H:
Her zamanki gibi siyah takımımı giyip mekana doğru arabaya bindim. Her zamanki gibi dawn yapılması gerekenleri anlatmaya devam ediyor bende dinlemiyordum."Hey, beni dinlemiyormusun?"
"Her zamanki gibi hayır dinlemiyorum."
"O zaman bende anlatmıyorum." diyerek cama döndü. Şu anda onunla uğraşamam. Bugün Minho ve kardeşi gelicek. Minhonun bana olan borçları baya fazlalaştı. Ne yapıcak hiçbir fikrim yok. Çok geçmeden mekana gelmiştik.
Arabadan inip mekana girdim. Bu arada mekan yani benim gece klübüm ama ben oradaki bir odayı kendime ayırıp sevmediklerime orada işkence ediyorum. Bu artık bende alışkanlık oldu. Bırakamıyorum. Fakat asla bir kadına böyle birşey yapmam. Masalarda birine oturdum. Beklemeye başladım.
Minhonun arkasından melek gibi güzel bir çocuk vardı. O kadar güzeldiki resmen büyülenmiştim. Karşımdaki sandalyeye oturdular."Tamam felix çok durmayız." dedi minho.
"Ama burası çok korkutucu" diyerek etrafa baktı felix.
"Aslında öyle bir yer değil. Bazı yerler hariç." diyerek rahatlatmaya çalıştım. Cevap veremedi.
"Hadi senin odana gidelim burası çok kalabalık. Yani odan derken çalışma odan." derken ayağa kalktı. Ardından bizde kalktık. Odaya doğru adımladık. Girince koltuğa oturduk. Her zamanki gibi borç işlerini konuştuk. Yarısını vermişti ama daha vardı borcu. Kapıyı çalarak jisung geldi. Minho kucağını işaret etti. Kafasını hayır anlamında salladı.
"Minho bey benimle iki dakika gelirmisiniz?" diyerek kapıyı açtı. Ardından Minho gelinde ikiside çıktı.
"Hangi bölümü okuyorsun?" diye sordum.
"Mimarlık peki sen hangi bölümü okudun?"
"Bende mimarlık okudum hatta evlerini ve bu mekanı ben tasarladım." diye cevap verdim.
"Anlamıştım." dedi
"Neyi?" diye sordum
"Burasının normal bir müthait tasarlamdığını. Burasının özel bir yer olduğunu anlamıştım. Çünkü burada olan tasarımları bize derste öğretmediler. Bu sadece özel kitaplarda öğretiyorlar."
"Baya şey biliyorsun demekki gayet başarılısın mimarlık konusunda."
"Evet kendi evimi kendim tasarlamak isterim tabiki ama bu mümkün değil." derken elleriyle oynamaya başladı.
"Neden mümkün değil?" diye sordum
"Ailem evlenmemi istiyor yani zorla. Ama ben mutsuz bir evlilik istemiyorum. Ancak şöyleki o kadar ısrar ediyorlarki bıktım." diye yanıtladı.
"Peki abin bu durumu nasıl karşılıyor?"
"Yani ailem kadar olmasada oda biraz baskı yapıyor."
"Anladım. Nerede kaldılar ya?" diyerek ayağa kalkıp elime telefonumu aldım. Annem yazmıştı.
Annem
Eğer birini bulup evlenmezsen seni evlatlıktan red edicezHyunjin
Başladınızmı yine anne
ben evlenmek istemiyorum
Görüldü√√Hızla telefonu kapatıp koltuğa fırlattım. Felix korkuyla gözlerini kapatmıştı.
"Üzgünüm seni korkutmak istememiştim."
"Yok iyiyim ama neden bu kadar sinirlendin?" diye sordu. Beni anlasa sadece o anlardı.
"Ailem evlenmemi istiyor. Fakat ben istemiyorum."dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money // Hyunlix // Omegaverse
FanfictionHwang mafyasının lideri olan Hwang Hyunjin. Lee mafyasının lideri olan Lee Minho'dan karşılık olarak kardeşini istemesi... 𝑰̇𝒄̧𝒊𝒏𝒅𝒆𝒌𝒊𝒍𝒆𝒓; 𝑩𝒅𝒔𝒎 𝒂𝒈̆ı𝒓𝒍ı𝒌𝒍ı 𝒔𝒎𝒖𝒕 𝒌𝒂𝒗𝒈𝒂 𝒌𝒂𝒏 𝒂𝒓𝒈𝒐 𝒀𝒂𝒏 𝒔𝒉𝒊𝒑𝒍𝒆𝒓; 𝑴𝒊𝒏𝒔𝒖𝒏...