Bölüm 9: Eun Che? Cha...

17 1 4
                                    

Bir kaç gün sonra Matsusihmayı yanlarına alıp bay montaenin yanına gideceklerdi. Tabii bu zamana kadar çok şey yaşamışlardı bir biriyle daha yakınlaşmışlardı. O gün Hyuuji yine huysuzdu ve bu Eun Che nin canını sıkmıştı.

Eun Che: Hyuuji şey pardon, Hysuzji bir şey konuşabilirmiyiz?

Hyuuji: Hysuzji derken?

Eun Che: Her zaman huysuzsunya o yüzden.

Diğerleri olayı yeni anlamış olacaklardıki kahkahayı patlattılar.

Hyuuji: Ne söylüyorsan söyle.

Eun Che: Gel önce bi buraya.

Hyuuji ağır adımlarla Eun Che nin yanına gitti. Diğerleri onlara bakıyordu, Hyuuji onlara sert bir bakış atınca hemen öerine dönüp yollarına devam ettiler.

Hyuuji: Ne oldu.

Eun Che: Bir sorunmu var? Beni sevmedinmi? Grupta bayan oyuncu istemezsen anlarım.

Hyuuji: Ne alaka?

Eun Che: Her göz göze geldiğimizde bana tiksinir gibi bakıyorsun. Her buluştuğumuzda benden uzak duruyorsun ve suratın asık. Geçen Ryuujiye sordum seni evdede böylemisin diye, evde gayet iyi olduğunu ve bunun onunda dikkatini çektiğini söyledi.

Hyuuji: Vay oç. Yoo seninle bir alakası yok. Her zaman böyleyim dışarı çıkmayı sevmiyorum o kadar.

Eun Che: Emin misin?

Hyuuji: Üstelik bu seni neden ilgilendiriyor? Evde öyleysem size ne ki?

Eun Che: Tamam nerde kaldı diyordum. Hadi git onların yanına Hysuzji, ben... ben az sonra geleceğim.

Hyuuji: Tamamda neden sonra geliyorsun?

Eun Che: Telefonumu evde unutmuşum. Hemen alıp gelicem.

Hyuuji: Tamam söylerim diğerlerine.

Eun Che: Tamam.

Eun Che hızlı adımlarla ters yöne koşmaya başladı. Hyuuji ise bir kaç saniye Eun Che yi izleyip diğerlerinin yanına döndü.

Chul: Ne oldu Hyuuji, şey pardon Hysuzji. Eun Che nerde?

U Jin: Puhaha Hysuzji çok iyi uydu bu arada.

Hyuuji: Susmak istermisiniz artık. Yoksa ben sizi susturayımmı? Eun Che telefonunu evde unutmuş oraya gitti.

Ji Yeon: İyide az önce telefonu elindeydi? Olamaz değilmi?

Hyuuji: Ne olamaz?

Ji Yeon: Olabilirmi yoksa? Yok ya olmaz olmaz. Yoksa olurmu?

Ryuuji: LA ne olurmu!

Ji Yeon: Boş ver boş ver, olamaz.

U Hyeon: Yok bu bizi merakta bırakacak.

Wooji: Fark ettiyseniz ben hiç konuşmuyom.

Hyuuji: İyi boş yaptınız. Gidelim artık matsusihma bizi bekliyor.

Chul: Hysuzji haklı gidelim artık. Koç, koçumuz olmadan vazgeçecek.

Hızlıca matsusihmanın evine gittiler.

Aynı zamanlarda Eun Che

Eun Chenin anlatımıyla.

Hyuuji ile konuşurken karşımda tanıdık bir yüz gördüm. Bu olamazdı değilmi? Beni nereden bulmuştu bu adam? Hyuujiye yalan söylemiştim, telefonum cebimdeydi. Onu merakta bırakmak istememiştim, zaten merakta etmezdi. Hızlıca koşmaya başladım, çoktan uzaklaşmıştım artık onları göremiyordum, arkamı döndüğümde geliyordu. Koşmaya devam ediyordum o ise arkamdan koşuyordu...

Yazardan

Bir az sonra Chulun yanında

Ji Yeon: İçimde kötü bir his var. Sanki o adam tekrar Eun Che yi bulmuş gibi.

Hyuuji: O adam kim?

Ji Yeon: Bunu söylemem doğru olmaz ama anlatmam gerekiyor. Ama hepinize anlatamam. Sadece U Jin, Hyuuji ve Chul gelsin. Siz koç Matsusihmanın yanına gidin. Söyleyin bizi.

Ryuuji: Tamam gidiyoruz.

Wooji: Tüh bende gelseydim. Neyse...

Diğerleri gitti.

Ji Yeon: Arkadaşlar burada konuştuğumuz her şey aramızda kalacak. Sakın kimseye söylemeyin.

Hyuuji:Hadi söyle artık.

Ji Yeon: Eun Che hatta Eun Cha diyeyim...

Hyuuji×Chul×U jin: Eun Cha' mı?

...

Zafer Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin