Önceki bölümden
Jimin:
Uyuyakalmışsın şapşal PUAHSGAKWSJW
Şarkımız onaylanmış ve yarın koreografi için çalışmalara başlayacağımızı söyledi Namjoon hyung. O yüzden ben de telefonuna erken uyan diye alarm kurdum.. Namjoon hyung işi ise yarım tamamlandı, çünkü arkadaşlarımı çağırmamı istiyor.
Sabah kurduğum alarmla uyan.. uyan ki detayları doğrudan konuşalım..Gözlerimi ovalayarak telefonu komodinin üzerine koymuş ve camdan gelen ışığı perdeyle kapatmaya çalışmıştım.
''Gözlerime inanamıyorum. Kim Taehyung erken uyanmış ve başımıza taş yağmadı. Korkmalı mıyız?''
''Geç dalganı sen..''
''Her zaman olduğu gibi yine çok zarifsiniz''
''Jimin git başımdan''
''Meraklın değiliz. Alarm sesini duyunca geldim.''
Yanıma gelerek sesini alçaltmış ve ''Mesajımı gördün mü?'' diyip lafına devam etmişti fısıltılı konuşmaya özen göstererek.
''Evet yine bir sik becerememişsin görmez olur muyum?''
''Dalga geçme Taehyung.. konu ciddi!''
''Hallederiz dert etme'' derken içeriye ıslak saçını havluyla kurulayan Jungkook girmişti. Bense yarım açık gözlerimle aşağıdan yukarıya süzmüştüm güzelliğini.
''Ben sizi yalnız bırakayım'' demişti kapıyı çekip çıkmadan önce Jimin.
''Sabah sabah yormuyor mu?''
''Ne yormuyor mu?''
''Islak saçlarınla bu derece seksi olup beni baştan çıkarmak''
''Asıl sen kendine bak. Yatakta sadece yatıyorsun ama çekiciliğini tarif edecek bir cümle bulamıyorum. Biraz daha böyle konuşursak bu işin sonu belli.. ama evde yalnız değiliz bu yüzden konuyu değiştiriyorum. Jimin'le ne konuşuyordunuz fısır fısır?''
''Hmm.. merak mı ettin bakalım sen?''
''Söyleyecek misin yoksa kendi yöntemlerimle mi öğreneyim?''
''Tamam tamam kızma güzelim. Dün Yoongi'yle Jimin'i buluşturmak için takla atarken bu salak yanlış gruba bir komut yazmıştı ya hatırladın mı?''
''Evet?''
''Namjoon hyung'a bir neden söylemesi gerekiyordu. Çünkü grupta yazılanı o an sadece o görmüştü. Neyse bir yalan uydurduk. Jimin lisedeki arkadaş grubuna yazarken yanlışlıkla bizim gruba yazdı diye''
''Uygun bahane bulmuşsunuz en azından''
''Ha işte sorun da tam buradan başlıyor. Bu pratik zeka çocuğumuz 'gruba söylemesen olur mu?' diye dipnot geçtiği için ona da neden bulmaya çalıştık. 'Ne zaman kalkıyorsunuz' cümlesini 'Gelirseniz ne zamana kalkmayı düşünürsünüz' anlamında yazdığını ve arkadaşlarını eve davet etmek istediğini, ancak hyungları olmadan karar almaya çalışmasına kızarlar diye kimseye söylememesi gerektiği hakkında bir bahane bulduk. Ama Namjoon hyung'un 'arkadaşlarını eve çağır' demesini beklemiyorduk. Ne de olsa belirli bir düzenimiz var. Neden böyle bir şeye onay verdiğini hala anlamış değiliz.
''Namjoon hyung'un ne düşündüğünü ben bile merak etmeye başladım. Bilirsin, bizden oldukça zeki. Jimin hyung'un lise arkadaşlarını çağırdığı günle, arkadaşlarımızı çağırdığımız günü denk getirelim bence. Hem konu konuyu açar, çok da sorgulanmaz bu olaylar. Ha ne dersin?''
''Fena fikir değil. Dur ben bunu 3'lü grubumuza yazayım''
''Aman dikkat et. Sen de herkesin olduğu gruba yazma ahaha''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR YOUTH | TAEKOOK
Ficção AdolescenteZorla konsere götürülen Kim Taehyung idol Jeon Jungkook'un dikkatini çeker. Yakın koruması olması için teklifte bulunan Jungkook'a, Taehyung "Teklifin reddedildi!" der.. Ancak her ikisi de Taehyung'un idol olarak çıkış yapacağından habersizdir..