"Ahhh dusan hızlan!" dedim başımı önüme eğerken.
"Daha başındayız güzelim sakin ol.."
Yatakta köpek pozisyonun da durmuş kalçama giriş çıkışını izliyordum.
"İnle... İnle adımla." dedi.
"Dusan" dedim büyükçe inlerken.
Kalçama büyükçe şaplaklar atıyordu.
"O götünü sikeyim senin ! Kiminsin sen ?" dedi nefes nefese.
"Senin.. seninim sadece.." dedim.
Evet. Diğer hafta tekrar gelmiştik buraya. Abimle konuşmuş çoğu sorunu halletmiştik. Instagram'da bazı fotoğraflarımı silmiştim. Hem onun hem dusan'ın sayesinde.
Geldiğim için tüm arkadaşlarım büyük bir parti organize ettiler. Dusan ile o parti de bile sevişmiştik. Yan yana olmadığımız da bile sanal sex yaparak kendimize geliyorduk.
Saat şuan gece 3'dü ve biz saat 12'den beri bu yatakta sevişiyorduk.
Dusan en sonunda boşaldığında kendimi yatağa bıraktım. O da yorulmuş olacak ki kendini yatak başlığına yasladı. Vajinama bakıp bakıp gülümsüyordu.
Çünkü vajinamın çok az üstüne "Dusan" yazdırmıştım. Tabiki öncesinde çok kızmıştı. Nasıl vajinamı başkalarına gösteririm diye. Sonrasında kimsenin oramı görmediğini ayrıca bir kadının yaptığını söyleyince sakinleşmişti.
Kafam tam penisinin oraya gelecek şekilde dizlerine uzandım.
"Sen benim en büyük şansımsın biliyorsun değil mi ?" diye söyledi.
Çok yorulmuştum cevap bile veremiyordum.
"En son ne zaman ilişkiye girdin ?" Dedim nefes nefese.
"Seninle tanışmadan 1 hafta önce. Sevişmedik ben sadece ihtiyacımı karşıladım. Ya sen ?"
"Sana yazmadan önceki akşam. Basit birşeydi. Takmıyorum."
Sinirlenmiş olacak ki kaşlarını çatmıştı. Gülümseyerek kafamı çevirip penisini öptüm.
"Sadece seninim babacığımm." dedim cilve ile. Gülümseyerek dudaklarımı öptü.
"Devam edelim mi ?" dediğinde hemen başımı salladım.
Onunla konuşurken biri ile zorla ilişkiye girdiğimi umarım bilmezdi...
Birce daha Dusan ile ilk konuşmasının sonrası..
"Evet... Evet çok iyi çok iyi." Karşımdaki adam karşı komşumdu. O inlerken ben sessizce bitmesini bekliyordum. Çünkü gerçekten penisi çok küçüktü.
Beliz bunun arkadaşı ile sevgili olmak istemiş ama çocuk istememişti. Bizde bunun arkadaşı ile konuşmaya gittiğimizde sürekli göğüslerime baktığını fark etmiştim. Beliz benim için herşeyden önemli olduğu için 3 kere ilişkiye girmeyi kabul ettim. Bu sonuncu olandı. Çocuk beliz ile sevgili olmuştu. Nasıl oldu bilmiyorum.
Sonunda boşaldığında göğüslerimi iyice emdi.
"Bunun son olması beni üzüyor." dedi.
"Abartma Matt yeterli bu kadar." diyerek ayağa kalktım o hâlâ beni izlerken önünde giyinerek çantamı aldım. Öyle köpek gibi bakıyordu ki acıdığım için dudaklarına uzun öpücük kondurup evden çıktım.
Şimdi yazmam gereken biri vardı.
---
@bircesoyuncu: kocam çekti
@dusantadic ve diğer 76.822 kişi beğendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poison Tree | ᴅᴜšᴀɴ ᴛᴀᴅɪć
Fiksi Penggemar𝗬𝗮ş𝗹ı 𝗱𝗲𝗱𝗶ğ𝗶 𝗮𝗱𝗮𝗺 𝗶𝗹𝗲 𝘀𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗶 𝗼𝗹𝗮𝗻 𝗸ı𝘇. ‼️Kitapta olumsuz öğeler vardır. Cinsellik, küfür bulunur.‼️ BİTİŞ TARİHİ : 05.07.2024