3

89 4 0
                                    

H:

Felix kucağımda uyaya kalmıştı. Tam bir bebeğe benziyordu. Saçını öptüm. Yüzü boynuma denk geliyordu. Kokumu içine çekiyordu. Uyurken bir insan nasıl bu kadar güzel olabilirdi. Kendi kendime konuşmaya başladım.

"Çok tatlısın ama artık benden nefret ediyorsun"

"Benden nefret etmeni istemiyorum"

"Seni çok seviyorum"

"Muhtemelen sen bana bela okuyorsun içinden"

"Hepsi abinin borçları yüzünden. Yoksa ben sana normal bir dilde senden hoşlandığımı söyleyecektim ve sende benden nefret etmeyecektin. Aslında geçmişe değilde geleceğe bakmak gerekiyor. Belki ileride beni seversin. Böyle birşey olması mümkün değil ama. Neyse. Bunları düşünmek için çok erken" dedikten sonra dikkatlice felixi kucağıma dahada bastırıp odaya doğru adımladım.

Resmen tüğ parçasından daha hafifti. Felixi yatağa bıraktım. Işığı kapatıp yanına yattım. Kendiliğinden boynuma sarıldı. Bende belini sardım. Bunları sabah anlatsam inanmaz bağırıp çağırırdı. Bu yüzden anlatmamayı tercih ederdim. Mis kokusunu içime çektim. Oda aynı şekilde. Daha çok sokuluyordu bana. Dışarıda yağmur yağıyorduki resmen felixin göz yaşları gibiydi. Sanki felix ağlıyor gibiydi. Boynuma gelen ıslaklıkka biraz ayrıldım. Felix uyuyordu ama gözlerinden şelale gibi yaş akıyordu.

"Felix iyimisin?" cevap gelmedi. Ne bekliyordum. Saçını okşamaya başladım. Telefonum çalmaya başladı. Ağzımdan küfür savurarak açtım.

Minho
Açıldı...
H:Efendim?
M:Kardeşim ne yapıyor?
H:Uyuyor
M:Tamam yanında değilsen git
H:Yanımda. Nedenki?
M:Felix gök gürültüsünden çok korkar çünkü.
H:Yanındayım zaten uyandırayımmı?
M:Evet, uyandır. Eğer kardeşime kötü davranırsan seni kendi ellerimle gebertirim
H:Öylemi bende seni çok seviyorum Minho'cum
Kapatıldı...

En zor kısım ise felixi uyandırma aşamasıydı.

"Omegam"

"Melek suratlım"

"Çillim"

"Hadi uyan" dememle gözlerini zorda olsa açtı.

"Nasılsın?" diye sordum.

"Kötü" diye cevap verdi.

"Bu gece uyumak yok"

"Neden?" diye sordu. İki gözünü öptüm.

"Duyduğuma göre gök gürültüsünden çok korkuyormuşsunuz. Bende bu yüzden seni uyandırdım"

"O nasıl olucak?"

"Tüm gece seni eğlendirecem"

"Eğlendirmek derken?" Sesi endişeli çıktı.

"Yani şey işte eğlenceli aktiviteler yani oyun falan. Ama istersen başka bir şekilde eğlendire bilirim. Mesela boynunda izlerim olmasını isterdim. Söyle bakalım en çok ne yapmayı seversin?"

"Resim çizmeyi"

"O zaman sana evi gezdirelim" dedim. Kafasını sallamakla yetindi. Kollarımı belinden çektim. Kolları hala boynumdaydı. Öyle bekledim. Farkedince hemen kollarını çekti.

"Kusura bakma"

"Sorun değil melek surat"

"Sana bana melek surat deme dedim"

Money // Hyunlix // OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin