Bölüm 12: Karakoldan...

16 1 3
                                    

Polis: Karakola gelmeniz gerekiyor.

Hyuuji: Şaka yapıyorsunuz herhalde? Kızın halini görmüyormusunuz?

Polis: Biz zanlının ifadesini alana kadar hastaneye bırakacaklar.

Bu sırada adamı ters kelepçeleyip arabaya bindiriyorlardı. Ara sokaktan çıktıkları gibi karşılarında Chul, U Jin ve Ji Yeonu gördüler.

Ji Yeon: Ne oldu? Eun Che boğazın! İnanmıyorum.

U Jin: Bir sakin olsanya.

Hyuuji: Ji Yeon haklıydı, bu adam gerçekten peşine takılmıştı. Tutmaya çalıştım ama bir az olsun Eun Cha nın boğazını kesti.

Eun Che: Ji Yeon! İsmimimi söyledin!

Chul: Annenin ölümünü ve nasıl zenginleştiğinide anlattı.

Eun Che: Afferin Ji Yeon sonra bu konuyu görüşeceğiz.

Bu sırada polis arabasına bindiler. Yolda Eun Che ve Hyuujiyi arabadan indirdiler tabiiki yanlarında polis vardı. Orada bir hemşire Eun Che' nin boğazına baktı. Bir şey olmamıştı, küçük bir  çizik vardı yalnızca. Zaten kanaması durmuştu.

Hemşire: Bir şey yok bir az çizilmiş. Pansuman yapalım mikrop kapmasın, ama merak edilecek bir şey değil.

Hyuuji rahatlamış görünüyordu. Pansumandan sonra tekrar arabaya binip karakola gittiler. Çoktan adamın ifadesi alınmıştı. Öncelikle Hyuujinin ifadesini aldılar.

Hyuujiden

Öncelikle benden başlamak istediler. Eun Che için değerdi tabiiki. Çok korkmuştum sanki daha önce hiç bu kadar stres olmamıştım. Benim ifademi almak için bir odaya gittik.

Polis: Anlat bakalım olayı.

Hyuuji: Biz Montaevideo için oynayacağız bu nedenle kendimize yeni bir Koç arıyorduk, geçen gün bay matsusihmayı bulduk ve onunla bir kaç maç yaptık. Kendisi daha önce profesyonel bir oyuncuydu, bu gün beraber bay Matsusihmayı almaya gidiyorduk. Eun Che beni yanına çağırdı...

Polis: Pekii sana ne söyledi? Babası hakkında bir bilgi verdimi?

Hyuuji: Hayır, yanına gittiğimde grupta kız oyuncu olmasından rahatsız olup olmadığımı sordu. Olmadığımı söyledim, açıkçası ona bir az soğuk davranıyordum bu nedenle şüphe etmişti sanırım. Bir anda konuyu değiştirip telefonunu evde unuttuğunu söyledi. İlk aklıma gelmemişti ancak telefonu elindeydi.

Polis: Telefonunun elinde olduğunu nasıl hatırladın pekii?

Hyuuji: Ji Yeon adlı bir arkadaşıma söyledim o ise telefonunu elinde olduğunu söyledi. Sonra bir anda kıza vahi indi ve bir az saçmaladı.

Polis: Ne gibi? Ne dedi yada?

Hyuuji: "Olamaz değilmi, yok olmaz" tarzı şeyler söyledi. Sonrasında bize olayı anlatmak istemedi, bir anda durakladı ve dediki "içimde kötü bir his var, sanki o adam tekrar Eun Che yi bulmuş gibi." Bizde merakla sorduk o adam kim diye, önce anlatmak istemedi ama sonra beni ve iki arkadaşımı alıp konuştu.

Polis: Eun Che hanıma ne olduğunumu söyledi?

Hyuuji: Evet pek ayrıntılı anlatmadı. Sadece  babasının annesini öldürdüğünü ve mahkemede delil olmadığı için yanlızca beş yıl yediğini, o zengin olunca babasının  peşine düştüğünü söyledi.

Polis: Evet altı yıl önce davası kapandı, ama bu gün tekrar açılacak çünkü artık elimizde delil var.

Hyuuji: Delil derken?

Adam elindeki telefondan ses kaydını açtı.

Ses kaydı

Eun Che: ... Mahallesi acele edin.

Jun: Sende onun yancısısın değilmi? İkinizide öldüreceğim, onun annesini öldürdüğüm gibi senide öldüreceğim.

Hyuuji: Sen onu benim külahıma anlat...

Ses kaydı son

Polis: Dava tekrar açılacak ve annesinide onun öldürdüğü anlaşılacak.

Hyuuji: Doğruyu bulduğumuz için sevindim.

Polis: Sen dışarı çık, Eun Che ile görüşelim.

Dışarı çıktım. Eun Che hızlıca içeriye girdi. Yarım saat kadar sonra geri geldi, yüzünde hafif bir tebessüm vardı. Bir anda bana sarılmıştı.

...

Zafer Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin