Bella, yüzü rahatsızlık ve utançla alev alev yanarken masasına döndü. Hayır demek ve oyunu durdurmak aklına bile gelmemişti ve eğer bunu yaparsa ne olabileceğini merak ederek uzun dakikalar boyunca oturdu. 'Tanrım,' diye düşündü. Ailesine bunları açıklamak zorunda kaldığında onu kovar mıydı, yoksa çok yaramaz olduğu için ona şaplak atmak zorunda kaldığını mı söylerdi?
'Belki de' diye mantık yürüttü. Babasına gidip bu adamın ona ne yaptırdığını anlatabilirdi ama onun kabul etmediği veya istemediği hiçbir şeyi yapmadığını daha doğrusu yapamadığını fark etti. Ve bunu Babacığın söyleyemezdi! Babasına olan hayranlığını düşünerek gülümsedi, Bella onun tatlı meleğiydi ve kendisini Efendi Mel'in küçük sürtük haline getirdiği gerçeğiyle onu hayal kırıklığına uğratmaya dayanamazdı.
Hayallerine dalmışken, çok geç olana ve üçüncü bir mesaj görünene kadar anlık mesajın kendisine göz kırptığını görmedi: 'HEMEN BURAYA GEL!' Korkudan zıplayıp titrerken efendisinin biraz sonra kendisine bağırabileceğini düşündü. Cevap vermedi, ofisine koşup kapının hemen önünde durdu.
Konuşmadan kapıyı kapatmasını işaret etti Mel ve masasının önündeki bir noktayı işaret etti ve Bella o noktaya gitti. Mel, bilgisayarına yazdığı şeyi bitirdiğinde kızın titreyerek durduğu yere doğru yavaşça yürüdü. Hayal kırıklığıyla ona baktı ve başını salladı. Sessizliği onu daha da sinirlendirdi, ayağa kalktı ve eteğini yukarı çekerek hala ıslak olan külotunu açığa çıkararak ve kıçını sert bir şekilde tokatlayarak ona doğru daha da yakınlaştı. Onun ciyaklamasından keyif alarak onu çevirdi ve çenesini sıkıca tutarak gözlerinin içine bakmasını sağladı.
Yüzüne doğru eğilerek homurdandı, 'Ben, küçük Bella, ben senin Efendinim! Sen, minik kızım, benim kölemsin ve dikkatsizliğin, bunu hatırlatmam gerektiğine inanmamı sağladı.' Gözlerinin kendi gözlerinden kaydığını gördü, 'Bana bak!' kızın yüzüne doğru hırladı, Bella'nın gözleri ona doğru yükselirken Mel onun hafifçe inlemesinden keyif aldı.Bella başını kaldırıp ona baktı ve kekeleyerek özür dilemeye başladı, ama gözleri yaşlarla dolarken adam parmaklarını daha sert bastırdı, çenesini sıkıca kavrayarak onu susturdu. O kadar güzel ve savunmasız görünüyordu ki adamın aleti kıpırdadı.
"Tabii ki cezalandırılacaksın, ama sanırım bir kez daha dayak yemek hoşuna gider, değil mi benim küçük sürtüğüm?"
Adamın koyu renkli gözleri Bella'nın üzerindeyken kızın utancını yüzünde görmek büyük memnuniyet veriyordu.
"Yöneticilerden birini bekliyorum ve şu anda senin itaatsizliğinle uğraşacak vaktim yok" diyerek onu ofisinin köşesine, masasının arkasına iterek devam etti, "Ben Kurt ile görüşürken sen yaramaz bir küçük kız gibi köşede duracaksın".
Kızın kasıldığını hissetti ve ellerinin eteğini aşağı çekmeye başladığını gördüğü anda kıçına sert bir tokat attı ve sıcak kırmızı bir iz bıraktı.
"Eteği olduğu yerde bırak. Bu basit talimatı bile takip edemiyorsan kollarını önününde kavuştur ve bekle."
Kızın hıçkırıklarını bastırmaya çalışırken çıkardığı sesler adamın sırıtarak ve memnun bir şekilde masasına dönmesini sağladı.
Kız adamın "İçeri gel Kurt. Üzgünün asistanım seni karşılamak için orada değildi." diye bağırdığını duyunca fiziksel olarak tamamiyle kırmızıya döndü.
Kurt içeri girdiğinde derinden gelen ufak hıçkırıkları duydu.
"Sorun değil Mel. Burayı yeniden dekore ettiğini görüyorum. Çok hoş olduğunu söylemeliyim ve eklediğin o kırmızı dokunuş, muhteşem!"