Çağlar Söyüncü ve 1903 etiketinde 1. Olmuşuzz. Hepinize çok teşekkür ederim ballarım. 🤍
-----
Herkes evden gitmişti. Bir tek ben vardım. Duştan çıktığım gibi çıplak bir şekilde yatakta yatıyordum. İlişkiye girmek sorun değildi. Ama dusan olmasaydı. Dusan'ın nasıl yüzüne bakacağım diye düşünüyordum. Abim ve dusan çok kez aramıştı. Ama açmamıştım.
Aşağıdaki kapı çalınca hiç aldırmadan yatmaya devam ettim. Susar dediğim kapı 2 dakika boyunca çalmaya devam edince oflayarak yataktan kalkıp yere attığım uzun tişörtü geçirdim sadece üzerime. Aşağıya inerek kapıyı açtım.
"Güzelim ! Nerdesin sen ?" dedi dusan hemen bana sarılırken.
"Rahatsızdım ondan." dedim bende sıkı sıkı ona sarılırken.
Bir ayağı ile kapıyı kapatmış sonrasında beni kucağına alarak yukarıya odama çıkmıştık.
"Neden aramalarıma bakmadın ? Abin de gece geç gelecekmiş." dedi sakince. Aslında sinirliydi hissetmiştim. Ama beni korkutmak istemediği için sesini çıkarmıyordu.
"Yorgunum." dedim sadece hiç beklemeden başımı göğsüne koyarak gözlerimi kapattım.
"Hmm benim kızım çıplak mıymış." dedi sırıtarak. Ne kadar keyfim olmasa da sırıtarak kafamı kaldırdım.
"Evet evin içinde tekken hep böyleyim. Seninle evlenince de böyle gezerim." dedim şımarık gülümseme ile.
"Tabiki gezersin gelecekteki karıcım. Bende seninle her dakika sevişirim. Ne olucak ki ?" dedi dudaklarımı kısaca öperek.
"Hmm kaç çocuk istersin ?"
"Bana kalsa 8-9 tane olur. Ama sen istemezsen hiç yapmayız." dedi.
Bu kibarlığından ve beni düşünmesinden gözlerim dolmuştu. Hemen kucağına oturarak boynuna sarıldım.
"Senden çocuğum olursa olsun. Kaç tane istersen yapabiliriz sevgilim."
"Seni çok seviyorum bircem." dedi dudaklarımı öpmeye başlarken. İnleyerek ona karşılık veriyordum. Bir çırpıda üstümdeki tek parçayı çıkarıp yere attım.
Dusan da üstündeki ona dar olan polo yakayı çıkarıp fırlattı. Elleri yine boş durmadan göğüs uçlarımı sıkıyordu.
"Ahh dusan !" dedim inleme ile. O ise beni yatağa yatırarak üstündeki gri eşofmanını baksırı ile birlikte indirdi. Şahlanmış karnına kadar çıkan aletini görünce bile kendimden geçtim.
"Güzelim benim. Geceye kadar vaktimiz var. Sürekli sevişeceğiz. Durmadan inleyeceksin." dedi ve içime girdi.
"Ohh.." dedi seslice.
"Şuna bak girişime bak Birce." dedi kafamı kaldırırken.
Onun girişini izleme gafletinde bulundum. Bakmaz olaydım. O kadar iyiydi ki.
Yine her zamanki gibi uzun uzun içime girdikten sonra içime akıttı. Beklemeden kalça kısmıma geçti.
"Odanda kemer var mı ?" dedi.
"Karşıdaki dolapta 4. Çekmece." dedim yüzümü yatağa gömerek." bir süre sonra iki tane kalın kemer ile yanıma geldi. Biri ile ellerimi yatağıma bağladı.
Diğerini alarak arkama geçti. Beklemediğim anda kemer ile vurunca evi inletecek kadar çığırdım.
"Ahh ! Dusan acıyor !" O beni dinlemeden kalçama vuruyordu.
"Her vuruşumda.. kalçan titriyor. Siktir ! Çıldıracağım şimdi!" dedi ve son kez kalçama vurup içime girdi.
-------
Gece 02.11
"Ah ! Dusan !" dedim inleyerek kucağında son kez zıplayarak. İçime spermlerini akıttıktan sonra ikimizde bir tarafa dağıldık.
"Gel.. gel koynuma." dediğinde hiç beklemeden göğsüne yattım.
"Abin kaçta gelecekmiş ?" dedi.
"Bugün yokmuş. İrfanlarda kalacakmış." dedim soluklanarak.
"Uyuyalım mı ?" dediğinde kafamı salladım.
Yavaşça uykuya daldım.
-----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poison Tree | ᴅᴜšᴀɴ ᴛᴀᴅɪć
Fiksi Penggemar𝗬𝗮ş𝗹ı 𝗱𝗲𝗱𝗶ğ𝗶 𝗮𝗱𝗮𝗺 𝗶𝗹𝗲 𝘀𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗶 𝗼𝗹𝗮𝗻 𝗸ı𝘇. ‼️Kitapta olumsuz öğeler vardır. Cinsellik, küfür bulunur.‼️ BİTİŞ TARİHİ : 05.07.2024