Yüzme öğretmeni Kota

180 21 44
                                    

Ryuuji
Saklambacin ardindan geri geldik ve sandviçlerimizi yedik
(Yarın da sandviç yersek şüphelenmeye baslicam)
Kısa bi sessilikten sonra aoto ve kota yine tartışmaya Erika ve reika yarın icin plan yapmaya ouzou ve shou da normal bi şekilde konuşmaya başlamıştı.
Ah ,ah herkes sevdiği ile takiliyo ben Tagi ye yeni simülasyonumu gosteriuom kesinlikle haksızlık.Kendi düşüncelerime gömülücegim sırada Kota ve Aoto nun ayağa kalkması ile kendime geldim.
"Nereye?" Arkalarindan seslendim ama ya duymadilar ya da işlerine gelmedi ki dönüp bakmadılar. Bende cevap alamadığım icin somurtarak önüme döndüm.

Kota
Diğerlerinden ayrılıp Aoto ile birlikte gölün yakınlarına geldik. Evet ,yine bi tartışma başlamıştı ve nasıl olduysa sonu Aoto nun yüzme bilmesine gelmişti.
Ben de fırsatçının teki olduğum icin ona yüzme öğretebilecegimi söyledim.
O da kabul etti. Yani kim beni kabul etmez ki.
Sonunda göle girebilecegimiz bi yer bulunca orda durduk ve ayakkabı vb. Çıkardık (yanlis anlamayin mayo felan giyiyolar)
Aoto en basta girmek istemedi bende ısrar ettim ,yine kabul etmeyince mecbur  kucağıma aldım ve onu da kendimle birlikte suya soktum.

İlahi görüş
Kota iki saattir gölün önünde bekleyen ve suya garip bakışlar atan Aoto nun gelmiyecegini anladığı icin gidip onu kucağına alır ve yavaş yavaş gölün derinliklerine gitmeye başlar.
Aoto en başta kendisini indirmesi için Kota ya vurur ama Kota etkilenmez.
Şiddetin bi işe yaramadığını anlayan Aoto ise bu sefer biraz cilve yapmaya karar verir ve kollarını Kota nın boynuna dolayarak başını onun göğsüne koyar. Ama Kota umursamaz ve Aoto yu suya fırlatır (çocuk zaten hafif bise uçtu gitti yazık)
Şu Kota nın omuzlarına geliyodur ve yazık Aoto nun ayakları yere bile değmiyo. Aoto korkarak bacaklarını Kota nın beline kollarını da boynuna dolar. Kota da korktuğu icin yüzme öğretirken Aoto yu hep tutar felan anlatamadım onlardan okuyun.

Kota
"Aoto kullarını iki yana acicaksin sonrw geriy dogru ,amaan izle beni göstericem"
İki saattir Aoto ya nasıl yapması gerektiğini tarif etmeye calisiyodum ama bi türlü anlamadığı için göstermekten başka çarem yoktu.
"Kota hayır nasıl yaptığını göstermek için beni bırakman gerek olmaz"
Allah'ım bu çocuk beni oldurucwk "E nasıl ogrenicen o zaman"
"Of Kota çıkalım hadi" dedi ve ,
Ne.
"Ya aptal cocuk madem yuzebiliyon niye beni uğraştırıyon" 3vet burdan anlıyoruz ki Aoto yuzebikiyomus çocuk beni bıraktı karaya kadar kendi yüzdü. Helal olsun o yolda nasi bogulmadiysa artık.

Karaya varınca kızlardan saçımız icin havlu istedik (maşallah onlarda da her şey var) ve kamp ateşinin etrafına oturmaya gittik. Tabi iki saattir buz gibi suda olunca ateşin sıcaklığı çok iyi geldi ayrıca uykumu da getirdi. Kafamı arkamdaki ağacın gövdesine yaslamış ateşin sıcaklığı ile uyumaya calisiyodum ki.
Bacağımda bi ağırlık hissettim. Gözlerimi yavaşça açıp ne olduğuna baktığımda Aoto nun kafasını dizime koymuş yattığını gördüm ,bu hâli tabiki de sırıtmama neden oldu çünkü çok tatli gorunuyodu ama benimde uykum vardi bu yüzden gözlerimi tekrardan kapatmam birkaç saniye sürdü.

"Kota da Aoto ya yüzme öğretmeye ne hevesliymis "
"Ah ,umarim ogretebilmistir"
"Şaşırdım yani "
"Onlar gibi sürekli kavga eden birileri için bunlar tabiki anormal davranışlar olurdu normalde ,ama kampa geldiğimiz günden beri birbirlerine daha da bu ısındılar sanki siz de farketmişsinizdir" 
Duyduğum sesler yavaş yavaş anlamlı cümleler oluşturmaya başlayınca sonunda konuşan kişilerin kim olduğunu secebilmistim. Büyük ihtimalle Ryuuji ,Tagi ,Ouzou ve Shou bu konuşanlar.
Son dediklerini tekrardan düşününce kafama dank etti. Ah! Bunlar bizim dedikodumuzu mu yapıyorlardı. Hızla gözlerimi açtım ve konuşmalarına dahil oldum. "Biz uyurken dedikodumuzu yapiyosunuz demek ,ha?"
Dördü birden bana baktı , uyuduğumu düşünüyolarsa zaten şaşırmışlardır. Ama sonra hepsi birden gülümsedi
(Ryuujinin ki daha cok pic gulusuydu de neyse)
"Ne guluyonuz?" Elimde olmadan biraz falza sert bi şekilde çıkışmıştım ama buna alisiklardi. Ryuuji her zamanki sakın sesj ile konuşmaya başladı " kampa geldiğimizden beri Aoto ile ne kadar iyi gecindigini konusuyoduk , ve birde ona yüzme ogr3tmek için olan hevesini" şu an sert cevap cermekten başka bi şey gelmiyo aklıma neyse zaten sert olsam da xok umursamazlardi "küçücük çocuk ölüp gitmesin diye ona yardım ediyorum işte ne var" tamam bu daha cok dalga geçmek olmuştu ama neyse. Zaten uykum vardi ve kardeşlerimin garip imalarindan bıktığım için Aoto yu kucağıma aldım ve hızla çadırımıza ilerledim iceri girince onu yerine koydum ve yanağına bi öpücük koyup son günlerde hep yaptığımız gibi kollarımı beline dolayıp uyumaya calistim.

Ryuuji
Tamam simdi planın ikinci aşamasında.
"Tagi sana yeni yaptığım simülasyon ile ilgili bazi seyler sorcaktim da gelirmisin bi"
Tamamdır Tagi biseyden şüphelenmedi.
Tagi ile çadırın yakınlarında durduk bende ona bilgisayarımın çadırımda olduğunu havanın sogudugunu çadırda konuşmanın daha iyi olacağını dedim, eğer şüphelenmediyse sıkıntı yok devam.
"Ozo nun uykusu gelmistir o Shou ile senin çadırında yatsa biz konuşmamızı bitirince sende burda yatarsın" tamam ikna olucak gibi.
"Sorun olmaz heralde bizimkilere diyip geliyim"
İşte bu! Her şey taam. Kalanı da Ouzou ya kalmis bisey hihihihi
(Ryuuji hain gülüşü yapmaya calisiyo öyle düşünün)

Bu bölüm biraz kısa oldu ama uykum var kalanı diğer bölüme yazicam umarım beğenirsiniz öptüm hepinizi💋💋💋

Kamp Günü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin