🔶 12.SEKS SONRASI

1K 25 1
                                    

İkimizde yatakta uzanmış dışarıyı seyrediyorduk. Dusan'ın ara sıra saçıma bıraktığı öpücükleri hissediyordum.

"İyi misin ?" dedi boğuklaşmış sesi ile.

"Hıhım." dedim çünkü çok yorulmuştum.

Vücudunun titrediğini fark edince güldüğünü anladım.

"Çok mu yoruldun ?"

"Birazcık ama olsun herşeyden güzeldi." dedim göğsüne öpücük bırakırken.

Başımı biraz kaldırıp onunla göz göze geldim.

"Abine nasıl söyleyeceğiz ?"

"Bilmiyorum. Aramız iyi değil. Buraya geldiğimi bile söylemedim. Daha doğrusu kimse bilmiyor sen hariç." Bir eli ile kalçamı yavaşça okşuyordu.

"Kafana birşeyi takmanı istemiyorum. Ne olursa olsun ben yanındayım." dedi kalçamı biraz daha sıkarken.

Gülerek hemen dibimde olan göğsüne büyükçe bir öpücük bıraktım. Gözlerimi gözlerinden ayırmadan.

"Birce.." İngiliz aksanı ile Birce demesi çok komik oluyordu.

Altımda hissettiğim sertlik ile gözlerimi büyüterek Dusan'a baktım.

"Daha 25 dakika önce bitirdik ?" dedim soru sorarcasına.

"Aldığın nefeste bile seni istiyor ne yapabilirim ?" dedi. Kahkaha atarak bu sefer tam şekilde üstüne uzandım.

"Kaç kişi ile ilişkiye girdin ?" dedim. Bu gayet normaldi. Bende birçok kişi ile ilişkiye girmiştim. Pardon 'abimin arkadaşları' ile ilişkiye girmiştim.

"Hmm.. galiba 6. Ya sen ?"

"4." dedim kısaca.

"İlkin önemli değil. Sonun ben olacağım orası daha önemli." dedi ve göğüslerim ile yavaşça oynamaya başladı.

"Dusan... yapma daha yeni duş aldık." dedim kendimi tutamadan inlerken.

"Olsun bir daha alırız."

Dudaklarına atılarak birbirimizi yercesine öpüşmeye başladık. Ne olursa olsun bu adam ile her saat sevişebilecek potansiyele sahip olurdum.

"Sakso çeker misin ?" dedi dudaklarımdan ayrılırken. Onu hiç bekletmeden çarşafın altına girdim ve büyümüş penisini ağzıma aldım. Dusan büyükçe inledi.

Bu ev dusan'ın dedesinden kalmaymış. Dedesi Türkiye'yi özellikle İstanbul'u çok sevdiği için buradan büyük bir köşk almış. Etrafında hiç ev yok. O yüzden rahatça inleyebiliyorduk.

Penisinin titrediğini hissettiğimde geleceğini anladım. Ama ağzımdan çekmeden daha hızlandım. Ağzıma geldiğinde hiç iğrenmeden hepsini yuttum

Gülerek çarşaftan çıktım ve eski yerime geri yattım.

"Kaç kere fotoğrafıma boşaldın ?" dedim.

"En başından beri. Günde 2 veya 3 kere." dedi nefes nefese.

"Biliyordum."

Bir süre sessiz kaldık.

"Her hafta yapmak istiyorum bunu." dedi.

"Bende. O yüzden her hafta buraya gelmeliyiz." dedim yaramazca gülerek.

"Hmm öyle mi ?" dedi ve kalçama büyük bir şaplak attı.

"Ahh. Ne yapıyorsun?" dedim şaşkınca gülerek.

"Bundan sonra her böyle gülüşün de 2 şaplak." dedi. Bu sefer gerçekten büyükçe kahkaha attım.

Galiba biz birbirimizi bulmuştuk.

Biz.

----

@bircesoyuncu: artık manitam var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@bircesoyuncu: artık manitam var. No dm ‼️‼️
23.837 beğeni
Yorumlar Kapatılmıştır.

Poison Tree | ᴅᴜšᴀɴ ᴛᴀᴅɪćHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin