1 hafta sonra
Kulaklığımı takıp, kahvemi almış sahile doğru giriyordum. 1 hafta önce olanlar kafamı çok karıştırmıştı, hiç birşeye anlam veremiyordum. Katil neden adamı öldürmeyip üstüne birde koluna not bırakarak bizim hastaneye göndermişti ve neden aynı günün akşamında adam hastanenin bahçesinde ölü bulunmuştu üstüne birde cesedin yanında " daha yeni başlıyoruz " yazıyordu. Gerçekten aklım almıyordu.
Polisler bu olayın üzerine daha detaylı soruşturma başlatmıştı. 1 haftadır hastane bomboştu hastaları farklı hastanelere göndermişler, görevlilere de izin vermişlerdi.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle kafamdaki düşüncelerden ayrıldım. Hastanenin WhatsApp grubundan gelen bir mesajdı. Mesajda son olaydan sonra kafamızın dağılması için yarın akşam saat 19.00 da lüks bir mekanda içinde hastanedeki tüm çalışanların bulunduğu bir partinin düzenleneceği yazıyordu. Aslında biraz düşününce güzel bir parti gerçekten hiç fena olmazdı. Telefonumu çıkarıp Kübraya ve Verdayla olan grubumuza mesaj attım.
Verda da bizim hastanede kalp damar cerrahıydı aynı zamanda da liseden beri arkadaşımdı. Genelde hastanede de Kübra Verda ve ben hep beraberdik ve nedenini anlamadığım bir şekilde baya popülerdik. Verda 1,68 boylarında kumral güzeller güzeli bir kızdı.
💞Kızçeleerrr💞
Ben
- kızlar hastanenin mesajını görmüşsünüzdür. Parti için alışverişe gidelimmi değişiklik olur.Küboşuumm🌺
Oooo en sevdiğiimm hemen gidelim.Verdaam💙
-Sizce parti varken dururmuyum tabiki durmam hadi gideliiimmm.Ben
- tamam o zaman 1 saat sonra her zaman gittiğimiz AVM de buluşalımKüboşuumm🌺
- tamam canımVerdaam💙
- Tamamdıırr.Yaklaşık 1 saat sonra AVM bin önüne geldim. Zaten dışarıda olduğum için anlaştığımız saatten 15 dakika erken gelmiştim ve 25 dakikadır da Kübra ve Verdayı bekliyorum. Hanımefendilerin süslemeleri bitmediği için bir türlü gelemediler. İleriden Kübra ve Verdanın seslerini duyduğumda onlara döndüm.
Selamlaştıktan sonra " hiç gelmeseydiniz ya süslüler nolucak " dediğimde ikiside gülmeye başladılar.
Kübra " eee iki gramlık zevkimiz kalmış bırak da olsun o kadar " dedi.
Verda bize dönüp göz kırparak " o zamaaann alışveriş başlasııınnn diyip bizi kolumuzdan çekiştirerek mağazalara götürdü. İkisindeki heyecana bak ya çağıran benim bunlar benden daha hevesli.
********
Akşam saat 20.00 olmuştu. Verdanın nöbeti olduğundan hastaneye gitmesi gerekti , Kübrayla da evlerimiz altlı üstlü olduğundan onu da eve davet ettim. Eve girdiğimizde kendimi direkt salonun ortasına bıraktım." Allah cezanı vermesin Kübra dolaşa dolaşa canım çıktı. Seni alışverişe çağıran aklıma tüküreyim. " Diyip söylenmeye başladım.
" Of Aryaaa ne söylendin he alışveriş yaptık işte kötü mü oldu yani " kıyafetleri gösterip " bak ne güzel şeyler aldık " dedi.
" Neyse kalk birşeyler hazırlayıp film izleyelim " diyip mutfağa gittim. Gece de film izleyip çok geçmeden uyuduk.
PARTİ GÜNÜ
" Aryaaa kaalk heeyyy Aryaaaa " bağırma sesleriyle yerimde sıçradım. Kafamı kaldırdığımda Kübra üstümdeki battaniyeyi almış tepemde bağırarak zıplıyordu.
Uykulu halde " Kübra manyak mısın kızım sen bağırmasana tepemde " dedim.
" Ya kızım kalksana parti var bugün hazırlanalım hadiiii " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinden
Mystery / ThrillerÇocukken yaşadığı travmalar üzerine hayatı darma duman olmuş Arya Taşkının hayatından hiç bir zaman gizem eksik olmaz ve zamanla yaşadığı şeylerin bir tesadüf olmadığını öğrenir. Bunun üzerine olayları çözmeye çalışır.