7

192 54 10
                                    

"Kookie elma kurduna binelim mi~? Annem ondan korkuyor."

Jungkook bir şey söylemeden önce, her zaman olduğu gibi Jimin'e bakıp bir cevap bekledi. Onay alınca bu sefer minik omegayı buldu bakışları.

"Binebiliriz tatlım."

"Yaşasınnn!"

Görevliye iki bilet verdikten sonra trenin en önüne oturdular. Eun heyecanla annesine el sallarken kocaman gülümsüyordu.

"Anneciğim! Seni seviyorum!"

Jimin yüzündeki büyük gülümseme ile kızına el sallarken o da seni seviyorum diye bağırdı.

Çok geçmeden tren hareket ettiğinde Eun-Jeong'un yüksek sesli kahkaları etrafa yayıldı.

"Kookie! Yukarı çıkıyoruzz!"

Böyle böyle birkaç oyuncağa daha bindikten sonra bir şeyler içmek için lunaparkın içerisindeki kafeye oturdular. Eun menüye bakarken gördüğü şeyle gözleri ışıldadı.

"Annee! Bak kar dondurması! Yiyebilir miyim~?"

Jungkook onun bu tatlı hallerine erirken, Jimin de daha fazla dayanamayıp onu onayladı. Hava aşırı soğuk değildi, hem dondurma soğuk krema gibi bir şeydi.

Jungkook herkesin isteğini yanlarına gelen garsona söyledi.

"Bugün istediğin gibi geçti mi bakalım?"

"Çooook güzeldi. Teşekkür ederim Kookie. Sen bir tanesin~"

Alfa olanın gözlerinden kalpler fışkırırken Jimin yüzündeki tebessümle derin bir nefes aldı. Birlikte geçirdikleri vakitler oldukça keyifli oluyordu.

"İleride sahil var, orada oturmak ister misiniz?"

"Eun dondurma yedi, şimdi rüzgar yerse hasta olabilir."

"Ah, doğru."

"Aslında saat geç oldu. Eve geçsek iyi olacak Jungkook. Eun'un uyku saati yaklaştı. Düzeni bozulmasın."

"Haklısın. Minik hanım, dondurmanız bittiyse kalkalım."

"Bitti~"

Uyku saati yaklaştığı için hafif mayhoş olan Eun, gözleri kısılıncaya kadar gülümsedi. Bu özelliğini biricik annesinden almıştı.

"O zaman ben hesabı ödeyim."

"Jimin, ben hallederim."

"Her şeyi sen hallediyorsun zaten. Şimdi sessiz ol ve Eun'u da alıp dışarı çık Jungkook."

Alfa olan aldığı emirlerle şaşkına dönse de başını olumlu anlamda sallayıp ayağa kalktı. Jimin'in bu otoriter hali de oldukça hoşuna gitmişti. Sanki başka şansı varmış gibi..

"Kookiee beni kucağına alabilir misin~? Çok uykum geldi."

"Tabii ki. Gel bakalım."

Minik omegayı kucağına aldıktan sonra masanın üzerinde duran eşyalarını alıp kafeden çıktı alfa.

İyice uykusu bastıran Eun, kafasını çikolata kokan boyna yerleştirdi. İşte, aradığı uyku pozisyonu hazırdı.

Jimin elinde cüzdanıyla kafeden çıktığında, gördüğü manzarayla birkaç saniye duraksadı.

İkili ne kadar da güzel görünüyordu.

Verdiği kararı düşünürken ikilinin yanına ilerledi.

"Hadi gidelim."

Arabanın olduğu kısma gidinceye kadar Eun iyice uykuya dalmıştı. Aldığı ve alışık olmadığı alfa feromonları çok hoşuna gitmişti. Kendisini güvende hissediyordu.

For Eun-Jeong|Jikook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin