ilk operasyon diye ve uzun aradan sonra olan ilk operasyon diye bir kutlama yapmak istiyor.
Komutan:Gelip gelmemek sana kalmış tabi.
Sidre sadece bir kaç saniye düşündü. Kutlama olacaksa bütün askeriyede olacaktı kutlama. Bunda bir sakınca yoktu.
Sidre:Gelirim komutanım.
Mesaj görüldü de kaldı. Ne Sidre birşey yazabildi ne de Batu Ali. Kutlama bahaneydi. Batu Ali Sidreyi görmek istiyordu. Batu Ali Sidreyi o kamuflajın içinde görmek istiyordu.
Sidre kendine gelmek için gözlerini kapatıp bir iç çekip verdi. İç çekip verince herşey geçiyormuş gibi sanıyordu.
Kızı ise hâlâ gelmemişti. Merak edip ayağı kalktığında ilk olarak mutfağa gitti. Yine gidip portakallı kek yapma olasılığı gayet de yüksekti.
O mutfaktayken Aybüke çoktan gelip tekrar yerine kurulmuştu. Yüzünde ise ne bulduysa sürdüğü kremler vardı. Ona göre çok zordu bu yaşta bakımlı biri olmak. O kadar bakım küçük bedeni için ağır olsa da Aybüke bunu yapmalıydı kendince.
Çünkü bir Aybüke kolay yetişmiyordu!
Tekrar odaya geldiğinde bakışları yatağın üzerinde duran telefona kaydı. Hemen hızlıca aldı ve kamerayı açtı.
HEMEN BÜGE TEYZESİNE FOTOĞRAF ATMALIYDI!
Bazen dudağını büzerek. Bazen kafasını eğerek. Bazende dilini çıkarıp çektiği pozları sırasıyla Büge teyzesine atacaktı ki alışa gelmedik bir durum vardı onun için.
Genellikle Büge teyzesi en üstte olurdu. Ama görememişti. Kendi kendine belki Büge teyze ona oyun oynuyor onun yanılıp yapılmayacağına bakmak istediğini düşündü.
Sidre hâlâ evin odalarını gezerken Aybüke büyük bir ustalıkla çektiği fotoğrafları en üst sohbetteki kişiye attı. O kişi ise çok tehlikeli birisiydi.
Batu Ali.
Fotoğrafın altında yazan şey ise son derece dehşet verici birşeydi.
Sidre: Bakım yaparken az kalsın bütün diş fırçalarını düşürüyordum teyze. Çok korkutucuydu.
Bir fotoğraf ve bir mesaj daha düştü Batu Ali'nin telefonuna.
Sidre: Öpücükler atıyorem teyzemmm
Batu Ali mesajları gördü. Önce yavaşça gözleri doldu. Sonrasında ise dudakları tatlı bir tebessüm ile kıvrıldı.
Ne olurdu ki Aybüke onun kızı olsaydı?
Komutan:Annen nerde? Onun da fotoğrafını at.
Kısa bölüm için özürlerrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVSEN NE OLURDU
Romance"Dinlemeyin şu şarkıyı artık yeter Komutanım."dedim bıkkın şekilde çünkü saatlerdir aynı şarkı çalıyordu. Odalarda ışıksızım katıksızım viraneyim Seni sensiz duvarlara yazan benim divaneyim Kanım aksın ki terk etmem seni Peşindeyim yar "Bana seni,k...