hepinize merhaba , tekrardan hikayemin yeni bir bölümüne hoş geldiniz . umarıım beğenirsiniz iyi okumalar :)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
gizemli kızdan :
ege ile yolumuzu ayıralı tam 20 dakika olmuştu ve bende kahve içmek için bir poğaça mağazasına girdim.
kasiyere yaklaşarak bir tane kahve rica ettikten sonra hemen hazırlayıp getirdi. sabah sabah ayılmam lazımdı yoksa kötü ve zorlu bir gün beni bekliyor olur. telefonuma gelen bir bildirimle birlikte kahveyi alıp masaya koydum ve ardından bir sandalye çekerek oturdum. telefonumu cebimden çıkarttıktan sonra gelen bildirimin egeden geldiğini gördükten sonra şaşırmamla birlikte ağzım bir karış açıldı . hemen bildirimine tıklayarak sohbete girdim.
ege : biliyor musun ? bu sabah çok güzel bir kız gördüm. saçlarının rengi sarı ve masmavi gözleriyle birlikte etrafa neşe saçıyordu.
bu benden mi bahsediyordu . beni tanımıyor bile , nereden geliyor bu samimiyet merak ettim doğrusu.
gölge_kız : bence tanımadığın birine fazla yaklaşmaman iyi olur çünkü bu devirde kimin ne yapıcağını belli olmaz.
ege : sorun o değil gölge kız . asıl sorun şu , burnu , gözleri , ağzı ve giyim tarzı tamamen ezgiyi andırıyordu. sadece göz rengi ve saç rengi farklıydı o kadar.
bunları demesiyle birlikte ağzımdaki kahveyi çok sert bir şekilde yutarak masamdan kalktım. buna cevap vericek durumda değildim . bu yüzden mesajına bir görüldü attıktan sonra poğacıcıdan çıktım ve tekrar okulun yolunu tuttum. allahım , sen benim yaptıklarımdan dolayı sınıyor musun ? o gün gidip yaşamak yerine ölmeyi mi seçseydim ?
sen benim neler yaşadığımı çok iyi biliyorsun . saç rengimi , göz rengimi , kıyafet tarzımı neden değiştirdiğimi ve neden gölge kız adlı bir hesap açık , bunları neden yaptığımı gayet iyi biliyorsun.
senin affetmeni umuyorum yarabbim . beni bu zamana kadar kimse affetmedi . sen beni affet yarabbim. o gün bakireliğim tamamen gittiği için affet. O gün sadece beni değil tamamen ruhumu bedenemi ve canımı aldılar.
aklıma yine o günün gelmesi ile birlikte midemdeki çoğu şeyi çıkarttım. ardından gözyaşları içerisinde kolumdaki hırkayı sıyırdım ve o zamandan kalma yara izlerine baktım. onların el izleri , morluklar , herşey onlardan kalmaydı. ben nasıl hala yaşayıp ve ayakta olduğuma dair hiçbir fikrim yok.
bildiğim tek bir şey varsa oda asla pes etmeyeceğim. o gün bana yaşatılan olayların arkasında kimlerin olduğunu görene kadar asla durmucam . evet bu yüzden , fake bir hesap açtım ve olayların çoğunu bilmemin sebebi , meslek sırrı diyebilirim. şimdi bunları size anlatamam , zamanı geldiğinde herşeyi egeye anlatırken sizlerinde öğrenebileceğinizi düşünüyorum .
tabiki o zamana kadar yaşarsak , bu hayatta ölümde var , yaşamakda var. ne olacağı asla belli olmaz.
yürürken yağmurda dindiği için rahattım . yavaş yavaş güneş açmaya başlamış ve arkasından bir gökkuşağının açmasını görmem ile birlikte kocaman gülümsedim. çünkü gökkuşağı gibi rengarenk bakmaya çalışıyorum bu hayata. hala bazı umutların olduğu ve asla pes etmemenin ve güçlü durmanın yollarını gösteriyor her bir renk bana göre.
Huzur bulduğum tek şeyler diyebilirim. Beni anlayanlar da olucaktır, karşı koyanlarda biliyorum. Herkesin düşüncesi. Kendisine özgündür. Bu yüzden hiç bir şekilde karışmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gölge kız
Teen Fictiongölge kız adlı bir kullanıcı okuldaki tüm herkesin ifşalarını biliyor . neler yaptıklarına dair , tüm herşeyi biliyor ve gölge kız adlı kişinin paylaşmış olduğu bir gönderi yüzünden , polislerin tekrar bitirmiş oldukları bir cinayeti tekrar başlatma...