6 - Elle Beslenenler

1.7K 21 1
                                    

Mutfak personeli yiyecekleri getirmiş ve küçük mutfakta öğle yemeğinin son ayrıntılarını hazırlamakla meşgulken, efendisi büyük bir sandalye alıp yerdeki bir noktayı işaret ederek yanına oturmasını işaret etti. Yerini alırken yüzünü buruşturdu ve onun yumuşak bir sesle konuşmasını dinledi. "Bugün gelen adamlar benim en eski dostlarımdan bazıları. Onlar da efendiler ve yanlarında köleleri de olacak." 

Mel, kızın sözlerini anlamasaya çalışmasını ve devam etti: "Bana itaat ettiğin gibi onlara da itaat edeceksin. Sana hiçbir zarar gelmesine izin vermeyeceğim küçük Ellie."

Dudağını ısırdı kız, kıçını ve bacaklarını süsleyen izler hala zonkluyordu. Mel susunca başını kaldırdı, gözlerinin içine bakarak "Evet Efendim" diye fısıldadı. Tasmalı bir kızı tutan bir adam ofise girdiğinde misafirleri hakkında daha fazla soru sormak üzereydi.


Gelen adam sıcak bir şekilde gülümsedi ve Mel'in elini kavrayarak elini uzattı ve sıkıca sıktı, "İlk gelen biz miyiz?"


"Evet Mark. Seni gördüğüme sevindim." 


Mel bakışlarını tasmalı kıza indirdi ve sordu, "Peki bugün nasılsın Tali?"

Kız küçük bir köpeğinki gibi "hev" diye cevap verdiğinde Bella irkildi ve Mel başını okşarken kıvrandı. Bella ona baktığında, üzerinde elmaslarla 'kaltak' kelimesinin yazılı olduğu kırmızı deri bir tasma taktığını fark etti. Bella, kızın adını duyduğunda yavru kızın giydiği dantel elbiseye hayran olmakla meşguldü ve Efendi onu selamlarken kızararak başını kaldırdı.


"Tanıştığımıza memnun oldum efendim," dedi tiz bir sesle, derinden kızarırken, ne kadar korunmasız hissettiğinin son derece farkında olarak.


Az önce odaya giren adamın karbon kopyasıyla içeri giren Kurt White'ın yüksek sesli kahkahasını duyunca dikkati tekrar kapıya çekildi. Bella bu seçkin ikizleri incelerken başını çevirerek birinden diğerine baktı. Şaşkınlıkla, gülen Efendilerin arkasından sessizce takip eden ince yapılı kızın ve tabii ki ona gülümseyip göz kırpan Dianne'in farkına varması biraz zaman aldı.


Grubun son iki üyesi birkaç dakika içinde kızlarıyla birlikte geldi. Erkekler birbirlerini ve kızları selamlarken Bella dikkat çekmemeye çalışarak sessizce oturdu. Başını eğdi ve selamlanırken gülümsedi, ilk Efendiyi selamlayan tiz sesin gerginliğinin fark edilmesinden korkuyordu.


Hepsi, yetenekli mutfak personelinin yemek odası havasını verdiği toplantı odasına gittiler. Bella yeni misafirleri ağırladı. Efendi Jack iri yapılı bir adamdı, kot pantolon ve ceketiyle diğer efendilere göre daha rahattı, ince işlenmiş takım elbiseleriyle tuhaf bir tezat oluşturuyordu. Onu, kasları her harekette dalgalanıyormuş gibi görünen, atletik yapılı, uzun boylu, sarışın bir adamdı ve onu Dusty takip ediyordu. Son çift, parlak mavi gözlü yaşlı bir beyefendi olan Efendi Charles'tı ve onu aşk tanrısı bir melek gibi gösteren tatlı ağzıyla tombul bir kız olan Sera izliyordu.Görevliler başlangıç için şarap ve yemekle gelirken kızların hepsi de onun gibi efendilerinin sandalyelerinin yanına oturdular. Efendisinin eli onu tabağından küçük lokmalarla besledi ve zengin yemeğin tadını çıkardı. Efendiler iş ve ortak arkadaşlar hakkında konuşurken diğer kızları izledi. Güzel Nyx, kollarını efendinin bacağına dolayarak eğiliyordu ve Tali, efendisinin ayakları kenarında kıvrılmıştı, Sera başını efendisinin kalçasına dayamıştı ve Dusty, başının küçük hareketleriyle neredeyse at kuyruğunu sallıyor gibiydi. Dianne, Bella ile göz göze geldi ve ona göz kırptı.

Master of B.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin