Ryuuji
"Ciddi degilsin dimi!"
Sabahın saat bilmem kaçında Ouzou gelip beni sarsarak uyandırmıştı. O saatte niye uyanik olduğunu sorcaktim ama uyandığında Shou nun yanında olmadığını söylediğinde kızgınlığımın yerini korku şok ve endişe kapladı.
Ouzou'nun kızarmış gözlerine baktım.
Yok artık, aglamis mi.
"Gidip digerlerini uyandırıcam"
Ne dediğini bile duymadan hızla kendi çadırıma gittim ve Tagi yi dürttüm.
"Hmm hmm"
Bu saatte kimse uyanmak istemiyo olabilir ama işler ciddilesiyodu sonuçta.
Kafamı cadırın dışına çıkardım , Ouzou coktan Kotayi uyandırmıştı. Benim kızları uyandırmam gerektiği için Tagi yi Kota ya emanet edip kızların çadırına doğru gittim.Kota
"Tagi, uyan Tagii!"
Tagiye gelişi güzel bi tokat daha yapıştırdıktan sonra kendine gelebilmesi icin salladım. Bi tokat daha. Bi tane daha,
Ve hop Tagi uyandı.
Ayağa kalkip görünmez seyircilerimi selamladım ve hızla Tagi ye olanları anlattım.Erika
Duyduğum fermuar sesi uyanmam için yetmişti. Hemen doğruldum ve çadırın dışındaki kisinin kim olduğunu anlamak icin içeri giren kisiye baktım. Yeni uyandığımdan mı yoksa hâlâ uyuyomuyum bilmiyom ama bu kisiyi kesinlikle tanimiyorum. Tam çadırımdaki yabancıya kim olduğunu sorucaktim ki. Ellerini dudaklarımın üstüne götürdü. Susmami mı istiyo. Yoksa Aoto yu kaciran kişi mi bu!
Hızla elini ittum ve nefesim tükenene dek çığlık attım. Tam karşımdaki kişi bana doğru egilmistiki...
"Erika!"
Tam yanımda duyduğum tanıdık sesle hemen gözlerimi açtım. Rüya mıydı hepsi.
Derin bi nefes aldım ve endişeli gözlerle bana bakan kişiye döndüm.
Yeşil pijaması ile saçları dağılmış hâlde bana bakan Ouzou aklımı iyice karıştırdı.
Az önceki korkumu unuttum ve alaycı bi tavırla konuştu.
"Ne o? Ryuuji ile renklerinizi mi değiştirdiniz"
Karşımdaki çocuk söylediklerime daha çok şaşırırken hâlâ rüyada oluo olmadığımı anlamak icin elimle alnıma gecirdim bi tane
"Erika.. bisey mi oldu bi tuhaf gibisin"
Karşımdaki Ouzou go4unumlu Ryuuji kıyafetli cocuk artık delirdigimi düşünüyo olmalıydı ama ben hâlâ ne olduğunu anlamadım.
İç çekip cevapladım sorusunu.
"Valla ne oldu bilmiyom ama neden Ryuujinin pijamasını giydiğini açıklasan cok iyi olur"
Karşımdaki aynı anda hem Ryuuji hem de Ouzou olan çocuk gülmeye vaslayinca gercekten de delirdigimi düşünücektim ki sonunda kahkahalarını durdurup bana cevap verdi.
"Erika ,sadece saçlarım dağıldı ve Ouzou'nunki gibi oldu"
Ben daha dediklerini bile anlayamamisken ekledi
"Yani sesimden de mi tanimiyon. Yazıklar olsun"
Uyku sersemliginden mi ne gerçekten bana kızdığını düşündüm. Ve kendimi açıklama ihtiyacı hissettim.
"A ,şey" ne dicem ki sadece onu tanımadım
Konuyu değiştirmek icin sordum
"Sen neden gelmistin?"
Bi anda ciddilesti ve konusmaya balsadi.
"Shou ortalıkta yok,onun da kacirilmis olduğundan şüpheleniyoruz"
NE! CİDDİMİ BU COCUK YA.
Shou yok ve bu gelmis benle sakalasiyo. Deliricem valla.
Hızla yerimden kalktım ve Reikayi salladım.
Eğildim ve kulağının dibinde bağırdım.
"UYAN REİKAAA!" Reika sıçrayarak uyanınca açıklama bile yapmadan hızla çadırdan çıktım ve diğerlerinin yanına gittim.Burları yazmaya usendim şöyle düşünün bunlar konusuyo felan ve Shou ile Aoto yu aramak için ayrılmaya karar verip ormana dağılıyo. Arama kurtarma ekipleri ise şöyle
Tagi tek
Kota tek
Erika - Reika
Ryuuji - OuzouKalani onlardan okursunuz artik hadi öptim.
Reika
Erika gölgelerin altında yavaş yavaş dolaşırken arkamizda duyduğumuz ses beni korkutmuş Erikayi bir ipucu bulma umudu ile o tarafa dogru götürmüştü.
Erika ağaçların arasında kaybolurken bense olduğum yerde dikilmiş onun hızla gelmesini umuyodum.
Arkamda duyduğum ses ile Erika geldi sanip kafami o tarafa çevirdim.
Ama 3rika zaten ters yöne gitmisti arkamdan gelemzdi.
Hızla bi besmele çekip yavaş yavaş geri gittim. Arkama bakmadan geri geri yürürken sırtımın biseye carptigini hissedince başımı arkaya çevirdim.
Muhtemelen bi agaca çarptım.
Ben başımı çevirir çevirmez ağzımın üstünde hissettiğim şey ile ellerimi yüzüme götürdüm.
Ellerim birinin ellerine değince kanım donmus gibi oldum ve kaskatı kesildim.
Nefesim gittikçe daralırken gözlerim kararmaya başladı ve etreftaki hersey bulanıklaştı.
Daha ne olduğunu bile anlayamadan kendimi birinin kollarında buldum ve havalandigimi hissettim.Erika
Reikayı bıraktığım yere dönünce onu bulamamanın endişesi ile hızla koşmaya başladım. Nereye gittiğimi bile bilmememe rağmen ağaçların arasından geçip Ryuuji, Ouzou ,Kota ve ya Tagi yi bulma umudu ile gözlerimi etrafta gezdiriyordum.
Sağ tarafıma bakınca orda yeşilli ve kırmızılı iki kişi görmemle onların bizimkiler olduğunu anladım.
Adımlarımı o tarafa yönlendirdim ve onlara doğru seslendim.
"Ryuuji! Ouzou!"
Sesimi duyup bana baktıklarında yüzümdeki korkuyu anlamış olucaklar ki ikiside gerildi. Biraz soluklandiktan sonra hemen olanları anlattım ve Reikayi görüp görmediklerini sordum.
İkisinden de olumsuz yanıt almak beni daha çok korkuturken gözlerimin dolduğunu hissettim. Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülürken geçtikleri yerleri serinletiyodu.
Ouzou diğerlerini bulucağını söyleyip yanımizdan ayrılınca ormanın sessizliği içinde duyulan tek ses benim hıçkırıklarim oldu. Ellerimi gözlerime götürüp yaşlarimi sildim ve gözlerimi ovuşturdum. Ryuuji yavaşça yanıma oturdu.
Sanırım bi kız yanında ağlarken ne yapması gerekiyo bilmiyodu, ama zaten benim de digerlerinin bulunması dışında istediğim biseu yoktu.
Hıçkırıklarim yavaş yavaş azalırken ıslak kirpiklerimin altından Ryuuji ye baktim.
Öküzün trene baktığı gibi bana bakiyo desek tam olur valla. Nedense öylece bana bakması sinirlerimi bozmuştu. Dayanamayıp sordum bende.
" Niye bakıyosun , korkuyorum iste anlaman bu kadar zor mu?"
Ryuuji kendine gelmek ister gibi kafasını salladı ve gözlerini kaçırarak cevapladı.
"Üzgünüm dalmışım, sadece..a " buju dedikten sonra birkac saniye duraksadı ve önüne döndü. Sanki devamını söylemek istemiyodu. Lafını devam ettirebilmesi için merakli bi sekilde konutum.
"Eee, sadece ne?"
Bana bakıp zoraki bi şekilde gülümsedi. Bu konuşmayı devam ettirmek istemediği apaçık belliydi. Bende susup önüme döndüm ve sırtımı ağaca yaslayıp gözlerimi kapattım.Yeni bölümleri atmayı unutuyom ballarım affedin bu bölüm baya bi devam etcek gibi yazabilirsem güzel olur aslında umarim beğenmişsinizdir öptümmm💋