dışarıdan gelen yağmurun sesi ve kulaklığımda çalan şarkıdan çok daha güzel bir ruh hali yok bu dünyada . onlar benim ruhumun gıdası ve mutlu olmamın en büyük sebeblerden bir tanesi .
insan bunları yaparken huzur ve mutluluğu buluyor ama çoğu insan bu davranışa dalga geçerek bakıyorlar . onlar bunları deneyimleyemedikleri için bizleri kıskandıklarını düşünüyorum bazen ve haklı olduğumuda düşünüyorum bu konuda .
artık bunun için bir önemin olmadığını söylememde bir sakınca yoktur umarım çünkü elime jilet almış ve bileğimi boydan boya kesmiştim .
yer ve üzerim tamamen kan dolmuştu . sanırım temizlemem gerekecekti yoksa evde virüsler kol gezerdi . bir ailem olmadığı için bunları yapmak zorunda kaldığıma inanamıyorum .
yeri silmek için ve viladayı almak için yatağımdan kalkmıştım ki , bilgisiyarıma gelen bildirimle birlikte gözlerim fal taşı açıldı .
viladayı aklımdan silerek , hemen bilgisiyarın başına geçtim ve gelen bildirime tıkladım . link beni bir twitter sayfasına yönlendirmişti.
sayfanın bir takipçisi veya takip ettiği bir kişi yoktu . sanırım fake bir hesaptı . hesabın kullanıcı adı gölge kızdı ve profil resminde ışıklarla donatılmış bir palyaço maskesinden başka birşey yoktu.
bundan korkmam mı gerekiyordu yoksa mutlu mu olmam gerekiyordu ama hiçbir fikrim yoktu paylaşmış olduğu gönderiyi merak ettikten sonra gönderiye tıkladım .
videoyu izleme başladığımda , gözyaşlarıma hakim olamıyordum çünkü videodaki kişi , bu dünyada tek arkadaşım ve dostum olan ezgiydi ve 1 ay önce bir cinayete kurban gitmişti .
cinayetin katili bulunmuştu ama sanki bu video başka birşey anlatmaya çalışıyor gibiydi.
bu ezgi öldürülürken çekilmiş bir videoydu ve videoda tek bir kişi yoktu . 4 kişilerdi ve yüzlerindede maskeler vardı .
ezgiyle dalga geçerken kahkahaları ve saçlarını çekiştirmeleri , resmen ona işkence çektiriyorlardı .
video bittikten sonra anonimin yazmış olduğu bir mesaja baktım :
gölge kız : okulda daha bilinmeyen çok şey var ve hepsi gün yüzüne çıkacak . asıl gerçek adalet yerini bulucak . benden size tavsiye bu okulda kimseye güvenmeyin .....
ve yazmış olduğu cümle sadece bundan ibaretti ne demek istiyordu hiç anlamıyordum . tek bir isteğim vardı oda herşeyin gerçeğe çıkmasıdır .
Gölge kız adlı sayfanın profil resmi böyle :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gölge kız
Teen Fictiongölge kız adlı bir kullanıcı okuldaki tüm herkesin ifşalarını biliyor . neler yaptıklarına dair , tüm herşeyi biliyor ve gölge kız adlı kişinin paylaşmış olduğu bir gönderi yüzünden , polislerin tekrar bitirmiş oldukları bir cinayeti tekrar başlatma...