DNA TESTİ

401 18 0
                                    

İyi okumalar 🍀🍀

Tomris Şahin'den

Sabah yüzüme konan öpücüklerle uyandım. Kalktımda bebeğimi kocaman öptüm. "Günaydın bebeğim. " O maviş boncuk gözleriyle bana bakıp "günayyıy anni " Dedi.

( Ayaz daha 3 yaşında olduğu için peltek konuşuyor. Bilginize. )

Elinden tutup banyoya doğru götürdüm, ilk önce onun elini ve yüzünü yıkadım sonra da kendi elimi yüzümü yıkayıp kuruladım. Giyinme odasına gittim ve kendime bir kıyafet seçtim.

Ayaz'a da siyah bir pantolon ve beyaz bir tişört giydirdim. Ayazın elinden tutup aşağıya doğru içmeye başladim.
Bu arada kendimi tanıtayım ben üsteğmen Tomris Şahin . Evliyim ve bir oğlum var. Eşim alparslan Şahin oda asker ve aynı timdeyiz. Bundan 4 yıl önce evlenme kararı alıp evlendik.

Ailemi tanımıyorum. Yetimhanede büyüdüm fakat 4 yaşından önceki yaşadıklarımı hatırlamıyorum.
Ben bunları size anlatırken çoktan aşağı kata indim ve mutfağa doğru ilerledim . Ayaz elimi bırakıp Alparslan'ın kucağına atlamıştı bile.
"Günaydın hayatım. " Dediğinde bende ona karşılık " Günaydın canım. Kahvaltı harika görünüyor. Şimdiden ellerine sağlık. " Dedim. Oda bana en güzel gülümsemesini bahşederek " O zaman hemen kahvaltı edelim ve karargaha gidelim. " Dedi.

Karargaha geldikten sonra.....

Arabadan indiğimiz vakit bir er yanımıza gelip Alparslan'a temkil verdi. " Er mustafa şeref hatay Emredin komutanım. " " Rahat asker ne oldu. " Alparslan'ın bu sorusuna karşılık olarak asker " Ali Albay sizin geldiğimiz zaman yanına gelmenizi emretti komutanım. " Dedi. " Tamam aslanım sağol. Gidebilirsin .". Asker asker selamı vererek
"Emredersiniz komutanım. " Dedi ve gitmeye başladı. Alparslan bana döndü ve " Hadi gidelim albay bizi bekliyor. " dedi ve beni beklemeden ilerlemeye başladı. Karargahın içerisine geçtik ve direk albayın odasına geldik  . Alpay postasından albayın müsait olup olmadığını öğrenip içeriye geçtik ve hemen temkil verdik. " Binbaşı alparslan Şahin mardin emredin komutanım " Ardından ben de " Üsteğmen Tomris Şahin İzMir emredin komutanım " Dedim. Albay bana dönüp " yüzbaşım tam temkil ver. " Dediği anda gür bir sesle temkil verdim. " Yüzbaşı Tomris Şahin izmir emredin komutanım. "

Albay bana gururla bakarak "hayırlı olsun  asker. " " Sağolun komutanım. "

" Evet asker oturabilirsiniz. " Tabiki de oturmadık. "Emrediyorum asker. "
Direk oturduk. Ne derler emir demiri keser. " Yüzbaşım seninle bir şey konuşmam gerekiyor. " Ciddi tavrı karşısında dikkatle albayı dinlemeye başladık. " 5 ağustos 1997 yılında senin doğduğun hastanede doğan bebeklerde karıştırılma olduğunu düşünüyorlar. Ve seni bugün saat 14. 00 'da DNA testi için bekliyor olacaklar. Gerçek ne olursa olsun sen bana Selim'in emanetisin. Kim ne derse desin, ne yaparsa yapsın arkanda her zaman bir ali amcan olduğunu unutma. Test Mardin'de olacak istersen gitme ama eğer gerçekten karıştırılmışsan onları dinle ve şans ver. Selim de böyle isterdi. " Dedikleri ile bir şok yaşadım, babamın ismini söylediği an gözlerim doldu ama geri gönderdim. Asla babamın mutsuz olacağı bir şey yapmadım ve yapmamda. Albay yani ali amcam babamın silah arkadaşıydı. Ali amcaya cevabımı fazla beklediği düşündüğüm için hemen cevap verdim. " Peki ali amca ama sadece senin ve babam için o testi yapacam. Peki onların terörle ilgisi varmı.? " Diye sordum. " Hayır kızım hiçbir bağlantıları yok bizzat ven araştırdım. Senin bulunduğum konum ve etrafındaki kişileri araştırmadan asla seni orda bulundurmam. "" Peki test hangi hastanede olacak. " "Özel Karaman hastanesinde olacak. Şimdi diğer konuya geçelim tayininiz çıktı. "" Tim ile birlikte olacaz demiş komutanım? " Tabi ki bu soru alparslan dan geldi. " Evet binbaşım tim ile birlite olacaksınız. " " Peki neresi.? "Mardin de  şimdi hazırlanın hemen gidin de şu DNA testini ilmi halledin ev toplamsı için birini tutucam gerekli evraklı siz toplarsınız. " " Emredersiniz komutanım. " Diyip odadan çıktık. Timin dinleme odasına gittik. Girdiğimiz an murat'ın üzerinde olan Serdar'ı görmeyi beklemiyorduk . Bizi gördükleri an hazır ola geçtiler. Alparslanın rahat dediğinde hemen konuşmaya başladılar.
Serdar:komutanım, murat komutanım benim oyuncağımı aldı. " Ne? Oyuncakmı? "Ama komutanım kaç yaşına gelmiş hale oyuncakla oynuyor. " Serdar Hemen lafa atladı ve " O benim Tomris komutanım hediye etti bundan sanane. "" Tamam asker yeter murat, sende serdarı rahat bırak. "" Emredersiniz komutanım "tabi bunu derken serdara kötü kötü bakıyordu. " Evet asıl konumuza geçelim hazırlanın yayınımız çıktı tim dağılmıyor yeni görev yerimiz mardin hemen eve gidip hazırlanın 1 saate uçağa binicem. "" Emredersiniz komutanım "

Mardin'e geldikten sonra
Hastanede;

   Kapıdan içeriye girdiğimiz zaman benim bir çift, benden bir veya iki yaş büyük olan olan bir adam ve benden küçük olan bir çocuk vardı. Bizim geldiğimiz gören doktor konuşmaya başladı. " Evet Tomris hanımda geldiğine göre teste başlayabiliriz. Buyrun mahir bey ilk sizden sonrada Tomris hanımdan kan alalım. " İlk önce ismini Mahir olduğunu öğrendiğim adam kan verdi sonrada sedyeden kalktı ve ben onun kaltığı sedyeyle oturdum.

Gözümü kapattım ve kan almalarını bekledim O arada  elimi birisi tutuyordu alpaslan olduğunu düşündüğüm için gözlerimi kapalı tutmaya devam ettim. Doktorun bitti dediğinden gözlerimi açtım ve ellerimi tutanın alparslan değilde Mahir bey olduğunu gördüm ve sanki kendini açıklamaya çalışır gibi " Kusura bakma kızım sen küçükken de iğneden korkardın ben de O zamanlar elini böyle tutardım. "demişti.

Küçükken mi demişti yoksa ben mi yanlış anladım.

" Testler  yarın öıkar çıktığı zamn sizi arayacağız. " Dedi ve oradan çıktı. Gören Ocak'ta yemeği var zannedecek Allah'ım şuan beni bu andan kurtar sözde biyolojik ailem ile karşı karşıya birbirimize bakışıyoruz arkadaş hint dizisi nş oynuyor anlaöadım ki.
Neyse  bu sessizlik sıkıcı geldği için "yarın testin açıklandığı zamn görüşürüz. " Dedim ve alparslan ile birlikte odadan çıktı. Arabaya bindik ve timin tuttuğu eve gitmeye başladık.
 
  Ev 3 katlıydı en alt kat engin abi ile ayşe abla oturacaklar. Ortada ki katta biz ve en üst kattada murat ile serdar otıracak. Eve girmeden önce engin abinin evine geldik ve ayazı aldık ayşe ablaya  teşekkür edip eve gittik. İlk önce bir makarna yaptım ve beraber yedik alparslan bulaşıkları yıkarken ben de Ayazın geceliklerini giydirdim ve yatırdım. Sonra da kendi geceliklerini giyip makyajımı çıkardım. O sırada odaya Alparslan geldi ve oda dolaptan geceliklerini alıp banyo da giyinmeye gitti.

Birkaç dakika sonra Alparslan da yatağa geçti ve benim başımı göğsüne uzandırdı ve saçlarımdan koklayarak öptü. "İyi geceler ay ışığım " " İyi geceler alpim " Ve Alparslan'ın kokusuyla güzel bir uyku beni bekliyordu.

      Özür dilerim uzun zamandır bölüm gelmiyor. Ama okul beni çok yoruyordu. Ama bir süre buralardayım ve elimden geldiği kadarı ile bölüm atmayı çalışacağım.

  Vote atmayı ve yorum yapmayı atmayı unutmayın. 🍀🍀

Asker Tomris ŞAHİN (Gerçek ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin