‼️‼️BÖLÜMDE FAZLA CİNSELLİK VE ARGO KELİME BULUNMAKTADIR. BİLGİNİZE ‼️‼️
Öpüşmemizi daha derinleştirmek için kucağına çıktım. Ellerim tişörtünün eteklerine atarak bir çırpıda çıkardım. Boynundan başlayarak hem yalayıp hem derin öpücükler konduruyordum. Dusan ise derin derin inliyordu.
Sınır çizgisine gelince gözlerinin içine baktım. Beklemediğim anda kalçalarımdan tutarak beni kucağına aldı ve yukarı yatak odasına çıkardı.
Beni yatağa bildiğiniz fırlatarak hemen üzerimdeki yerini aldı.
Altımda son kumaş olan külot'u çıkardı. Ve en son olarak cropumu. Sütyen giymediğim için karşısında çırıl çıplaktım.
Biraz geri çekilip vücudumu süzünce bacaklarımı iyicene açtım hiç utanmadan. Hırlayarak her tarafımı öpmeye başladı. Ben derin derin inlerken o her tarafımı hem yalayıp hem öpüyordu.
Geri çekilip çekmeceden prezervatif aldı.
"Gerek yok 3 ayda bir aşı oluyorum." dedim nefes nefese.
Gülerek bana baktı.
"Aferin benim kızıma."
Gelirken son olarak baksırını çıkartarak o da benim karşımda tamamen çıplaktı.
"Hazırlamamı ister misin ?"
"Hayır direkt gir."
Üzerime geçip ellerimi birşey ile bağladı.
Aniden beklemeden içime girince çok büyük bir çığlık attım. O beklemeden çıkıp tekrar girdi. Gelgitlerine devam ederken göğüslerimi teker teker bebek gibi emiyordu. İnlemelerimle eş zamanlı girişleri derinleşiyodu.
"Geliyorum." dedi nefes nefese.
"İçime." dememle gelmesi bir olmuştu.
1 dakika bile geçmemesine rağmen hemen arkamı çevirdi. Kalçamı göz önüne sunmuştu. Büyük elleri ile iki lobuma da ses çıkaracak şekilde sert vurmuştu. Canım acımamıştı aksine zevk aldığım için inlemiştim.
"Kalçanı havaya dik." der demez hemen köpek pozisyonu aldım.
Tekrardan hiç beklemeden içime girince bu seferki çığlığım daha büyüktü.
"Senin o amını sikeyim Birce !"
Bu adam niye bu kadar arsızdı ?
Öyle bir giriyordu ki aklımı yitirecektim.
Aradan 4 dakika geçmesine rağmen yeni gelmişti.
Kendini yatağa bırakıp beni üstüne çıkardı.
Kasıklarına oturur oturmaz ikimizde derince inledik. Yavaş yavaş hızlanmaya başladım. Hızlandıkça göğüslerim sallanıyordu. Dusan aç köpek gibi onları emmeye başladı.
Öyle hızlanmıştım ki yatak sallanıyordu. İçime geldiğinde kendimi ona bıraktım.
Cama yaslanarak seviştik.
Komodinin üstünde seviştik.
Duvarın önünde seviştik.
Duşta seviştik.
Ve benim tek inancım bunun son olmamasıydı..
**
ALIN SİZE SUMUT
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poison Tree | ᴅᴜšᴀɴ ᴛᴀᴅɪć
أدب الهواة𝗬𝗮ş𝗹ı 𝗱𝗲𝗱𝗶ğ𝗶 𝗮𝗱𝗮𝗺 𝗶𝗹𝗲 𝘀𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗶 𝗼𝗹𝗮𝗻 𝗸ı𝘇. ‼️Kitapta olumsuz öğeler vardır. Cinsellik, küfür bulunur.‼️ BİTİŞ TARİHİ : 05.07.2024