Lassan a két fiú megérkezett a dobos házához. Amikor beértek mind a ketten ledobták a cipőjüket, majd a konyhába vették au irányt. Zsombor is elkezdett azon gondolkodni, hogy mégis hogyan kéne elhívni az olaszt a bálba. De közben arra is gondolt, hogy először erről az egész furcsa kapcsolatról kéne vele beszélnie.
-szerinted az olasszal először beszéljek erről a kapcsolat dologról, vagy hívjam csak meg a bálba?
-szerintem mindenféleképpen beszélj vele. De amúgy ez így fasza lesz.
-mi?
-mostmár ketten vagyunk, akik nem tudják mit és hogy akarnak.
-ez túl igaz. nem baj, majd valahogy megoldjuk.
-mi biztos, mi vagyunk a legjobb duó a csapatból.
-amúgy igen. Eddig mindig Bálint és Gio volt, de most már mintha Giorgio kicsit komolyabb lenne.
-vagy csak szimplán szerelmes.
Zsombor itt kicsit szúrósan, de mosolyogva nézett rá a dobosra.
-van benne igazság.
-ja. Kérsz valamit inni, esetleg enni?
-inni azt igen, enni ettem otthon pár falatot.
-oké, királyság.
-na és akkor mikor kérdezzem meg a Pötyit?
-hát hívd fel szerintem.
-én is erre gondoltam. Nem hiszem, hogy annyira fura lenne ha megkérdezném. Max azt hazudom, hogy nekem még gőzöm sincs, hogy kivel menjek és segítsen.
-nem lesz ez így túl fura?
-dehogy is. Ez pont jó így.
-hát oké.
-akkor hívjam?
-felőlem hívhatod.
Zsombor a kezébe vette a telefonját, és elkezdte hívni a fiút.
-hello?
-á, szia Pötyi! Csak annyi kérdésem lenne, hogy te mész valakivel a bálba?
-nem, nem megyek senkivel, miért?
Bombi egy like jelet mutatott a dobosnak jelezve, hogy Peti szabad és el tudja hívni.
-ja csak azért, mert nekem most említették a faszik és azt mondták, hogy nem tudják kivel mész ezért gondoltam megkérdem.
-ja értem. Hát azért jó lenne, ha meghívnák valakit, vagy esetleg valaki engem hívna meg.
Barni már a göndör fiú mellett állt, ennek köszönhetően hallott mindent. Az arcán levakarhatatlan mosoly volt.
-értem. Na de megyek Pötyi. Puszika!
-xoxo!
A göndör a dobosra nézett, aki csak értetlenül figyelte őt.
-mi az?
-mi az az xoxo?
-puszi, puszi.
-azta.
-nem tudtad?
-őszintén? Nem!
-túl öreg vagy.
-aha, persze. Fáj a fejem.
-pont ezt akartam mondani. Nem festesz ki valami jól, minden oké?
-nem annyira, kicsit szarul érzem magam, de átmegy, nyugi.
YOU ARE READING
/ Mi Lesz? /
FanficGio x Zsoma Ff. Minden normálisan ment a banda tagok közt egészen addig, ameddig egy koncerten el nem kezdett két fiú furcsa kapcsolatot alapítani. A fiúknak könnyen ment a dolog, egész gyorsan sikerült bevallaniuk egymásnak. Jó is lenne, igaz? Gior...