1.9

4K 159 151
                                    

29.07.2024

"Ben hallederim yenge"dedi Yelda.

Çok cana yakın samimi bir kızdı.
Annesi için aynı şeyleri söyleyemeyecektim. Sanırım biraz soğuk bir tipti ya da beni sevmediği için öyle davranıyordu. Pek umrumda değildi açıkçası.

Masa hazır olduğunda seslenmişlerdi bizde masaya oturmuştuk. Onlar sohbet ederken yemek yemeye devam ettim.

Yemeğimi bitirdikten sonra odama geçmek için Aren'i bahane ettim.

"Ellerinize sağlık her şey çok güzel olmuş Aren'in karnı aç ben onu doyurayım, afiyet olsun size."

"Kızım daha az önce emzirdin ne böyle sürekli sürekli."dedi annesi memnuniyetsiz bir ifadeyle.

"Şey ben uzun süreli emziremiyorum göğüs ağrılarım oluyor da kısa aralıklarla emzirmeye çalışıyorum."dedim utana sıkıla.

"Sünmesin diye torunumdan sakınmıyorsun değil mi?"dedi.

Hiç utanmadan o kadar insanın içerisinde bunu söylemiş miydi?

Benim yüzüm kızarmıştı.

"Anlamadım?"

"Anne yeter! Kız açıklamasını yaptı işte. Uzatma!"dedi Barış.

Aren'i alıp odamıza çıktım.
Kötü hissetmiştim kendimi ilk defa böyle bir soruya maruz kalmıştım.

Kendimi iyi hissetmediğim için Ömer'i aradım.

"Naber küçük!"

"Fena değil sen?"

"Sesin niye garip geliyor lan?"

"Öyle mi geliyor?"

"Ne oldu söyle hemen! Gittiniz mi Rize'ye?"

"Evet geldik. Ya sanırım Barış'ın annesi beni sevmedi."

"Sevmesin kızım sanki onunla evlendin diyeceğim de sen çok kafaya takarsın şimdi. Ne oldu anlat hemen."

"Göğüs ağrılarım oluyor doğal olarak uzun süre emziremiyorum diyorum. Kadın bana sünmesin diye mi emzirmiyorsun diyor. İnanamadım Ömer."

Kısık bir şekilde küfür etti Ömer.

"Kızım ya..sen neyin içine attın kendini!"

Hafif gözüm dolmuştu.

"Bende bilmiyorum emin ol."

"Nasıl ailesi?"

"Ailelerimiz çok farklı. Bir kardeşi var Yelda çok tatlı bir kız. İki tane de ablası varmış ama Rize'de yaşamıyorlar galiba. Babası var işte bir de annesi."

"Allah kurtarsın seni."

"Of Ömer! Moralim bozuk diye arıyorum sen daha da düşürüyorsun modumu."

"Gerçekler acı mı geldi hanımefendi."

Telefon konuşurken Barış geldi odaya.

İLAÇ OL YARALARIMA | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin