Reggel a göndör az olasz nélkül kelt fel. Sem a kanapén, sem a nappaliban sem látta. Gyorsan kikelt az ágyból és lassan, mintha félne valamitől kiment a konyhába. A számára még nagyrészt ismeretlen lakásban kissé el volt tévedve, de a hangok segítettek neki. Az olasz kint pakolt a konyhában. Pontosabban tányérokat vett elő. Hogy ez mit is jelent? Csinált valamit reggelire maguknak, hiszen jól tudja, hogy a göndör kedvenc étkezése a reggeli. Hiába nem volt még régen furcsa a kapcsolatuk, az olasz mindig is tudta, hogy a göndör reggeli nélkül nem tudja jól érezni magát.
-jóreggelt!
Köszönt széles vigyorral az arcán az olasz. A göndörnek még nagyon reggel volt, ezért egy kicsit laggolt.-neked is. Mi jót csinálsz?
-kajcsit magunknak.
-királyság...
Válaszolt két ásítás közt a göndör, és leült az egyik székre. Nyilván nem tudott egyhelyben maradni, szinte azonnal felpattant azután, hogy leült és a nagyobb mellé termett.-na mizu? Hogy aludtál?
-semmi, álmos vagyok. Amúgy tök jól. Kényelmes volt rajtad aludni.
-igen?
-aha.
-és komolyan álmos vagy?
-igen?
-az csúcs. Pedig te két órával többet aludtál mint én.
-az nem baj, akkor is álmos vagyok.
Giorgio csak átemelte a karját a kisebb nyaka felett és megölelte. Zsombor mélyen beszívta az olasz illatát, és le sem akart szállni róla.
-na, kérlek Zsombor engedj el mert szeretném folytatni a kajacsinálást.
-nem.
-de oda fog égni!
-jaa, hogy te palcsit csinálsz.
-hát... Ja.
-segítsek?
-ha akarsz, akkor igen.
-és mit?
-menj vissza aludni.
-elmész a faszomba!
Kezdett el nevetni a göndör. Giorgio pont abban a pillanatban fordított meg egy palacsintát, amit sikeresen mellédobott.-nem hiszem el...
-béna.
-komolyan mondom Bombi, hogy menj vissza aludni.
-nem.
-hát oké.
A göndör még pár percig figyelte az olaszt, aztán a háta mögé ment és hozzásumult. Giorgio csak mosolygott, és amint kész lett a sütéssel megfordúlt, és megölelte a fiút. Lassan elengedte, és megint megcsókolta a göndört. Bombi először kicsit hátrálva, de végül viszonozta a csókot.
-nincs kedved holnap elmenni valahova?
-hát hova szeretnél?
-randizni szeretnék pontosabban.
Bombi nem szólt semmit, csak lefagyott. Persze ez gyorsan átment rajta, utána már mosolyogva nyomott még egy csókot a nagyobb arcára.
-eljössz velem, Bombi?
-persze.
-majd eldöntöm, hogy hova menjünk, de ha van ötleted ne tartsd magadban.
-nem, nincsen.
-oké. Eszünk?
-igen.
-itt kint, vagy a nappaliban?
YOU ARE READING
/ Mi Lesz? /
FanfictionGio x Zsoma Ff. Minden normálisan ment a banda tagok közt egészen addig, ameddig egy koncerten el nem kezdett két fiú furcsa kapcsolatot alapítani. A fiúknak könnyen ment a dolog, egész gyorsan sikerült bevallaniuk egymásnak. Jó is lenne, igaz? Gior...