What the Hell

Elizabeth's POV

Oh my God what have I done?
Mi just cheat pan Josh wid this dude I barely even know what has become of me? A neva suh this did fi turn out at all. On my second day of university I almost lost my virginity to a boy I bumped into on the first day, while I have a whole boyfriend. I sit in his couch zipping up my pants and we say nothing to each other. We just siddung deh a look pan the show weh shoulda watch else this shit wouldn't happen, for about half an hour straight.

Then he says "do you wanna go home now". "Yeah"I say as I get up. "Alright let's go" he says as he head out to the car.

What the hell does he mean if mi wah guh home suh him just aguh ignore the fact seh we almost had sex on his brothers couch. Him just aguh Lowe it suh, and if him nuh bring it up me nah tan bout it either.

We drive to UWI in complete silence until he parks the car below the gate and says " I really like you Izzie and I want this to work, mi neva mean fi tings fi guh suh fast suh please nuh bada judge me or yourself it was just the heat a di moment" as he holds my hand. "You don't understand I have a boyfriend back home, so this reall was a mistake and mi cya do dis to him or us for dat manner" I say to him as I pull away my hand. "Mi nuh care bout yuh man, mi nah look yuh bloodclaat man and mi nuh fuck man a you mi wah and all him nuh stand chance" he says sternly. "Plus him good as all a fuck pan yuh cause man wi stray enuh, when dem nuh deh round dem oman" he says.
"Maybe dat a yuh but my boyfriend wouldn't do dat him nuh stay like you Ziare" I say as I get out. "Last time I checked you a di only one a cheat yasso" he says. I slam the door and walk into the campus, mi deven look back.

Why did such a good night have to go bad? and now mi affi guh hear the chattings from Bianca. I have so many messages and miss calls and mi nah look pan none mi just wah bade and guh sleep I couldn't care less wid di world about now. I open the dorm door and to my surprise Bianca isn't even at home yet suh mi can just bade and guh sleep without the question dem.

I take of my clothes and the tears start pouring down my eyes. Was there anything else I could have done to prevent this ? And this guilt that I will have to carry for cheating on Joshua. He was to be my only love and now mi in love wid one next boy. Somebody I'm not even sure who he is or if he's playing me and now mi never aguh find out cause we definitely nah speak nuh more.

I step into the shower and let the water run over my face, who is this boy to let me be stressed like this. Mi just finish bade and put on mi clothes set mi alarm and turn on Grey's anatomy. Before no time mi knock out and gone sleep.

Ziare's POV

Bomboclaat man ! Cho pussyclaaat

Mi turn up the music as I drive away from the campus gate. All me want yah now is some weed and some where fi cool of. Look how mi fuck up dis to bloodclaat mi did so fucking close.

And furthermore who dah bloodclaat boyfriend she a tell man bout. A cya Smaddy pan campus else him affi leff har, SHE A MINE I shout while driving in my driveway. And to my fucking suprise Kerry is outside waiting on me.
"Who the fuck as you be yasso Kerry" I shout on the top my voice. "Mi never know mi need permission fi see mi man, plus mi wah yuh" she says as she opens my door and goes right through it. 

Her drama whole eep and chattings a di last ting mi want inah mi ears. I walk through the door and slam it. "Kerry like yuh nah hear seh mi nuh inah the fucking mood fi yuh bullshit" I say as I open a bottle of whiskey my dad gave me. "Pour one fi mi while yuh at it" she says as she sits on my couch. "Yuh cya ever buy something fi yuh rawse self" I say as a drink right from the bottle. "Weh the fuck yuh a gwaan suh fah" she says. "My feelings ano your fucking business again" I say to her. "Suck yuh mada" she says. "Weh the fuck yuh just seh bitch"I say as I grab her throat and pin her to the wall. She starts to fake moan and laugh.  I let her go and she falls on the couch.

"Is like yuh think shit funny doe talk bout mi bloodclaat mada cause yuh nuh hear mi a talk bout yuh absent Fada" I say as I take more sips from the bottle. She gets up and pushes me on the chair and sits on top of me. "Mi want dis" she says as she grab my dick. "Fuck" I say as I take her hand off and push her in the chair. She was wearing a short, tight, red almost see through dress. She knows exactly what the fuck she is doing cause I love red.

"I waiting for you Zt" she seh as guh inah di room and lie dung. I try calling Elizabeth for about five minutes straight and it guh straight to voicemail.
You know wah fuck it den she nuh wah talk to mi, mi aguh lowe har to blood claat.

I take two big gulps of the whiskey and my head start to feel light. I walk to my room and there is Kerry on my bed fingering herself. I take some of the whiskey and throw it on her chest and now I can see her pierced nipples through her dress.

She start fi use har toe dem rub pan mi pants. Mi open har legs dem and pull har closer to mi by har leg roughly. She gets up and kneel on her knees and opens mi pants belt with har teeth dem. What a gyal freaky!!! same time the pants drop and den she draw dung the boxers. Mi a tell seh di ting di tan up and ready fi har.

When I tell you seh kerry mouth almost swallow the whole ting bredda and I know my shit be packing. What a gyal can suck hood, as har tongue glides over the tip I could feel my body shiver but for some reason this whiskey and my feelings cause mi fi get rough.

I held her Jah it to hold her head in place as mi literally start fuck har mouth. I was doing this so fast dat mi deven know if she did a get a good chance fi catch har breath. After my last stroke in her mouth she strokes me with her hands and licks the tip of my dick in a circular motion. "Bloodclaat guh up pan di bed" I say sternly. If mi Neva stop right desso mi would a cum and we deven start yet.

Kerry being the freak she be start feel up har breast dem while me grab a condom from the draw. I was not about to take risks wid Kerry cause she outside you fuck. "Mek mi put it on" she says. I put it on regardless cause me never did aguh depend pan har. Mi pull her close to me and tek mi time insert the dick inah har pussy. "Ohh fuck Zt" she ball as mi start pick up the pace. Mi never really wah look pan har suh mi flip har ova pan a backaz. I placed my hand on her waist and drop the whiskey out a di next one.

To how fast mi a guh mi can hear har head a lick inah di bead head. Mi tek mi next hand and grab at throat while she moan. Under the whiskey mi deven hear wah she a seh nor mi couldn't even see har nuh more mi just a feel, the warmth of her pussy and di likkle grip weh she have.

Mi flip har back ova and put my hands round har neck and den we star fuck again dis time di roughness tun up even more. All mi could a hear inah mi head a Izzie a seh she have a man and the more mi hear the voice the harder mi choke Kerry. "Ohhh fuck!" I say as I cum in the condom.

"Wah the fuck was dat you almost kill mi" she says as she slaps me in the face. I grab her hand and pin her to the wall "Why the fuck yuh come inah mi place wi nuh drawz den, and nuh bada seh mi rape yuh now cause yuh love the attention" I let her go.

"Baby yuh nuh normally treat mi suh and from one day yah you a move cold" she says as she lights a cigarette. "Mi nuh know wah yah talk bout" I say as I light one as well. "A muss the big ole bitch yah talk to  mek yah behave suh cold" she says. "Come out a mi fucking house, Get the fuck out now!" I say as I put on my pants. "Yah fi guh tek mi out" she says a she sit down on my seat. "Like you nah hear a blood claat tek up that 5 grand deh offa di table and get out before mi affi lift yuh up and throw yuh out mi fucking self" I say while taking another puff of the cigarette .

She continues to sit there "blood clart yuh nah come out" I say. "Suh di bitch weh have yuh a show off a 5 grand you would a pay har too?" she shouts. "No because she ano wah whore like yuh suh tek up the money and come out and if yuh disrespect har again yuh nah get nothing bitch, Get the fuck out man!" I say. She takes the cash and walks through the door. I slam it and say "it wasn't even good anyway" I hiss my teeth and strip my clothes.

The all of a sudden I hear a knock at the door. I open it and say "Kerry yuh nuh hear fi leave mi fucking...... Mom what are you doing here" I say in shock.