Bölüm 1:Üçüzler

126 6 8
                                    

Chul: Hadi ama başkan, takımı kapattıramazsınız. Yalnızca altı kişi gruptan çıktı.

Başkan: Dediğin üzere tam altı kişi gruptan ayrıldı. Geri kalan beş kişinin yapacak hiç bir şeyi yok.

Chul: Ama hâlâ beş kişiyiz, diğer altı oyuncuyu bulacağıma söz veriyorum.

Başkan: Olmaz dedim bay Han. Bu takım artık yok.

Chul: Tamam o zaman. Ayrılıyorum.

Başkan: Hâlâ oynamak istersen bay Montae ile görüş derim. Montaevideo FC grubu boşta kalmıştı.

Chul: Pekii

Chul yola çıkar ve Montae'nin şirketine gider. Montae ile görüşmek istediğini söyler ancak sonuç alamaz.

Chul: Montaevideo grubu için gelmiştim ama...

Sekreter: Lütfen geçin. Kusurumuza bakmayın.

Chul kendinden emin adımlarla Montae'nin odasına çıkar. Kapıyı çalar, klasik kelimeyi duyunca içeriye girer.

Montae: Merhaba delikanlı, ne için gelmiştin?

Chul: Şey ben Montaevideo FC için gelmiştim.

Montae: Demek FC için geldin. Maalesef bu gruba kimse katılmak istemedi bu nedenle grubu kapattık.

Chul: Ahh olamaz ya. Bana bir şans verin lütfen, on oyuncu bulurum ben.

Montae: Bulurmusun? Sanmıyorum...

Chul: Bana 2 hafta zaman verin. 2 haftada on oyuncu bulacağım.

Montae: Pekii, ama bir oyuncu dahi eksik olursa bu grubu unutun.

Chul: Tamam. Çok teşekkür ederim.

Chul saygıyla eğilip odadan çıktı. Sevinç ile yolda yürürken bir takım çocuklar dikkatini çekti. Üçü beraber paslaşarak futbol oynuyordu. Chul bir süre uzaktan izledi. Çocuklardan sarı giyinen çok güzel şut çekiyordu. Yanlarına gittiğinde şoke olmuştu, çünkü karşısında üç tane aynı surat vardı. Birisi saçlarını havaya doğru dikerken, birisi aşağa doğru taramış ve kahkül bırakmıştı, diğeri ise saçlarını arkaya doğru bırakıp kısa bir perçem yaptırmıştı.

Chul: Merhaba arkadaşlar, ben Han Chul

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chul: Merhaba arkadaşlar, ben Han Chul. Geçen sene Sharks in suit'te oynuyordum.

???: Geçen sene çeyrek maçlarda kaybeden takım yani.

Sarı giyimli olan çocuğun söylediği şey Chulu bir nebzede olsa utandırmıştı. Bu kadar bilgi sahibi olmalarını pekte düşünmemişti.

Chul: Arkadaşlar siz kendinizi tanınmayacak mısınız?

Wooji: Ben Kang Wooji, Bunlar ise kardeşlerim. Ryuuji ve Hyuuji.

Kırmızılı çocuk, öncelikle yeşilliyi gösterdi. Yeşilli Ryuuji'idi, şutları iyi olan çocuk ise Hyuuji'idi.

Chul:Tanıştığıma memnun oldum. Hyuuji futbol konusunda bilgi sahibi sanırım. Bizim gibi küçük bir grubun bile çeyrek finalde kaybettiğini biliyor.

Ryuuji: Ne oldu grubunuza? Hâlâ oradamısın?

Chul: Maalesef altı oyuncu birden gruptan ayrıldı, bende çıkmaak zorunda kaldım. Montaevideo FC için anlaşma imzaladım az önce.

Wooji: Ne konusunda?

Chul: 2 hafta boyunca on oyuncu bulacağım. Sizi görünce sormak istedim. Sizin gibi cevherler boş durmamalı, bir grupta oynuyormusunuz?

Ryuuji: Geçen sene Black Mamba'da oynardık. Koç ile anlaşmazlık sonucu çıktık.

Chul: Pekii benim grubuma gelmek istermisiniz?

Hyuuji: Senin grubunmu?

Ryuuji: Hadi çocuklar bir denesek. En fazla ne olabilirki.

Wooji: Ryuuji haklı. Sence deneyelimmi Hyuuji?

Hyuuji:Tamam. Denemekten zarar gelmez.

Chul: Gerçektenmi? Teşekkür ederim! Sizin sayenizde son yedi kişi bulmalıyım teşekkür ederim.

Hyuuji: Bu işi kolay görüyorsun. Kimseyi bulamazsan çıkarız.

Chul: Tamam Woo...

Wooji: Hayır o Hyuuji, Wooji benim.

Chul: Özür dilerim Hyuuji. Bir birinize çok benziyorsunuz. Üçüzsünüz herhalde.

Hyuuji: Evet, maalesef

Wooji: Maalesefmi? Maalesefmi dedi o?

Biraz gülüşüp eve gitme kararı alırlar. Chul eve gidene kadar koşar ve eve girer. Kız kardeşine sarılır ve odasına çıkar. O gece Chul' un gözüne uyku girmez. Chul bu durumu kimseye söylemez, ancak kardeşi Chae bir şeylerin olduğunu anlar. Abisi ona asla sarılmaz'dı.

...

Zafer Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin