Bölüm 4: Ji Yeon

30 2 3
                                    

Eun Che' yi yerden kazımaya çalışıyorlardı. Hyuuji Eun Che' ye bakıyordu. Anlık bir kararla yere eğildi ve Eun Che' nin elini tuttu.

U Jin: Yap, yap sonra kızı kaldırmaya çalış.

Hyuuji: Çok hızlı atmamıştım ama önümdekinin kız olduğunu unutmuşum. Normalde kimseden kolay kolay özür dilemem ama sanırım özür dilemem gerekiyor.

Eun Che: Hayır bak özür dileme. Benim hatamdı, senin topunu bile karşılayamadım, ya ileride diğerlerininkini karşılayamazsam? Kendimi asla affetmem.

Yavaşça Hyuuji' nin elini tutup kalktı.

Chul: Eun Che iyimisin gerçekten ağzından kan çıktı kızım. Ambulans arayalım.

Eun Che: Sakın öyle bir şey yapmayı düşünme. Üstelik hiç bir şey olmadı. Yere yapıştım o kadar. Şimdi beni yerden kazıdığınıza göre artık ne yapıyorsak yapalım.

Hyuuji: Eminsin değilmi? Bir nebze hızlı attım topu.

Ryuuji: Hyuuji ilk defa bu kadar fazla konuştu. Çok pişmanlık duydu herhalde.

Eun Che: Bence pek pişmanlık duymadı.

Hyuuji: Bencede pek pişmanlık duymadım.

Chul Eun Che'nin söylediğini düşünüyordu. Bu bir kabulmüydü yoksa redmi?

Chul: Takıma katılmak istiyormusun?

Eun Che: Evet, neden istemeyeyimki?

U Kyu: Hyuuji seni yere yapıştırınca kabul etmezsin sanmıştım.

Eun Che: Benim bile karşılık veremediğim oyuncuların olduğu bir takımda oynamak, büyük bir şeref benim için. Ben Kim Eun Che. Dandelion grubu 2020 yılı sağ kanat oyuncusuydum.

Hyuuji: Tabii ya. Seni bir yerden çıkartmak üzereydim. Kendi kalesinin önünden rakibin kalesine gol atardı. Son oynadığı maçta sakatlanıp futbola veda etmişti. Tabii daha 12 yaşında bir çocuk olduğu için hızlı iyileşmiş ancak bir daha oynamadı. 4 yılda çok değişmiş olduğu için tanıyamadım.

Eun Che: Vay futbol hakkında çok bilgi sahibi olmalısın.

Ryuuji: Evde tek bildiği şey futbol. Asla dizi veya film izlemez, tanımasa bile her grubun maçını izler. Kız, erkek farketmeksizin tüm grupları aratır.

Eun Che: Üçüzler sizsiniz öylemi? Hyuujinin şutu sayesinde gerçekten fırtına olduğunuza inandım.

Hepsi Eun Che' ye kendini tanıttı. Sıra Hyuuji' ye geldiğinde...

Hyuuji: Tanışmaya gerek yok bence. Sen Kim Eun Che, ben Kang Hyuuji.

Eun Che az önceki tatlı çocuğun gittiğini yerine kaba, aksi bir çocuğun geldiğini gördü. Şaşırmıştı, az önce ondan özür dileyen çocuk şimdi kötü davranıyordu.

Ji Yeon: Eun Che!

Chul kafasını sese doğru çevirdi, Eun Che bu sesi hemen tanımıştı.

Eun Che: Bende seni bekliyordum Ji yeon!

Chul kendilerine doğru gelen dandelion forması giymiş kızı gördü. Saçları borda rengindeydi. Çok havalı duruyordu.

 Ji Yeon: Kız sana ne oldu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ji Yeon: Kız sana ne oldu?

Eun Che: Ne anlamda? Şu andamı yoksa öncedenmi?

Ji Yeon: İkiside. Bir saattir seni izliyorum yerde yatıyodun. Bir de çok kilo vermişsin en son 5...

Eun Che eliyle yanındaki kızın ağzını kapattı.

Eun Che: Evet kanka öyle olmuş. Bu arada bu benim küçüklük arkadaşım Ji Yeon. Sen beni sabah çağırınca onuda aradım. Kendisi dandelion grubu sol kanat oyuncusuydu. Çok hızlı ve çalımlarla çok kuvvetli. Bir bakmak istersin diye düşünmüştüm.

Ji Yeon elini Chula doğru uzattı.

Chul: Merhaba ben Han Chul sharks in suit grubunda geçen sene oynadım. Gruptan altı kişi ayrıldı ve bende mecburen gruptan ayrıldım. Bu park çok uğurlu sanırım herkesi burada buldum şu ana dek.

Ji Yeon: Yani benide burada buldun.

Hyuuji: Şut çekeyimmi.

Sonrasında üçüzler gülmeye başladı. Eun Che gülümsedi ardından herkesi Ji Yeon ile tanıştırdı.

Chul: Yani sen şu an bizim grubumuzdasın öylemi?

Ji Yeon: Evet öyle. Aslında Che' ye pek şut atamazlar ama bu çocuk beni şaşırttı. Bu nedenle katılmalıyım sanırım. Tabii Che' min hatırı olmasa yüzünüze bakmam.

Sonrasına komik olmayan esprisine güldü. Eun Che ise yanlız kalmaması için karşılık verdi. Chul o gün eve mutlulukla gitti ama bir telefon aldı.

...

Zafer Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin