Ji Yeon: Eun Che hatta Eun Cha diyeyim...
Chul×Hyuuji×Ujin: Eun Cha' mı?
Ji Yeon: Evet. Eun Cha nın isimini babası vermiş...
Ji yeon hızlıca Eun Che nin yaşadıklarını anlattı. Chulun gözleri dolmuştu.
Ji Yeon: Şu an ise o adamı tekrar gördüğünden şüpheleniyorum. Böyle bir şey olursa çok kötü olur.
Hyuuji: O zaman ne bekliyoruz hızlı olun gidelim.
U Jin: Hyuuji sen en son nereye gittiğini gördün?
Hyuuji: Kendi evine doğru gidiyordu.
Ji Yeon: Bu mal evinin yolunu o adama gösterirmi sizce?
U Jin: Acele edin hadi.
Hızlıca yola koyuldular. U Jin, Eun Che nin evine girdi. Ji Yeon ise Evin olduğu yerin sokaklarına bakıyordu. Hyuuji ara sokaklara girmişti.
Aynı zamanlarda Eun Che
Eun ChedenKoşuyordum arkamdan koşuyordu. Evimin yanından geçip ara sokağa girdim ve elimde bir el hissettim. Bu babamdı sanki elinde bir şey parlıyordu.
Jun: Canım kızım nasılsın? Neden koşuyorsun?
Eun Che: Rahat bırak beni! Annemi öldürdün yetmedimi?
Yazardan
O esnada Hyuuji sokağa girmişti.
Jun: Canım kızım eski konuları açmasanmı?
Eun Che: Farkındasın sen benim annemi öldürdün! Ben daha çok küçüktüm neden yaptın bunu bana!
Gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Rimeline gelen yaşlar sim siyah akıyordu.
Jun: Sus! Senide annene benzetmeyeyim şimdi.
Eun Che: Benidemi keseceksin? Tamam öldür benide! Öldür en azından mutlu olurum. On yaşımdan beri korkuyla yaşamaktan bıktım artık, ha sen çıktın ha sen çıkıyorsun diye korktum her gün!
Jun: Madem istiyorsun.
Elindeki bıçağı Eun Che nin boğazına dayadı.
Jun: Annenle mutluluklar.
Bu esnada Hyuuji arkadan adamın elini tuttu. Bıçağı sertçe kavrayıp yere attı, ardından adama sert bir yumruk geçirdi. Adam sendeleyip Hyuujiye doğru yürüdü. Eun ise olayları kavrayamamıştı. Eline telefonu alıp polisi aradı. Telefon açıldığında Eun hiç bir şey söyleyemedi. Ağzından yalnızca...
Eun Che: ...Mahallesi, acele edin.
Çıkmıştı. Elleri titriyordu telefonu yere düşürdü.
Jun: Sende onun yancısısın değlmi? İkinizde öldüreceğim, onun annesini öldürdüğüm gibi senide öldüreceğim.
Hyuuji: Sen onu benim külahımada anlat.
Tekrar adamın yüzüne bir yumruk geçirdi. Bu sefer adam Hyuujiye sertçe vurmuştu, Hyuujinin dudağı kanıyordu ancak değerdi. Adam yerdeki bıçağı eline aldı.
Jun: Burası ikinizinde mezarı olacak.
Bıçağı Eun Che' nin boğazına dayadı tekrardan. Hyuuji bıçağı tuttu ama nafile, adam çok hırslanmıştı. Adam zorla bastırarak Eun Chenin boğazını kesti, neyseki Hyuujinin tutması sayesinde çok bir şey olmamıştı. Eun Che kendini yere attı, bu sırada siren sesleri duyuldu. Adam köşeye sıkıştığını anlayınca kaçmaya çalıştı ancak yakalandı. Hyuuji hızlıca Eun un yanına gitti.
Hyuuji: İyimisin?
Boğazındaki yarayı gördü. Kanıyordu ama derin değildi yalnızca bir çizikti. Hyuuji durumun ağır olmadığını anlayınca kendini Eun Che nin yanına attı.
Eun Che: İyiyim ama neden geldin? Seni tanıyor artık, sana zarar verecek!
Hyuuji: Gelmeseydim bunun daha fazlası olacaktı.
Eliyle boğazını gösterdi, ardından cebinden mendil çıkartıp Euna verdi.
Polis: Karakola gelmeniz gerekiyor.
Tam huzur bulurken yeni şeyler çıkıyor!!
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zafer Giden Yol
Fanficsharks in suit grubunda oynayan Chul, takım oyuncularının azalması nedeniyle gruptan ayrılır. Başkanla anlaşmaya çalışan Chul sonunda bir söz alır. 11 kişi toplarsa takımı kuracaktır, ancak koç onu yarı yolda bırakır ve işler çıkmaza girer. (hikaye...