5

175 51 17
                                    

Jimin gözlerini açtığında, farklı bir evde olduğunu fark etmesi uzun sürmedi. Aklına kızı gelirken hızla yataktan kalktı. Nasıl böyle bir sorumsuzluk yapabilmişti? Sarhoş olacak kadar da içmemişti ki? Düşüncelerini bir kenarı itip hızla aşağı kata indi.

"Kookie sen çok komikmişsin~"

Mutfaktan duyduğu ince sesle kalbinin atış hızı normale dönerken, derin bir nefes verdi. Elleriyle uçan saçlarını düzeltip mutfağa girdi.

"Bebeğim..."

Sandalyede usluca oturan kızını kucağına alır almaz öpücüklere boğdu. Onu habersiz bir şekilde evde bıraktı sanmıştı. Bu yüzden kalbi korkuyla çarpmıştı.

"Anniş günaydın~"

"Günaydın aşkım. Buraya ne zaman geldin?" diye sordu ilgiyle.

"Akşam geldim ve birlikte uyuduk~ Unuttun mu yoksa? Kookie biraz hasta olduğun için burada uyuya kaldığını söyledi. Sonra da Hobi beni buraya getirdi. Şimdi daha iyi misin anneciğim~?"

"Evet evet, hep sana söylediğim gibi aşkım. Uyumak her şeyi düzeltir."

Omeganın bakışları Jungkook'u buldu. Üzerindeki oversize beyaz t-shirt ve siyah şortuyla kahvaltı hazırlıyordu. Kucağındaki kızıyla onun yanına ilerledi omega.

"Teşekkür ederim Jungkook."

"Önemli değil. Hem, bunları sonra konuşuruz. Hadi kahvaltı yapalım."

Jimin minnet dolu bakışlarıyla masaya yerleşti. Eun'u da yanındaki sandalyeye oturttu.

"Hiiiğğ! Anne sen yüzünü yıkamadın mıııı? Gözünde çarpaklar vaaar!"

"Ah, doğru ya. Unuttum. Hemen yıkayıp geliyorum."

Omega sofradan kalkıp banyoya ilerlediğinde Eun-Jeong ne yiyeceğini düşünüyordu. Çünkü sofrada çok fazla çeşit yemek vardı!

"Kookie~Sence hangisini yemeliyim? Karar veremiyorummm." diye sordu dudaklarını büzerek.

Jungkook ellerini yıkadıktan sonra minik omeganın yanına geldi ve bakışlarını masada gezdirdi.

"Pankekleri senin için yaptım. Annen izin verirse üzerine çikolata da sürersin. Bak orada çilek ve muz da var. Onlarla birlikte güzel gider."

"Evet evet evet! Tıpkı vafıl gibi!"

"Evet, aynen öyle."

Alfa sandalyeye oturduktan sonra Jimin tekrar mutfağa girdi. Yüzünü yıkamış, kabaran siyah saçlarını elleriyle yatıştırmıştı.

"Anne pankeykin üzerine çikolata sürebilir miyimm~? Hem Kookie benim için çilek ve muz da kesmiş. Tıpkı vafıl gibi olacak~"

"Sürebilirsin bir tanem. Hatta istersen sana yardımcı olabilirim."

"Ben büsbüyük oldum anne. Kendim yapabilirim. Değil mi Kookie~?"

"Bence de yapabilirsin."

Oldukça keyifli geçen kahvaltıdan sonra Eun, çizgi film seyretmek için salona gitmişti. Jungkook ona kanalı ayarladıktan sonra tekrar mutfağa döndü ve Jimin'le birlikte masayı topladılar.

İşleri bittiği için salona gidecekleri sırada, omega alfanın kolundan tutarak onu durdurdu ve hüzünlü çıkan sesiyle konuşmaya başladı.

"Jungkook sana ne kadar teşekkür etsem az. Eun'u buraya getirtmen çok hoştu. Dün nasıl sızacak kadar düşüncesiz olabildim? Aklım almıyor. Kendimi kötü hissediyorum. Sen olmasaydın Eun benden habersiz bir şekilde geçirecekti geceyi. Tanrım...Çok düşüncesiz-"

For Eun-Jeong|Jikook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin