"Benim çoook uykum geldi." dedi Eun, henüz animasyon filminin yarınsındayken.
"Gel bebeğim, yatırayım seni."
Eun kendisine kollarını uzatan annesine başını olumsuz anlamda salladı. Yatağında uyumak istemiyordu ki!
Bir çırpıda Kookie'sinin kucağına tırmandıktan sonra kollarını iri vücuda sarıp başını da çikolata kokan boyna gömdü.
Jungkook da Jimin de ne yapacağını şaşırırken Eun: "Çikolata kokuyor, çok güzel..." diye mırıldandı.
Sonunda kendine gelen alfa ellerini yavaşça minik omeganın sırtına yerleştirdi.
"İstersen yatağına birlikte gidelim? Böyle belin ağrır."
"Cidden mi~?"
"Cidden."
Alfa bakışlarını Jimin'le birleştirip onayı aldı. Sonra da ayağa kalkıp çocuk odasına doğru ilerledi.
Fakat aklına gelen şeyle durdu, Eun'un yatağı küçüktü. Oraya sığamazlardı. Tam ne yapacağını düşünürken Jimin arkasından geldi ve sessizce: "Benim odama geçin, Eun'un yatağına sığamazsınız." dedi.
"Teşekkürler."
Jungkook yatak odasına girdikten sonra minik omegayı yavaşça yatağa bıraktı. Ardından o da yanına yerleşti. Heyecandan kalbi ağzında atıyordu resmen.
"Kookie, bana sarılır mısın?"
Alfa, küçük kızı dinledi ve kolunun tekini Eun'un etrafına sardı. Diğeriyle de yumuşak tutamları okşamaya başladı.
Minik omega huzurla uykuya dalarken ikisi de onları izleyen Jimin'den bihaberdi.
...
Jungkook gözlerini açtığında farklı bir evde olduğunu fark etti. Ardından da kolları arasında kaybolmuş minik omegayı.
Gözleri mutlulukla parlarken genişce gülümsedi. Ayrıca üzerine çok hafif bir çilek kokusu sinmişti.
Biraz olsun kendine geldiğinde dikkatli bir şekilde kolunu çekti. Sonra da omeganın yan taraflarına bulduğu yastık ve yorganları koyup ona bariyer yaptı.
Burada uyuduğu için içerisinde hem suçluluk hem de mutluluk duygusu vardı. Sessiz adımlarla odadan çıktığında, aklı direkt Jimin'i gitti.
Nerede uyumuştu?
Salona adımını atar atmaz, koltukta uyuyan bedeni buldu bakışları. Kalbine hafif bir sızı girerken hızla yanına adımladı ve açılan bedenini örtüyle örttü. Herhangi bir yeri tutulmasın diye dua ederken duyduğu çatallı sesle irkildi.
"Jungkook?"
Alfa için mükemmel derecede güzel olan ses, Jimin'e olan aşkını biraz daha büyütürken tedirgin bir şekilde: "Benim yüzümden mi uyandın? Çok özür dilerim." dedi.
"Kısmen. Eun uyandı mı?"
"Hayır, uyuyor daha. Merak etme etrafına bariyer yaptım." dedi gururlu bir edayla.
"Aferin, çabuk öğreniyorsun." diyerek onunla dalga geçti omega olan. Sabah uyanıp Jungkook'u görmek ilaç gibi gelmişti.
"Dalga geçmesene, ben de ilk defa baba oluyorum."
Alfanın mızmızlanarak söylediği sözler, Jimin'in içini eritirken oturur poziyona geldi. Sonra da oturması için yanını patpatladı.
"Teşekkür ederim Jungkook. Bunu teklif etmen çok özel benim için. Eun hep baba eksikliğiyle büyüdü. Evet, elimden gelen her şeyi yaptım. Ama bazı şeylerin yeri ayrı. Baksana, kokuna ve feromonlarına karşın ne kadar hassas."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For Eun-Jeong|Jikook|
RomansaAynı iş yerinde çalışan stilist omega Jimin ve pazarlamacı alfa Jungkook bir proje için bir araya gelirler. Jungkook, bir süredir hoşlandığı Jimin ve onun kızı Eun-Jeong'la minik bir aile olmak için her şeyi yapar. Soft bir omegaverse kitabıdır.