4

205 50 55
                                    

"Eun'a hediye alabileceğim bir yere uğrasak olur mu?" diye sordu alfa. Minik kızla ilk buluşmasıydı bu yüzden onu minik bir hediyeyle mutlu etmek istiyordu.

"Tanımadığı kişilerden herhangi bir şeyi kabul etmiyor. Yani ben öyle öğrettim. Başka sefere alırsın." dedi Jimin oldukça otoriter bir sesle.

"Oh, peki."

Eve vardıklarında ikili arabadan indi. Jungkook'un içinde garip bir heyecan vardı. Sonuçta etkilendiği omeganın kızıyla tanışacaktı.

Altıncı kata çıkıp 12 numaralı dairenin önüne geldiklerinde Jimin anahtarını çıkarıp kapıyı açınca içeriden minik adım sesleri gelmeye başladı. İkili ayakkabılarını çıkarırken, Eun kapıda belirdi.

"Anne!"

Hızla koşup annesinin bacağına sarıldı. Jimin eğilip kızının yanaklarına öpücük kondurdu.

"Bebeğim..."

Kısa bir sevgi gösterisinden sonra minik omeganın bakışları, annesinin yanında duran yakışıklı alfayı buldu.

"Anne, bu kim?" diye sordu merakla. Annesi ilk defa eve başka birisini getirmişti. Yoksa bu güçlü ve yakışıklı alfa, babası mıydı?

"Yoksa...Yoksa babam mı?!"

Heyecanla bağırması Jimin'in içini kötü ederken yutkunarak başını hayır anlamında salladı. Ne yaparsa yapsın, kızının bir babaya ihtiyacı olduğu gerçeğini değiştiremeyecekti.

"Jungkook benim arkadaşım meleğim. Birlikte çalışıyoruz."

"Anladım..." diye mırıldandı üzgünce. Bir an babası geldi sanmış, çok ama çok sevinmişti.

"Kurabiyelerini bize göstermeye ne dersin aşkım? Jungkook onları çok merak ediyormuş."

"Olur olur!"

Eun-Jeong heyecanla mutfağa doğru koştururken Jikook ikilisi salona geçti. Eşyalarını toplayan arkadaşını gören Jungkook, ona el salladı.

"Hoseok'un eşi Yoongi, fakülteden yakın arkadaşım. Dolaylı yoldan da Hoseok'la da arkadaşım."dihe açıklama yapma gereği duydu Jungkook.

"Oh, anladım."

"Ben kaçayım artık, size iyi eğlenceler." dedikten sonra ikiliye son kez el sallayıp evden çıktı Hoseok.

"Anne, bana yardım edebilir misin?"

Mutfaktan gelen ince sesle omega olan gülümsemeden edemedi. Jungkook'a oturması gerektiğini söyleyip kızının yanına adımladı.

"Tepsiyi alamadım~"

"Annen senin için alacak~"

Jimin tepsiyi aldıktan sonra kurabiye ve sütleri üzerine yerleştirdi. Sonra da kızıyla birlikte salona ilerledi.

"Kookie sen şimdi her gün annemi görüyor musun?"

"Evet, görüyorum prenses."

Minik elini çenesine yerleştiren beden: "O zaman...Onun en yakın arkadaşı mısın sen?" diye sordu.

"Yani, öyle diyebiliriz."

"Hadi konuşmayalım da kurabiye yiyelim, çok merak ediyorum." diyerek kızının meraklı sorularını böldü. Jungkook'un rahatsız olmasından endişe etmişti çünkü.

"Anne dur!"

Eun-Jeong tabağın üst kısmında bulunan kalp şeklindeki kurabiyeleri kenara koydu ve alttan çıkan "J" ve "E" harflerini eline aldı

For Eun-Jeong|Jikook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin