Burada çok konuşmak istemiyorum bölüm sonu görüşelim:))
--
2 Ay Sonra
"Here you go sir, your coffee." (Buyrun efendim kahveniz.) Hostes'e kısa bir gülücük yolladım.
"Thank you." deyip başımı uçağın camına çevirdim.
Küçükken yemek istediğim ve yumuşak olduğunu düşündüğüm bulutlarla kaplı gökyüzüne baktım.
Herşeyi düşünürken nasıl bir kabustan uyandığımı anladım. 2 ay öncesinde tesisten çıktıktan sonra eve gitmiş ve sadece unutmuştum. Bu sırada abim tesise gidip dušan'a güzel bir dayak atmış. Ve Fenerbahçe'den istifasını vermiş. Ben o günlerde sadece evde uyuyordum. Yemek bile yemiyordum bazı günlerde. Şimdi ise İtalya'ya uçuyordum. Yeni düzen yeni hayat için. Bıraktığım üniversitemi tamamlayacaktım.
Sonraki düzenim gelecekti zaten, bundan emindim.
Yanıma oturan adam ile kendime gelip ona döndüm.
"Oradaki kahvaltı dükkanı olan arkadaşıma haber verdim. Mükemmel sofra kuracak."
"İyi olur kurt gibi açım." dedim gülerek.
"İyisin değil mi ?" Gözlerimi devirerek ona döndüm tekrardan.
"Of iyiyim Ryan. Sakin ol artık normalime döndüm."
"Herşey gönlümüzce olsun."
"İnşallah Ryan.. İnşallah." Anlamayacağını bilsem bile kurmuştum bu cümleyi.
Hayat herkesin gönüllerince olsun.
♦️♦️♦️
Herkese Selam. Ben yazarınız Sasha.
Öncelikle ilk defa bir kitabıma final vermenin sevincini yaşıyorum. Bu kitabın yeri bende ayrı olacak.
Sonunu böyle beklemediğinizi biliyorum.. ama böyle olması gerekti.
Ben vedaları hiç sevmem. O yüzden kısa kesiyorum.
Kaybolduğunuzda size yön veren kutup yıldızlarınızı ve pusulalarınızı hiç kaybetmemeniz umudu ile.
Başka bir hayatta umarım tekrar karşılaşırız.
Sizleri çok seviyorum yıldızlarım.
🧭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poison Tree | ᴅᴜšᴀɴ ᴛᴀᴅɪć
Fanfic𝗬𝗮ş𝗹ı 𝗱𝗲𝗱𝗶ğ𝗶 𝗮𝗱𝗮𝗺 𝗶𝗹𝗲 𝘀𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗶 𝗼𝗹𝗮𝗻 𝗸ı𝘇. ‼️Kitapta olumsuz öğeler vardır. Cinsellik, küfür bulunur.‼️ BİTİŞ TARİHİ : 05.07.2024