Chul sabah erkenden parka gitmişti, orada üçüzlerle buluştu ve 2 vs 2 maç yapmaya başladılar. Hyuuji' nin şutları gerçekten çok güzeldi, Ryuuji ise mükemmel paslar veriyordu ve Wooji ise rakiplerinin ne yapacağını görebiliyordu. Bu üçüzler yam bir cevherdi. Chul oyun sırasında üç çocuğun duvara topu atarak oyun oynadığını gördü.
Hyuuji: New town oyuncuları. U Jin, U Hyeon, U Kyu. Kısaca üç U'lar. Geçen yıl çeyrek finalde kaybettiler. Sonrasında dersleri bahane ederek gruptan ayrıldılar.
Chul: Gerçekten futbol ile ilgili çok şey biliyorsun.
Hyuuji: Bu çocuklara sormayacakmısın? Gayet iyi oynuyorlar.
Chul: Tabii ya! Hemen geliyorum.
Chul hızlı bir şekilde yanlarına gitti. Çocuklardan biri siyah kısa kollu tişört giymişti, diğeri ise gözlük takıyordu ve mor tişörtü vardı, sonuncusu ise diğerlerinden küçük gözüküyordu. Mora çalan saçları ve kahve rengi gözleriyle büyüleyiciydi. Chul hemen söze atladı.
Chul: Merhaba arkadaşlar. Böldüğüm için özür dilerim. Siz geçen sene New town'da oynamıştınız değilmi?U jin: Evet, neden geldin acaba?
Chul: Önce kendimi tanıtıyım ben Han Chul, geçen sene Sharks in suit'te oynuyordum, maalesef takım arkadaşlarım gitti ve grubum kapatıldı. Bay Montae ile anlaşma imzaladım dün. Üç kişi buldum ancak hâlâ eksiklerimiz var. Bize katılmaya ne dersiniz?
U kyu: Montaevideo FC'mi? Geçen o adamın yanına gittik ama bize artık o grubun olmadığını söyledi.
Chul: Evet banada öyle söylediler ama ben onlardan söz aldım. On kişi toplamam gerekiyor sizde gelirseniz dört kişi kalacak lütfen gelin.
U Hyeon: Olmaz bizim derslere çalışmamız gerekiyor, artık futbol defterini kapattık.
U jin: Hem daha kimsesi olmayan bir grupta oynamak istemeyiz.
Chul: Arkadaşlar lütfen bakın...
Wooji: Hâlâ kabul etmedilermi?
U Kyu: Bu Kang Wooji değilmi?
U Jin: Evet bu o. Nasıl olur.
Chul: Onu tanıyormusunuz?
U Jin: Onu tanımamak eldemi? Black Mamba oyuncusuydu kardeşleriyle harikalar başardı finallere yakın gruptan ayrıldılar. Bu üçüzler senin takımında deme sakın.
Ryuuji: Onun takımındayız
U kyu: Nasıl olur? Fırtına üçlü Montaevideo FC grubundamı.
Wooji: Evet o gruptayız. Sizde gelirseniz fırtına altılı oluruz. Geçen sene beni şaşırttınız.
U Hyeon: Pekii tamam katılıcaz.
Chul: Teşekkür ederiz. Bu takımı kimse bozamaz.
Hyuuji: Emin olma Chul.
Chul: Neden öyle dedinki şimdi.
Bir az çalıştıktan sonra eve dönerler. Chul annesinin yanına gidip yardım eder. Odasına gidip uyur.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zafer Giden Yol
Fanficsharks in suit grubunda oynayan Chul, takım oyuncularının azalması nedeniyle gruptan ayrılır. Başkanla anlaşmaya çalışan Chul sonunda bir söz alır. 11 kişi toplarsa takımı kuracaktır, ancak koç onu yarı yolda bırakır ve işler çıkmaza girer. (hikaye...