Giorgio reggel tizenegykor kelt fel félig lelógva az ágyról. A másnaposságot már kipihente, de ettől függetlenül nagyon fáradtnak érezte magát. Nem volt semmi kedve sem kikelni az ágyból, úgyhogy csak a telefonjáért nyúlt és görgetni kezdte az instagrammot. Barni már rég kirakott egy csómó fotót sztoriba illetve bejegyzésbe is. Giorgio ezeket görgette addig, ameddig meg nem akadt a szeme egy képet. Egy koncerten készült fotó volt, amin éppen ő és Zsoma ölelkezik. Azonnal pillangók kezdtek el repdesni a hasában tonna számra. Csak féredobta az eszközt és összehúzta magát. A fejét belenyomta a párnájába és sokáig úgy is maradt. egyszer csak megcsörrent a telefonja aminek köszönhetően csak egy fél szívrohamot kapott, de amint meglátta a telefonja képernyőjén álló nevet megnyugodott. Zsombor hívta őt. Nem is gondolkozott, csak rányomott a zöld gombra.
-jóreggelt, olasz!
-neked is bombi.
-hallod nem maradt nálad a töltőm? Egyszerűen nem találom sehol sem.
-nem tudom. Hogy nézett ki?
-fekete volt.
-akkor egy pillanat és körülnézek.
-köszi.
-á, megvan!
Mondta az olasz, miközben a még ki sem pakolt táskák egyike közül kiszedett egy fekete töltőt.
-ó, királyság. Elmehetek érte?
-figyi
-igen?
Giorgio úgy volt vele, hogy itt a lehetőség. Egy kicsit elmennek csak ketten valahova. Talán elnyeri egy kicsit a kisebb tetszését azzal, hogy elviszi valahova.
-nincs kedved csavarogni egy kicsit?
-most?
-igen. Elmehetnénk valahova.
-hova szeretnél?
-aazztt nem tudom. Csak nem szeretnék itthon lenni, és ez ritka.
-igaz... Szívesen elmegyek veled, persze.
-oké. Nekem van egy nagyon jó ötletem.
-na, mi az?
-azt nem mondom el.
-miért?
-meglepetés...
-ám legyen. De ki kell öltöznöm?
-nem kell, abban jössz, amiben akarsz.
-redben.
-elmegyek majd érted, egy fél óra maximum.
-okés.
Giorgio kipattant az ágyából, és a konyhába vette az irányt. Lefőzött magának egy kávét amit most nem megszokottan, de gyorsan megivott. Utána elment felöltözni, egy enyhe rózsaszín inget vett fel egy fekete, kicsit bő farmerral. Fogatmosott, befújta magát parfümmel, és már készen is volt.
Az olasz nagyon izgult a kisebb miatt. A hétvégi, pontosabban tegnapi eset után elgondolkodott azon, hogy van e nála esélye. Még mindig pillangók verdestek a hasában, és arcán levakarhatatlan mosoly volt.
Valahogy Zsomborral is ez volt a szitu. Ő is mosolygott és valami érdekes bizsergő érzés kavargott benne, de még nem szerelem. Lehet, hogy ez ma meg fog változni?
Úton volt már a nagyobb fiú, miközben hangosan szólt a zene a kocsijából. Ezzel csak megpróbálta elvonni valamivel a figyielmét ugyanis már most pírben úszott. Amikor befordult abba az utcába, ahol a kisebb lakott lehalkította a zenét, és idegesen folytatta az útját.
YOU ARE READING
/ Mi Lesz? /
Fiksi PenggemarGio x Zsoma Ff. Minden normálisan ment a banda tagok közt egészen addig, ameddig egy koncerten el nem kezdett két fiú furcsa kapcsolatot alapítani. A fiúknak könnyen ment a dolog, egész gyorsan sikerült bevallaniuk egymásnak. Jó is lenne, igaz? Gior...