F:
"Bu gece kendini bana bırakıcakmısın?"demesiyle kafamı salladım. Şu anda ne giydiğim, ne durumda olduğum önemli değil. Sadece hyunjin ve ben vardık. Bu anın gerçekleşeceğini biliyordum. Ama bu kadar hızlı olucağını bilmiyordum.
"Beni mühürleyecekmisin?"
"Evet, benden kurtuluşun yok" dedikten sonra dudaklarımızı birleştirdi. Dönerek beni aynaya yapıştırdı. Elini aynaya koyarak beni aynayla arasına aldı. Hâlâ öpüşmemiz devam ediyordu. Kalçalarımdan tutup kucağına aldı. Banyoya doğru adımladı. Banyoya girince beni musluğa oturttu. Kendide duşa girip suyu açtı. Geri yanıma geldi. Üstündekileri çıkartmaya başladı. Zaten üstünde birşey yoktu sadece altındaki eşofmanı çıkartmıştı. Boxerıyla kalmıştı sadece. Harika kasları vardı. Tekrar dudaklarımızı
birleştirdi. Hızına yetişmeye çalıştım. Ama yetişemiyordum. Ellerimi omuzlarına koydum. Oda belime. Hızına yetişmiştim sonunda. Kalçalarımdan tutup duşakabine adımladı.Girmeden boxerini ve benim geceliğimide çıkarttı. Artık tüm benliğimizle birbirimize bakıyorduk. O benim belime. Ben ise kaslarına. Alt tarafımda sızlanma hissettim. Belimden tutarak duşakabine çekti. Küvete oturmadan camla beni arasına aldı. Tekrardan dudaklarımı dudaklarının arasına aldı. Ben ise sadece karşılık veriyordum. Ellerimi ensesine koydum. Dudaklarımızı ayırmadan küvete oturdu. Benide kucağına oturttu. Ereksiyonu sertleşmiş ve dikleşmişti. Hâlâ öpüşmeye devam ediyorduk. Dönerek beni altına aldı. Dudaklarımı bırakıp boynumu emmeye başladı.
"Uykun geldimi?" diye sordu nefes nefese.
"Hıhı" diye cevapladım.
"Üzgünüm ama hem bu gece uyumak yok hemde canın acıyabilir. Acırsa inlemen yeterli" diyerek saçlarımı öptü. İşaret ve orta parmağını gösterdi.
"Ne yapmam gerekiyor?"
"Emmen yeterli. İlk defamı ilişkiye giriyorsun melek surat?" dedi. Kafamı salladım. Ardından gösterdiği parmaklarını ağızıma alıp emmeye başladım. Küvet dolduğu için suyu kapattı. Ellerini ağızımdan çıkararak deliğime ittirdi. O kadar zorlanıyordumki anlatamam. Boğuk boğuk inlemeye başladım.
"Daha içeri girmeden böyleysek içine girince işimiz biraz zor olucak omegam"
"Ama çok acıyor" dememle parmaklarını çıkardı. İçimde boşluk oluşmuştu. Ereksiyonunu deliğime sürttü. Kıvranmaya başlamıştım.
Sert bir şekilde içime girdi."Normalde böyle yumuşak değilim. Senin ilk olduğun için bu kadar yavaş yapıyorum"
"Seninde ilk değilmi?"
"Yanii onu boşver ana odaklan" dedikten sonra ileri, geri hareket etmeye başladı. Bende ileri, geri gidiyordum. Bacaklarımı omuzuna sabitledi. Ereksiyonu hâlâ içimdeydi.
Yanağıma küçük bir öpücük bıraktı. Herşey o resimle başlamıştı. Birbirimizi o anda arzulamaya başladık. Sanki aklım durmuş gibiydi. Hiçbir şeyi kavrayamıyordum. İçimden çıkmadan elimi tuttu."Çok acıyormu?"diye sordu. Kafamı salladım. Ardından tekrar ileri, geri gitmeye başladı. Dudakları tekrar boynumu buldu. Kafasından tutup daha çok kendime bastırdım. Yarın kesinlikle yüzünü bakamıyacaktım. Ani bir şekilde mühür yerime öpücük kondurdu. Sert bir şekilde ısırdı. Aynı andada -ikiside- sert bir şekilde boşaldı. Mühürelendiğimiz için hamile kalmayacaktım. Yada belkide ben öyle düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money // Hyunlix // Omegaverse
FanfictionHwang mafyasının lideri olan Hwang Hyunjin. Lee mafyasının lideri olan Lee Minho'dan karşılık olarak kardeşini istemesi... 𝑰̇𝒄̧𝒊𝒏𝒅𝒆𝒌𝒊𝒍𝒆𝒓; 𝑩𝒅𝒔𝒎 𝒂𝒈̆ı𝒓𝒍ı𝒌𝒍ı 𝒔𝒎𝒖𝒕 𝒌𝒂𝒗𝒈𝒂 𝒌𝒂𝒏 𝒂𝒓𝒈𝒐 𝒀𝒂𝒏 𝒔𝒉𝒊𝒑𝒍𝒆𝒓; 𝑴𝒊𝒏𝒔𝒖𝒏...