İlahi görüş
Tagi çocuklara Ryuuji ile kalicagini söyledikten sonra Ouzou ve Shou uykuları geldiği için direkt çadıra gider ve yatar.
Aslında Ouzou'nun aklında hic bisey yok ama akışına bırakmaya karar verir ve sorar.
"Shou ,sana sarilabilimiyim"Shou
Ouzou'nun neden böyle bisey sorduğunu anlamamıştım ama onu kiramazdim.
"Ah, tabi sorun olmaz"
Ouzou yavaşça kollarını belime doladı ve
(Bunu planlamamistik)
Yüzünü boynuma gömdü. Sıcak nefesini boynumda hissederken uyumak gerçekten zor olucakti. Ben düşüncelerimle boğuşurken kolları ile bedenimi kendisine daha cok bastırdı.
Şu an tek yapmam gereken sakin olmak ,çok kolay.
Nefesimi düzene soktum ve ellerimi belimden sıkıca kavramış olan ellerinin üstüne koydum. Eğer şuan yüzlerimiz birbirine dönük olsaydı , kızardığımı çok net gorebilirdi. Yüzlerimizin o kadar yakın olabileceğini düşündükçe daha çok kızardım. Kalbim artık kaynayan kan pompalıyordu tüm vücuduma.
Az hava alsam fena olmaz dimi.
Zaten hava almazsam surda bayilicam.
Belimden sıkıca kavramış olan kolları hafif gevşettim ve yılan gibi aralarından sürünerek dışarı çıktım.
Çimlere oturup soğuk havanın kızarmaktan ısınan yüzümü serinletmesini bekledim.
Tam o sırada arkamda duyduğum sesle birlikte hızla kafamı o tarafa çevirdim.
Oh, Ouzou.
"Neden uyumadın"
"Hava almak istedim"
"Keşke bana haber verseydin ,seni yanımda göremeyince çok korktum"
Kafamı kaldırıp ona baktım. Tam önümde durmuş bana bakıyodu.
"Uyuyosun sanmıştım. Uyandırmak istemedim" gözlerimi kaçırıp sessizce konuştum.Vayy bu kadar sessiz konusabildigimi bilmiyodum.
Dizlerinin üstüne çöktü ve tam karşıma oturdu ,yüzlerimiz şu an o kadar yakındıki az daha yaklaşsa dudaklarımız birbirine degicekti. "Ne o ,sesin çıkmıyo"
O konuşunca gözlerim ister istemez dudaklarına kaydı. Keşke -
Hayır. Olmaz.
Ama istiyorum ,degilmi.
Off hayır ne yapacağımı bilemez halde öylece ona bakiyodum.
(Pardon dudaklarına)
En son gördüğüm şey ise Ouzou'nun dudaklarının hafifçe yukarı kıvrılması ve bana doğru yaklaşmasıydı.
Ouzou dudaklarını benimkilerin üstüne bastırdığında kalbim kalp krizi geçirdiğimi düşünücegim kadar hızlı atmaya başladı. Ama bunu istediğimi biliyorum.
Öpüşüne karşılık verirken yere uzandım bileklerimden tutup üstüme çıktı. Tekrardan dudaklarımız buluştuğunda bu sefer daha sert ve istekli öpmeye başladı beni. Tabi bundan geri kalamam aynı şekilde karşılık verdim.
Buz gibi havaya rağmen bedenim tamamen yanıyodu ve kalbimin ritmi daha önce hissetmediğim kadar hızlı atiyodu.
Bana bunları hissettiren Ouzou muydu? Kendi düşüncelerimle baş başa kaldığım sırada belimde hissettiğim kol önce beni yanına çekti sonra bi anda havalandırarak kucağına aldı.
"Üsütücegiz içeri girsek daha iyi olur" kollarımı beni kucağına almış tasiyan
(Şuan gözümde resmen Süpermen)
Ouzou'nun boynuna doladım. Birşeyler demek istiyodum ama soyliyeceklerim ile kesin anı bozarım ben ,o yüzden şu anın tadını çıkarmak en iyisi olur
Çadıra girince direkt yattım, aslında Ouzou beni yatırdığı icin kendim yatmış olmuyodum. Gözlerim kapanmadan önce hissettiğim son şey belime dolanan ve beni sertçe kendine bastıran kollar oldu.Shou hiç çekmediği kadar huzurlu bi uyku cekicek anlaşılan.
Bu bölüm aşırı kısa oldu ama uykum var😭 yarın ki bölümü daha uzun yapicagima emin olabilirsiniz umarım beğenmişsinizdir