10

17 0 0
                                    

HWANG HYUNJİN

Telefonuma gelen fotoğraf ile işlerimi bıraktım. Felix'in baygın olduğu bir fotoğraf vardı. Altında da bir not vardı. 'madem seni öldüremiyorum bende karını öldürürüm. Eğer istediğim parayı getirirsen karın ölmez. Ama getirmezsen hem benim olur hem de onu öldürürüm.' "Siktir"

Aniden arabama bindim ve bangchan'ın yanına gittim. "Bangchan acil bir şey yap." Dedim teleşla. "Hyunjin bu halinde ne?" derken yanıma yaklaştı. "Felix. O piç felix'i kaçırdı."

"Felix mi? Oda kim?"

"Felix karım. Ama bu şu an konumuz değil. O piç Yeonjun onu kaçırdı. Lütfen bir şey yap."

"Peki. Önce şunun bilgisayarlarını ve telefonlarını hackleyelim." İçeri girdiğimizde salonda oturan bir omega vardı. "Merhaba bay Chan." Dedi oturan omega. "Sizde kimsiniz?" dedi Bangchan. "Ben Kim Seungmin. Kore'nin en büyük ve en iyi hackerim."

"En iyi olduğunuz tartışılır Bay Seung. Neyse. Bize yardımcı olabilir misin?" derken koltuğa oturdu Bangchan. "En iyisiyim." Dedi Seungmin. "En iyi olamazsınız."

"Ya tartışmayı bırakın. Benim karım kaçırılmış siz hala tartışıyorsunuz."

"Karınız? Oda kim?" diye sordu Seungmin. "Hwang Felix. Yani Lee Felix işte. Bana yardım edin çabuk."

"Minho'nun kardeşi olan Felix'mi?" diye sordu seungmin. "Evet. Bu arada bu olayı minho duyarsa ikinizide bir yastıkta boğarım. Hadi yardım edin."

İkiside bangchan'ın bilgisayarına bakmaya başladılar. "Of neden olmuyor bu." diye mırıldandı bangchan. "Bana bırak." dedi seungmin.

Bir kaç dakika sonra seungmin tüm kameralara, telefonlara ve bilgisayarlara ulaştı. O sırada telefonuma yeni mesaj geldi.

Felix'in baygın olduğu bir fotoğraf vardı. Altında "elini çabuk tut." yazıyordu. "Bangchan biraz daha hızlı olamaz mısın?" dedim.

Ellerim titriyordu. İlk defa korkuyordum. Eğer o piç Felix'e bir şey yaparsa kendimi asla affetmezdim.

"Hyunjin, konumlarına ulaştık. Çok uzakta değil. Sende bu sırada parayı ayarla." demesiyle bangchan'ın onlara döndüm. "Para hazır. Arabada."

Telefonum çaldı. Bilinmeyen bir numaraydı arayan.

Bilinmeyen numara
X:Bay Hwang
H:Buyrun benim.
X:Karınızın başının dertte olduğunu öğrendim.
H:bunu nerden biliyorsunuz?
X:ben Seo Changbin.
H:Changbin, neden böyle konuşuyorsun. Numaranımı değistirdin. Neyse konumuz bu değil. EVET KARIM KAÇIRILDI VE BEN BU İKİ SALAK YÜZÜNDEN ZAMAN KAYBEDİYODUM.
C:Kapıdayım kapıyı açın.
Kapatıldı...

Bangchan kapıyı açtı. İçeriye changbin ve onun menajeri olan omega girdi.

"Changbin bana yardım et. Ben tıkandım. Hiç bir şey düşünemiyorum. Tek düşündüğüm şey karım. Onu o içten kurtarmam gerek. Lütfen yardım et."

"Hyunjin seni ilk defa bu kadar çaresiz görüyorum. Sen iyice hanımcı olmuşsun."

"Siktirtme belanı. Benim karım kaçırılmış sen bana hanımcı diyorsun."

"Onların kullandığı tüm elektronik aletleri hackledim. Ama bir sorun varki..." seungmin'i "Ne sorunu ne sorunu?" diyerek böldüm.

"Radyo frekanslarını alamıyorum. Yani ses alamıyoruz." koltuğa çöktüm. Yüzümü ellerimin arasına gömdüm. Ne yapıcam ben? İlk defa bu kadar çaresiz hissediyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Money // Hyunlix // OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin